Hakutulokset

1. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Pippuri, mä en pystyis tuolleen kyllä odottamaan, varmaan vaiks keskellä yötä painuisin testiä ostamaan :ROFLMAO: Nyt on meidänkin typyllä yksi hammas, tuli loppiaisen kunniaksi, terävä sellainen :) Sanoja meillä tulee äitä ja vauva, tai oikeestaan vaava, mut olen sen vauvaksi suomentanut :D...
  2. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Meillä menikin sairasteluksi joulu ja uusi vuosi. Pari päivää ennen joulua oli pelkkä korkea kuume, joka just jouluksi hävis. Sit joulun jälkeen kuume palas, eikä lääkärissä löytyny syytä. Kun kuume hävis, alkoi armoton flunssa ja yskä. Eli viimeiset reilut pari viikkoa ollut melkoista...
  3. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Tosiaan, onnea Pippuri työpaikasta! Ja kiva, ettei ihan heti tarvii pientä hoitoon laittaa. Me ollaan aatto mummolassa, mut viimeistään joulupäivänä haluun omaan kotiin vauvan kans, mies voi vielä isompien kanssa sukuloida jos haluaa, mut mä haluan kyllä kotiin. En oo mikään jouluruokien ystävä...
  4. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Meillä huomenna 8kk nla ja lääkäri -siis täh, typy on oikeesti viikon päästä 8kk, vastahan mä kävin sen tekemässä, mihin tää aika karkaa :eek: Syömisestä tulee varmaan sanottavaa, kun kasvis- ja lihasoseet ei uppoa ollenkaan. Ei mene, vaikka mitä tekisin, sylkee pois, ja lopulta ei enää avaa...
  5. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Täälläkin loppuis tammikuussa ä-loma, mut vasta syksyllä töihin, onneksi. Pidempäänkin vois olla, mut vaatia pennin venytystä, ja siitä sain tarpeeksi opiskeluaikoina Pähkinäpuu, hometta, voi ei. Me asuttiin väliaikaisesti vuokra-asunnossa ennen oman rakentamista, ja se oli varmaan homekämppä...
  6. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Ääk, Meillä noustiin seisomaan kypsässä 7kk iässä :eek: Nyt saa tosiaan olla silmät selässäkin, kun ei todellakaan osaa yhtään varoa päätään :( Hienoa tietysti, kun oppii uusia asioita, mut hitaamminkin ehtis nää jutut. Mäkin mietin työhön paluuta, onneksi vasta syksyllä meen, mut sekin...
  7. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Sadeyes ja Pähkinäpuu, paljon onnea, ihania uutisia :love: Käyn täällä kyllä lukemassa kuulumiset, mut ei oikein ehdi kirjoitella kun tentti lähestyy, ja joka liikenevä hetki on pakko lukea. Mä niin saan raivarit, jos tulee hylsy, tentti on vaikee, ja monet sen kuulema reputtaa, mut sit vaan...
  8. O

40+ vauvaketju

Kiirettä pukkaa Käyn kyllä lukemassa, mut kirjoitteluun ei aika riitä, kun joka ainoa liikenevä hetki nekku kiinni tenttikirjoissa. Parin vkon päästä pitäis helpottaa, jos ei tule hylsyä, mikä on kyllä mahdollista kun ei vaan ehdi lukea niin paljon kuin pitäis ja tentti on vaikea Nopeasti tässä...
  9. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Pyörrän tänään pyhät puheeni ja kokeilen iltavelliä, saa nähdä miten käy ts maistuuko ja nukkuisko paremmin. Viime yönä syötiin ainakin se 4 krt, ja oli vielä kohtuullisen ns hyvä yö:eek: Välistä on niin repaleiset yöt, että aamulla on tosiaan silmät kuin hiekkaa täynnä :sleep: Lihasosetta...
  10. O

Huhtikuun hurmurit 2016

kiva tää kellonsiirto, täällä oltais jo nyt valmiita ekoille unille. olen nyt alkanut herätellä kesken päikkyjen, että unta riittäisi myös yöksi. eilen nukahti joskus kympin kieppeillä ja aamulla noustiin ylös 6.30, kun oli jo varmaan tunnin pyörinyt ja kitskunnut vieressä, ja siihen vielä...
  11. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Blaah, pitää valittaa täälläkin -siis mä en ymmärrä, miten tuon ipanan sais illalla nukahtamaan, ihan järjestään kukkuu sinne yhteentoista saakka, joskus pidempäänkin. Ei rauhoitu syliin eikä sängyssä viereen, vetää itseään konttausasentoon ja siitä sitten polvet suoriksi ja peffa kohti kattoa...
  12. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Kapusha, meillä on niin sama kuvio tuon nukutuksen kanssa, ihan hirveän vaikeaa on typyn rauhoittua. Sylissäkään ei enää viihdy, kun varmaan yliväsynyt ja kun mennään sänkyyn ja yritän nukuttaa tissille, niin sohii tosiaan itsensä hereille koko ajan, eli pakko pitää vähän käsistä kiinni. Omaan...
  13. O

40+ vauvaketju

No johan meinaa hiljetä tää meidän ketju, tulkaas nyt kertomaan kuulumiset, ja uusia mukaan, pliis:) täällä typyllä eka flunssa, nekku vuotaa ja ääni kähee, toivottavasti ei tulis kuumetta eikä tauti muutenkaan pahenis.. vatsalleen osataan nyt näppärästi kääntyä ja selällään ei enää viihdy...
  14. O

Huhtikuun hurmurit 2016

voi räkä, kirjaimellisesti, nyt sai vauvakin räkätaudin:( yöt olleet muutenkin nyt risaisia niin tästähän se varmaan vaan paranee.. nukkumaan meno alkanut täälläkin iltaisin tökkiä, typy ei millääm meinaa rauhoittua, edes viereen. hirveä huitominen, kääntyily ja mönkiminen päällä kun yritän...
  15. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Täällä ei kyllä peitot heilu ollenkaan, ei vaan pysty järkkäämään siihen aikaa, aina joku ipanoista kukkuu hereillä ja ihan keskellä yötä ei jaksa kumpikaan. Intoa olis molemmilla kyllä touhuilla, mut kun just nyt ei ole tilaisuutta. Onneks tää on ohimenevä vaihe, ja kunhan palaan töihin, niin...
  16. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Pöh, mulla äityikin pikku flunssa kunnon räkätaudiksi ja yskäksi:( Eniten harmittaa, ettei pääse nyt lenkille, tosin vaunulenkkeily ei kyllä onnistuiskaan kuin iltamyöhällä, sen verran lämpöasteita auringossa että typy paistuis vaunuissa kun ei oo varjoista lenkkipolkua tässä lähelläkään...
  17. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Täälläkin flunssaa pukkaa, vain vauva on terve,mut eiköhän tää tauti hällekin tartu, kun koko muu porukka pärskii, ja ei lapset muista sitä nenäliinaa ja käsipesua, jos en koko aika kyttää Eilen nlassa kaikki ok, painoa 6,6kg ja rapiat, pituus 63,5cm eli tasaiseen kasvaa, joten jatkamme vielä...
  18. O

40+ vauvaketju

Heh, mäkin suunnittelin tekeväni muutamia tenttejä ä-loman aikana, mut taitaa jäädä haaveeks. Luennoille ehkä jotenkin vielä pääsisin, mut se tenttiin luku, ei mitään havaintoa, et missä välissä sitä tekis:rolleyes: Meillä myös vaaditaan "leivän" lisäksi sirkushuveja eli kantelua huoneesta...
  19. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Olenkohan mä ainoa, joka enää tarjoilee vauvalle pelkkää tissiä? Meillä kyllä 4kk tulee täyteen vasta ens viikonloppuna ja maitoa tulee hyvin niin ei kait ole vielä sen suhteen kiire. Kovasti kyllä odotan niitä ilmeitä, kun aletaan soseita maistella :) Mä tykkään yleensä kesästä ja lämpimästä...
  20. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Nyt on kuume selätetty, mutta mitään ihottumaa ei ole näkynyt. Uskon kuitenkin, että oli vauvarokkoa, kun kuume kesti korkeana just sen kolme päivää ja kaikki labratkin oli puhtaita. Pähkinäpuu, mä olen vaan keittänyt kasvikset ihan pehmeiksi, ottanut keitinveden talteen, vetänyt blenderillä...

Yhteistyössä