Hakutulokset

1. O

Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

Haa, olkkarin ja oman makarin ikkunat pesty, ja nyt vähän ulos köpöttelemään. Lenkkeilystä on turha puhua, kun eteenpäin mennään etanavauhtia vaappuen, vatsa ei tykkää yhtään tärinästä, vaan iske heti hillitön kipu ilmeisesti kohtua kannattaviin kudoksiin. Menkkajomottelu jatkuu öisin, samoin...
  2. O

Nostremame, paljon onnea :) Vedin kunnon punttitreenin ja mies läksi lasten kanssa mummolaan, niin ei enää v***ta niin rankasti:) Mä tulisin kyllä ihan hulluksi ilman liikuntaa, se on jotenkin vaan se paras tapa mulle purkaa ketutus. Muuten en ookaan saanu tänään mitään aikaan, pari...
  3. O

Jep, täälläkin ärsyttää mies, tosi paljon, en ymmärrä, miten se voikin olla noin ärsyttävä. Ei harrasta mitään baareiluja tms. mut eilen saunan jälkeen piti ihan uhallaan kulauttaa kurkkuunsa kolme olutta, kun just pari päivää sitten sanoin, et vauvan syntymään asti pitäis olla aina ajokunnossa...
  4. O

Niittys, mulla selkeesti päivät erilaisia liikkeiden suhteen, ja joskus saa todellakin töniä pitkään, ennen kuin tyyppi alkaa möyriä. Toisen kerran taas tuntuu, että tulee vatsan läpi. Nostremame, tsemppiä huomiselle! Itkuhälärit on nyt tilattu Verkkokaupasta, tuli niin paljon halvemmaksi kuin...
  5. O

Ööö, mä en halua pelotella, mutta tuo strepto on ihan oikeesti sen vauvan kannalta vaarallinen, jos sitä ei äidillä huomata tai hoideta, pahimmillaan voi viedä hengen -tiedän siis ihan oikean tapauksen, et näin on käynyt. Todella harvinainen poikkeustapaus kyllä, mut jokuhan sen paskakortin aina...
  6. O

No kävin sit mäkin iltalypsyllä, saldona muutama tippa kolostrumia vai mitä se nyt on. Nlan täti sanoi, et sekin kandee ottaa talteen, mut mä vaan kysyn, et miten se noin niin kun teknisesti onnistuu kotikonstein, kun tosiaan tuli vaan muutama tippa. No, jos sit huomenna jo aamulypsylle :D...
  7. O

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Täälläpä on hiljaista, onko kaikki jo jahtaamassa pääsiäiskukkoa vai munimassa ? Mä olen tän viikkoa ollut ä-lomalla, ja voi taivas, et päivät kiitää, tuntuu, et mitään ei ehdi ennen kun vauva syntyy, kun on niin hirveesti tehtävää. Karo, sullahan on oikein sopusuhtainen bebe massussa, voi kun...
  8. O

Oikein paljon onnea Hanzu! No jo on outoa, että ensin pitäis tehdä lastensuojeluilmoitus, ennen kuin saisi apua. Musta ainakin joissakin kaupungeissa on lähdetty siihen monien karmeiden esimerkkitapausten jälkeen, et kynnystä pyytää ja saada apua on laskettu just sen takia, et äärimmäisyyksiltä...
  9. O

Haa, ä-loma alkoi, vihdoin, jee :) Tietäis vain, mistä aloittaa, tekemistä olis hirveesti. Taidan ihan ekana vetää kunnon punttitreenin, ettei pääse veltostumaan :) Rintapumpun voi kans etsiä ja keittää ja harkita sitä lypsämistä, vaikka ei se hirveesti kyllä inspiroi. No ehkä rinnanpäät sit...
  10. O

Onnea Lily, voi ihanaa :love: Mulle tota lypsämistä suositeltiin, kun mulla on radi. Se saattaa aikaistaa synnytystä, ja olis hyvä saada maidontuotanto käyntiin jo ennakkoon, kun radi-vauva tarvitsee lisämaitoa. Hirveen aikaisin ei tuota lypsämistä siis saa aloitta, ettei synnytys käynnisty...

Yhteistyössä