Oikein paljon onnea
Hanzu!
No jo on outoa, että ensin pitäis tehdä lastensuojeluilmoitus, ennen kuin saisi apua. Musta ainakin joissakin kaupungeissa on lähdetty siihen monien karmeiden esimerkkitapausten jälkeen, et kynnystä pyytää ja saada apua on laskettu just sen takia, et äärimmäisyyksiltä vältyttäis. Onneksi on itse siinä onnellisessa asemassa, et omat vanhemmat pystyy ja haluu auttaa, jos on tarve. Kyllähän arki aika raskasta ja kuluttavaa lasten kanssa on, kun tuntuu, ettei koskaan ole sellaista hetkeä, et vois itsekin vaan olla, aina on joku askare kesken tai joku jotain vailla.
Siitä olen kyllä onnittelut itseäni, et meillä ei ole eikä tule lemmikkejä, ainakaan koiria, siihen ei voimat enää riittäis. Karmeeta kuulla, kun kaverit kertoo, et kun on just siivonnut lasten sotkut, niin koirat oksentaa/p**koo olohuoneen matolle ja et karvaa on joka paikassa, vaikka kuin siivoo. Mä en vaan ole eläinihminen, kun oon vähän hygieniafriikki ja hajuherkkä.
Mä siirrän vielä tuota lypsämisen aloitusta, kun ei vielä ehtis synnyttämään.
Itkuhäläreiden perässä olen juossut kaks päivää, mut ei meinaa löytyä. Mä en ymmärrä, et miks ihmeessä on niin vaikeeta löytää patterilla toimivaa vauvayksikköä -minkä merkkisiä kapistuksia teillä muilla on?
Syöminen alkanut taas tökkiä. Teen ruokaa, mut en pysty syömään, kun oon niin kyllästynyt kaikkiin kana/tonnikala/kasvis/vihannes/salaatti -juttuihin, kun niitä on viimeset ½ vuotta puputtanut. Taitaa mennä loppuaika rasvattomalla rahkalla ja mustikoilla
O ja tuota noin, hmm..varmaan ehkä 35+0 (siis miten ihminen ei muista viikkojaan?!?)