Hakutulokset

1. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Mä kanssa tuota koliikkikeinua mietin, et saisko siinä nukutettua sisällä, kun muuten ei juuri sisällä nuku. Eikä niistä tai kävelytuoleista mitään haittaa ole, kun ei niissä lasta vaan koko aikaa pidä tai laita niihin liian aikaisin. Meillä oli ihme välinla, liian myöhään 2kk käynniksi, mut...
  2. O

40+ vauvaketju

Meillä piti pitkään tuolle nyt 2 veelle olla ihan sileää sosetta, ei yökkinyt sattumia, mut sylki ne pois suustaan tai kaiveli sormillaan. Nyt sitten syö vaikka hiekoitussepeliä, jos vaan annettaisiin :LOL: Eilen oli mikä lie nla, ihan outo ajoitus, kun 2kk liian myöhään ja 3 kk liian varhain...
  3. O

Huhtikuun hurmurit 2016

meillä on manduca ja trikoinen kantoliina, ja molempia käytetty jonkin verran, mut tosiaan tuntuvat kesällä kuumilta. 2 v ei aikoinaan suostunut kumpaankaan, kun kokeilu venähti sinne yli 4 kkn ikään, niin nyt aloitettin aikaisemmin. kiinteitä maistellaan lähempänä 6 kkn ikää, kun imetys sujuu...
  4. O

Huhtikuun hurmurit 2016

Täälläkin nukutaan päivällä pienissä pätkissä, vaunulenkin ajan saattaa säkällä nukkua vaunujen liikkuessa max 2h, mut yleensä jää reiluun tuntiin. Se onkin pisin pätkä päivällä, mikä nukutaan, ehkä tuollaisia 15min tirsoja sitten vetelee, autossa saattaa myös hieman pidemmät nykäistä. Yöt...
  5. O

Huhtikuun hurmurit 2016

No nyt ehdin täälläkin ilmoittautua kun typykin tänään tasan 2kk :) Odotuspuolella jäi loppuajasta kirjoittelu, kun olin viimeisten joukossa synnyttämässä, niin ei ollut kauheesti kirjoiteltavaa, kun mielessä pyöri vain "joko tänään" ja "eikö vieläkään". Eli typy syntyi käynnistettynä 27.4. ja...
  6. O

40+ vauvaketju

Nyt on typyllä nimi eli ristiäiset pidetty Jälkitarkastuksessa käyty ja kaikki oikein hyvin, th:n mielestä olen kaikin puolin palautunut tosi hyvin, monilla menee kuulemma paljon pidempään. Lohdullista tietää, ettei ihan vielä ole kaatiskamaa Pientä haikeutta oli todeta, että mun äitiysnla...
  7. O

40+ vauvaketju

Kroppa ilmoitti, että vielä olis mahdollista lisääntyä eli menkat alkoi ja oviksenkin tunnistin. Mieluusti kyllä jo luopuisin lisääntymiskyvystä, ja varsinkin menkoista. Ärsyttää, et ne punkee heti, kun jälkivuoto loppuu eli nyt 6vkoa synnytyksestä, eikä auta täysimetykset, kuten ei aiemminkaan...
  8. O

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Onnea SS ja Helmi :) SS voi aargh, on sulla varmasti ollut koettelemus, onneksi palkintona ihana vauva, ei tuollaista varmasti muuten kestäis. itsellä jäi esikon synnytyksestä kans ikävä fiilis aika pitkäksi aikaa, vaikka paikat paranikin, mut en pitkilleen halunnut koko tapahtumaa ajatella...
  9. O

Toukomurut 2014

huh heijaa, aika rientää..meidän taaperosta tuli huhtikuun lopussa isoveli. innokkaasti ojentaa vauvalle tuttia, heti on käpälä ojossa, jos vauva inahtaa kun tutti tippuu suusta. silittelee vauvaa mielellään, mutta selkäänsä ei voi kääntää, kun saattaa vähän kovemmallakin kädellä koettaa, kun ei...
  10. O

40+ vauvaketju

Huh, sais jo nää helteet loppua, alkaa tuskastuttaa, kun on koko ajan hiki, ja ulkoilukin rasittavaa, kun ei varjoa tahdo löytyä mistään. Sen verran voi toki vielä paistaa, et mä ehdin uimaan, vasta nyt alkaa jälkivuoto loppua. mä en ymmärrä, miks se mulla kestää niin kauan. vaatevarasto on...
  11. O

40+ vauvaketju

Hauskintahan tässä on se et kolmosta tehtiin jopa 6kk, mikä oli itselle ns ikuisuusprojekti, kalenteri ja tikut kourassa, epätoivon vimmalla, mies jo armoa pyydellen, ja sit tää ylläripylläri r-testiin viime syksynä:LOL: Luontoäidillä on tosiaan huumorintajua, mutta ihana niin -mullehan jäi...
  12. O

40+ vauvaketju

Sahramiini mä luotin omaan kroppaani ja siihen, ettei nelikymppinen voi enää raskautua kuin kovalla yrityksellä, ja siitä syystä tällä palstalla nyt kirjoittelen:ROFLMAO: Se oli oikeesti yks ainoa kerta, kun oltiin huolimattomuus kun ei pitäny olla mitään " hätää" ja bingo! Meillä muuten tuli...
  13. O

40+ vauvaketju

ääk, huomenna typy tulee jo 3vkoa :eek:-siis tää aika kuluu niin nopeesti, että iskisin mieluusti nyt jarrut pohjaan muutamaksi viikoksi. mä tykkään yli kaiken tästä ihan pikkuvauva vaiheesta, vaikka toki lapsiani sen jälkeenkin rakastan ihan yhtälailla :LOL:, mut tää alkuvaihe on jotenkin niin...
  14. O

voi Järkyttynyt, ei ole sanoja :cry::cry::cry:, syvin osanottoni suruista suurimpaan, joka voi ihmistä kohdata. Toivon, että saatte kaiken mahdollisen tuen ja avun, vaikka mikään ei tuskaa helpota. Mihin tahansa ratkaisuun päädyttekin, se on varmasti teille se oikea. Ihan hirveästi voimia...
  15. O

Jei, onnea Zen ja Tyydeli :love: Zen, mä olen kanssa kuullut, et ei se sektiohaava, mut tosiaan se suolistossa oleva ilma, outs, paranemista (y) Meibijees, mä voin tosiaan tuota spinaalia lämpimästi suositella, jos vain synnytys edistyy hyvin. Mullahan oli kohdunsuu auennut yön aikana 5cm...
  16. O

40+ vauvaketju

No nyt mä teidät löysin, kun aikani haahuilin :) tosin pyllyn pesulle tästä on heti lähdettävä, vauvan siis, oman vuoro on vasta myöhemmin :LOL: lämmintä on ollut täälläkin, ehkä vähän liikaakin vaunuilua ajatellen, mut taitaa sekin nyt ihan näillä näppäimillä korjaantua, ei paista enää. ihana...
  17. O

piti tulla kurkkimaan, joko tyydeli on käynyt ilmoittautumassa.. taas totutellaan yksikätiseen elämään, mut en valita, tähän asti typy ollut ihanan helppo ja tyytyväinen tapaus -ja nyt kun kehun, niin varmaan ottaa multa heti luulot pois :LOL: pitää vielä kehua, et elämäni ainoa lähes tuskaton...
  18. O

Voi Onni :cry: :cry::cry:, ihan hirveän paljon voimia teille! Sydäntä särkeviä nämä asiat, elämä ei ole reilua:(
  19. O

Ihq prinsessa syntyi ke 27.4. iltapäivällä, 3,6 kg ja 50 cm :love: Eilen päästiin kotiin, elämä on kuin silkkiä vain :love:
  20. O

Ballongin kanssa laittoivat kotiin odottamaan, aamulla suoraan synnytyssaliin kalvojen puhkaisuun, jos ei synny ennen sitä. Tai varmaan sen kohdunsuun pitää olla avautunut riittävästi, ennen kuin puhkaisevat. Kyllähän tuo selkää jomottaa ja alavatsaa myös, saa nähdä, miten käy. Lähtötilanne oli...

Yhteistyössä