Jos nyt edes vähän kerkeisin kirjotella ennenkun käsky taas käy! Meillä on ollut ihan hullunmyllyä taas.. Päiväunet 30min kerrallaan ja tunnin jaksaa olla hereillä ja sit alkaa kitinä. Unille ja taas se 30min. Tää rumba jatkui koko päivän ja yöllä sit 2h välein jotain.. HUOH! Viime yö nukuttiin loistavasti 21-07:30 kolmella syönnillä mikä on siis täälläpäin hurjaa luksusta
Ekat pidemmät (yli 30min) automatkat on tehty ja meni vähän vaihtelevalla menestyksellä. Menomatkan nukkui rauhallisesti,mut paluumatka olikin sit jotain aivan muuta. Mut ehkä harjoitus tekee tässä mestarin?
Mä tein esikoiselle soseet itse ja aion tehdä tällekkin
Saan jotain omituista nautintoa kasvisten pilkkomisesta ja pysyy ainakin veitsenkäyttö muistissa jos kokinhommiin vielä palaan
Meillä myös mansikat,vadelmat,mustikat ja omenat omasta takaa joten niitä tuun käyttämään. Samoin perunaa,kukkakaalia,parsakaalia löytyy omilta viljelyksiltä.
Päärynää oon nyt soseuttanut ja hyvin on kauppansa tehnyt. Naurattaa kovasti ja tykkää. On myös kovin kiinnostunut jos on sylissä ja itse syö jotain
Mennään lääkärin ohjeen mukaan et ensin rintaa ja hetken päästä vähän sosetta ja katellaan sitten 4kk kohdalla et otetaanko päärynän lisäksi jotain muuta.
Heh, tänään juuri minäkin mietin näitä vaateasioita. Kauppaan kun lähdettiin niin ihan body+kollarit oli pojalla päällä. Mä en tiedä milloin tuolle uskaltaa automatkalle pukea enempää kun on kuumakalle!
Meillä on kämppäkin kun pommin jäljiltä.. Ei oo toi siivous onnistunut yhdellä kädellä kun vauvalla oli viime viikko "haluan että pidät sylissä ja mielellään liikut koko ajan"-viikko.
"Kiva" kuulla että muillakin vauva takertuu jos on ollut muiden sylissä paljon. Synttärijuhlien jälkeen tosiaan viikko oli yhtä sylissä kantamista...
Mammanpoika
Mä oon nyt yrittänyt nukkua aina kun vaan mahdollista (eli harvoin
). Rupee toi väsymys painaa niin paljon et tuntuu et aivot ei toimi sit niin ollenkaan, unohtelen tunnusluvut, avaimet sun muut.
Tänään on poitsu nukkunut ihan ok, aamulla automatkat 15min suuntaan, päivällä 1,5h ja nyt on jo taas unilla. Ihme kyllä, tänään on nukahtanut niin et olen ollut vaan sängyn vieressä!
JEE! Esikoisen kanssa tein sen virheen et nukutin sylissä/tissillä/vieressä aina ja vasta nyt 4v osaa jotenkin nukahtaa itsekeen!