Hakutulokset

1. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Siis täh, vauvan soseissa sokeria, lisättyä? Mä olen kuvitellut, et niissä olis vaan oma sokerinsa, pitääpä olla tarkkana. Ootteko muuten huomanneet, miten eri makuisia itse tehty ja kaupan porkkanasose on? Musta muissa kasvissoseissa ei niin isoa eroa ole, mut porkkanassa ne maistuu ihan...
  2. O

40+ vauvaketju

Täällä ollaan kipeenä kolmatta päivää, kuumetta pukkaa, räkätautia tai yskää ei, joten lieneekö vauvarokkoa, hope so. Tk:ssa ja päivystyksessäkin käyty, ja labroja odotellaan. Päivät menee ihan ok, mut öisin hyppään koko ajan mittaamaan kuumetta, antamaan lääkettä ja kyttään, että pikkuinen...
  3. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Huaah, mä olen ihan poikki Kolme yötä hypitty ylhäällä puolentoista, parin tunnin välein kuumetta mitaten ja lääkettä antaen, ja kun päikkäreihin ei isompien lasten vuoksi ole mitään mahkuja, niin alkaa silmät tuntua aika hiekkaisilta -voimia vaan teille, joilla normaalistikin huonosti nukkuvat...
  4. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Katjuska, juu, mietin itsekin, että olisko vatsakipuiluun syynä mun syömiset, grillipihveissä kun on aika tujut mausteet ja ollaan paljon grillattu. Toinen voi olla et multa tulee joskus maito melkoisella paineella, välillä on selkeesti kiire niellä se maitomäärä, ja silloin varmaan menee ilmaa...
  5. O

Huhtikuun hurmurit 2016

nlassa käyty ja kaikki ok, painoa 6,2kg ja pituutta 61,5cm, pipoa en muista, mutta normi oli. eilen oli jostain syystä kovat vatsan väänteet, yli tunnin sai kannella ja hyssytellä, kunnes meni ohi. nlassa suositeltiin cuplatonta, mut ainakaan isompia sisaruksia se ei kyllä auttanu. no kas...
  6. O

Huhtikuun hurmurit 2016

ääk, mäkin huomasin uusien huhtikuisten pinon, mihin tää aika katoaa? saa nähdä, tuleeko tästä nuorimmastakaan meillä puuron syöjää, nuo isommat ei ole puuroa syöneet millään. no, se nähdään sit joskus syksyllä, vielä pari kolme kuukautta mennään tissillä, jos ei ihmeitä satu. mä jo odotan...
  7. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Ou jee, meillä loppui nyt nukkuminen päivisin :( Max 30min tirsat vetää, ja ihan koko ajan pitäis olla sylissä hytkyttämässä. Eilen oli paljon vatsavaivaa, nyt aamulla tuli kakka, joten luulin, et tänään olis parempi päivä mut äh ja pöh, ei nukuta, kitistään vaan. En tiedä, johtuisko helteistä...
  8. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Jostain muistan lukeneeni, että suolisto on ns. epäkypsä aina sinne 3-4v. saakka eli aika pitkään. Esikoisen ollessa vauva, kun oma maito ei riittänyt, vaan jouduin lisäksi antamaan korviketta, neuvottiin nlassa aloittamaan soseet jo 4kk:n iässä ettei korviketta olisi tarvinnut ihan...
  9. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Mä olen kanssa huomannut, et syöminen rentouttaa niin hyvin, et saa siinä paukuteltua liikoja ilmoja ulos, välistä pysähtyy itsekin kuuntelemaan, et mikä pörisee :LOL: Nyrkin syönti on nyt ihan mahdotonta, koko ajan nyrkki suussa ja sylki valuu, ilmeisesti ikenet alkanut kutista. Sisällä...
  10. O

40+ vauvaketju

Hih, mä join tässä taannoin saunan jälkeen pienen tölkin siideriä ja sehän nousi tukkaan, vaikken kertahörpyllä vetäissyt vaan hitaasti nautiskelin. Vaatis siis pientä harjoittelua, jos jossain aikois käydä En mä kyllä pientä raaskis jättää vielä aikoihin, ja sit kun tosiaan olen niin laiska...

Yhteistyössä