Katjuska; Kyllä saat valittaa!!
5:30 on ihan kamala aika herätä ja varsinkin kun sullakin sit siinä aamupuuhaa ettet voi vauvan kanssa nukkua aamupäikkäreitä! Muistelen esikoisen 4:15 heräämisiä, kyllä oli kamalaa.
Meillä herätään _joka ikinen aamu_ 7:20!! Mä en tiedä mikä ihme sisäinen kello tolla kaverilla on,kun joka aamu samaan aikaan. Mä voisin nukkua kyllä pari tuntia siihen lisää,mutta ei. Mä vihaan 7-8 aikaan tapahtuvia herätyksiä. Silloin on jotenkin niiiiin vaikeaa nousta ylös. Ja pitkä päivä edessä kun mies tulee vasta kasin aikaan illalla kotio.
Ekoille päikkäreille menee ysin aikaan. Joskus nukkuu 20min, joskus 1,5h. Näissä päiväunissa ei oo mitään järkeä edelleenkään.
Jotain rytmiä pitäis ruveta pitämään kun sais ne kiinteät uppoomaan. Huomenna on se 4kk täynnä ni ruvetaan lisäämään hiljalleen.
Meillä on nyt sit vierastus ihan kauheaa.. Oltiin viikonloppuna kaksissa juhlissa niin poika huus kun syötävä melkein koko ajan. Pelkää kaikkia uusia ihmisiä, et tällä hetkellä kelpaa Äiti,Iskä ja Mummo hetken kun Äitiä ei näy. Voi huoh, nytkö tää jo alkaa
Mä oon nyt antanut pojalle bataattia ja päärynää. Bataatti tuntuisi olevan suurta herkkua,mut hermo menee tosi nopeasti. Ruoka pitää tarjoilla juuri oikealla hetkellä et suostuu syömään, muuten alkaa huuto ja sit on ihan turha edes yrittää.
En kykene muistamaan milloin esikoinen alkoi ajattelemaan soseita ruokana,mut muistan et hänen kanssa oli myös minuuttipeliä syöminen alkuun.
Muistaako joku minkä ikäisenä niitä maissinaksuja voi antaa? Esikoinen tykkäs niistä ku hullu puurosta ja jäysti niitä kun itse söin..
Meillä toi lattialla oleminen on vähän niin ja näin edelleen...
Kääntyy sujuvasti molemmilta puolilta mahalleen,mut ei kauaa jaksa olla kun pitäis päästä liikkumaan. Ja kun ei pääse niin alkaa parku. Kävelytuoli-ikää odottelen minäkin
Se oli pelastus esikoisen kanssa. Hyppykiikkua täytyisi kokeilla et viihtyykö, ainakin sylissä haluu kököttää seisaallaan ja hyppiä