Hakutulokset

1. O

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Ääk, huomenna totuuden hetki, nyt alkaa vähän kauhistuttaa :eek: En tiedä, miten saan ensi yön nukuttua..no huonosti varmaan, kuten viimeisen kuukauden muutenkin :ROFLMAO: Zen, mäkin olen huomannut, et ihan jo oman olon vuoksi kannattaa välttää sokeria ja hiilareita. Jo ennen radi-diagnoosia...
  2. O

Tyydeli, joo, välillä meinaa hieman hymy hyytyä, mut tänään taas vähän ehkä parempi päivä, kärsin jopa tehdä reippaan lenkin, vaikka kävely on muuten jo pitkään ollut tuskaista ja on pitänyt tyytyä jumppaan ja punttitreeniin. Tervetuloa Onni meidän muiden syntisten joukkoon :LOL: Mullakin ikää...
  3. O

Joo, eipä täälläkään tapahdu edistystä. Olo on tuskainen, missään asennossa ei ole hyvä olla, yöllä ei saa nukutuksi, väsyttää ja v**uttaa, mitää ei jaksa eikä pysty tehdä, kun voimat on ihan loppu ja vatsa on kuin kivipallo tuossa edessä. Eilen oli th:n sijainen ja hänpä rupesi...
  4. O

Paljon onnea Karo:love: Siis ääk, mä olen listalla kakkosena, hui! Nyt saadaan Tyydelin kans jänskätä, kumpi ensin poksahtaa vai vieläkö joku kirii edelle :) Käynnistykseen taisi mennä tää vika villahousu, käynnistetään päivää ennen laskettua, kun mulla on insuliinihoitoinen radi. Sokerit on...
  5. O

Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

Moro pitkästä aikaa! Olen kirjoitellut tuolla huhtikuisissa, kun oma la on 27.4., mut nyt kun lähes koko porukka on siellä jo jakaantunut, niin tulin kiusaamaan teitä:) Itselläkin käynnistys ensi vkolla, perusteena insuliinihoitoinen radi. Sokerit pysyneet hyvinä, vain aamulla piikitän, ja...
  6. O

Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

Täällä käyty pe painoarviossa rv 38+2, ja arvio oli 3570g eli ihan jo riittävä. Käynnistykseen mennään 8 vrk:n päästä, koska mulla lääkehoitoinen radi. Alle 4kg:n pitäis siis syntyessään olla, ja eihän noi arviot ole tarkkoja. Kuopus arvioitiin rv 38+0 3800g painavaksi, ja kun syntyi 39+6, niin...
  7. O

Onnea Irith :love: Täällä ei mitään uutta, tänään nla, huomenna ä-poli, jossa katsotaan taas kokoa. Ei mitään oloa mihinkään suuntaan, ei supistele tms. No aikaisemminkin aina alkanut kuin salama kirkkaalta taivaalta, mut olishan se kiva, jos ei nyt vikaa tartteis taas kauheessa kiirepaniikissa...
  8. O

Onnea kaikille vauvatuneille, teitä olikin oikea lauma viikonloppuna puskemassa :) Voi vitsi, mä niin toivon, et tää vika ipanapa tekis poikkeuksen ja syntyis päivällä, niin olis edes pienet mahkut saada epiduraali tai spinaali -siis haluan sen jo ihan pelkästä uteliaisuudesta, et tekiskö mulle...
  9. O

Katjuska, lupaavalta kuulostaa :) Täällä kaikki olot kadonneet, ei paineentunneta alakerrassa, saharaa, ei edes menkkajomoa. No, ehkä ens vkolla kokeillaan sitä kolmatta ässää, eipä tässä tietty mikään kiire vielä ole, mut saahan tuota silti kokeilla. Aamu piti taas aloittaa punttitreenillä...
  10. O

Onnea Nyytti :love: Anismo, mulla samat fiilikset, kun tietää, mitä on tulossa, niin alkaa kammottaa :rolleyes: Nyt on taas sellainen reipas fiilis, että joo, tästä vois lähteä synnyttämään koska vaan, mut iltaisin, kun menee nukkumaan ja on rättipoikki, niin toivoo aina, et please, ei tänä...
  11. O

Niittys, voi vitsi, jo on ollut kokemus, musta kans tuntuu, et synnyttäjää ei kuunnella tarpeeksi, vaikka on toimituksen ns päähenkilö :( SaNii, paljon onnea :love: Painoarviossa käyty nyt 37+0 ja 3130g oli arvio eli ihan keskikäyrillä onneksi, ainakin vielä. Viikon päästä tsekataan uudestaan...
  12. O

Onnea Angelica :love: Jahas, taitaa aika moni olla kohta lähdössä varikolle:) Saattaa pian itsekin joutua, pari päivää tullut vaaleanpunaista vuotoa, ja muutenhan sillä osastolla on ollut kuukausitolkulla kuin Saharassa, ei pisaraakaan mitään. Ja menkkajomotusta on koko ajan. Huomenna...
  13. O

Onnea Inna, Niittys ja AOS :love: Inna, olet sä kyllä aika sissi, respect(y) Mä aloin ihmetellä eilen illalla, et olisko vauva voinu vielä kääntyä väärin päin, kun ihan selkeesti potkut tuntu alhaalla, tai olisko niin kovasti voinu käsillään vispata :rolleyes: No, ke on ä-poli käynti, niin...
  14. O

Lilyofthewalley, voi vitsi, nuo vatsavaivat on tosi rankkoja, ja itsellä niin voimaton olo, kun ei pysty kunnolla auttamaan. Se on vaan sylitystä ja hytkyttelyä, kun toinen huutaa selkä kaarella sylissä. Mä kävin kuopuksen kanssa ihan päivystyksessä, kun ei vaiva helpottanut. Oli oikein ihana...
  15. O

Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

onnea pähkinäpuu :love:, ajattelinkin, että olet tosi toimissa, kun susta ei oo kuulunut:)
  16. O

täällähän on lupaavia oireita :) mulla oli myöhään illalla muutama niin kipeä menkkajomo, et jo säikähdin, et pitääkö lähteä, mut menivät onneksi ohi, en oo vielä henkisesti valmis siihen infernoon. mä kans otan kyl nopsaan tutin käyttöön, kuopuksen kans piti ihan opetella, kun ei meinannut...
  17. O

Syndeonnea Katjuskalle! Mulla synnytykset alkaneet aina puolenyön jälkeen supistuksella, vesi ei ole koskaan kotona menny. Illalla nukkumaan mennessä ei ole ollu mitään ennakkoaavistusta tai oloa, et yöllä tulee lähtö, kaikki alkanu kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ää, mä söin lounaaksi...
  18. O

anscu, fiksumpi olis jo jättänyt tuon kävelylenkin tekemättä, se nimittäin oli ihan liikaa ristiselälle ja lantionpohjan luustolle kivuista päätellen. Kävely ei muutenkaan enää tunnu kovin hyvältä, mikä on tietty ulkoilun kannalta huono juttu, mut pitää keskittyy sisätreeniin, se pitää kuitenkin...
  19. O

Huhtihapsukkainen, paljon onnea :love: Nlassa käyty, ja nyt oli vauvan pää jo suoraan oikeassa menosuunnassa, mutta ei kiinnittynyt, mitä se ei varmaan teekään. Kahdessa viikossa tullut 2kg painoa!, mut syynä ilmeisesti kuin varkain hiipinyt turvotus, koska tällä ruokavaliolla ei ole syömällä...
  20. O

KeltainenSeepra, voi itku, voimia sinne oikein paljon. Tervetuloa uusille, mukaan mahtuu mainiosti :) Karo, hui, sulla tosiaan kohta H-hetki käsillä, peukkuja :) Tilasin sit ne itkuhälärit tosiaan netistä, kun paljon halvemmalla sai. Se vaan nyppii, en monessa kohtaa tuotteen esittely oli...

Yhteistyössä