Hakutulokset

1. S

Kuka ei stressaa joulua?

Mä :) Ruoat valmiina, toki paistettavat kinkut, karitsa ei. Rehut ja juomiset haen pyhänä ja leivon leipää. Lahjat säkissä ja siivousta tänään. Ihan kotona lasten kanssa ollaan jouluaika, tosin huomenna pojalla koulua pari tuntia. Pukki saapuu aattona ennen puolta päivää, saa sitten olla...
  2. S

Miten muistitte päiväkodin tätejä, vai muistitteko mitenkään?

Vein teepaketin, hunajapurkin ja rommisuklaapalloja. Ihan vaan ilahduttaakseni, en pakosta ;)
  3. S

Mitä annatte 2,5v pojallenne joululahjaksi?

muovailuvahat, nuppipalapelin, puisen junan jossa värikkäitä puupalikoita, tukkirekan. Jotain piirrustusjuttuja ja vaatetta saa kummeilta.
  4. S

miten sanoa rakkaalle ystävälle, että vaihda nainen tyyliä?

Mä sallin ystävieni pukeutua omalla tyylillään, en tiedä miksi siihen pitäisi puuttua oli sitten tyyli 50-, 80-, 2000- luvulta?
  5. S

Mielipuolisin tai hulvattomin uni, minkä muistatte nähneenne?

Ville Valo änkeää mun uniin säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina jotain siellä "tornin uumenissa" sattuu ja tapahtuu :xmas: Myös intiaanien seurassa olen usein uniani viettänyt niinku siis että olisin heimolainen...
  6. S

Mikä ihme itsenäistymisikä / uhmaikä on 1v 2kk lapsella??

Jep, tuollainen alkoi juurikin tuossa iässä pojalla ja jatkuu edelleen päivittäisinä raivoina ja nyt herra 2,5v :) Ja suurin osa noista "pinna palaa heti" kiljumisista on äidille ja sen kieltoihin sekä kehoituksiin suuntautuvaa :kieh:
  7. S

Auttakaa rakkaat kanssapalstailijat.. :) Suolaisesta iltapalasta kyse :)

Broileritortillat | Meksiko | Pirkka Kissoja & Kasvisruokaa: Tomaattifetapiirakka Mustapekan mehevä kasvispiirakka | Kodin juhlat | Pirkka Ja maistuu :)
  8. S

Onko väärin syödä salaa pillereitä

salaaminen on väärin
  9. S

6v:n lääkkeen ottaminen

täällä poju on tabletti lääkkeen paremmin ottanu kuin nestemäisen jo 5v alkaen, en sit tiedä miten yleensä muut? Maistuu ne nestemäiset aika oudoilta, oon siis kokeillut :)
  10. S

Minkä helvetin takii ne kiljuvat pennut pitää raahata kauppaan terrorisoimaan apinamaisella mölyllään?

samaa mieltä. tosin mulla on reilu 2v muksu se joka kiljuu!!!!ja ei ole kyse lellimisestä tms vaan herra ei aio hyväksyä sanaa ehkä, kenties, kohta, odota missään eikä milloinkaan jne. eli mun toinen muksu huutaa kotona sekä ja kaupassa sori vaan :xmas:
  11. S

milloin leivotte joulupiparit?

Me leivottiin jo satsi kaupan pakastetaikinasta, ens viikolla sit itsetehtyä jos taikina vaan säilyy äidin napostelulta ;)
  12. S

Kukaan perheessä ei pidä jouluruuasta

Tehkää "toivomuslista" ja sen mukaa jokaiselle jotakin? Erimakuisia salaatteja, pikku suolaista, hyydykekakkua, juuressosetta....
  13. S

Miten puhua pienille lapsille kuolemasta?

Löysin kirjastosta tosi kivoja kirjoja aiheesta ja helpottanut 6 vuotiaani kanssa asian käsittelyä. Muuten on vaan jaksettava vastailla aika eriskummallisiin kysymyksiin... Mä veisin 5v katsomaan mummia, ensin toki puhuen miltä hän saattaa näyttää jne. Poikani ainaki olisi halunnut halata ja...
  14. S

Mikä avuksi vauvan iltaitkuihin?

Mites olis vaaville kehto+lampaantalja/lämminvesipullo ja eiku heiluttelemaan sit viekkuun? Ja sä varmaan jo omat syömiset oot funtsinut+probiootit...? Kun kerrot että on iltaitkua niin tankkaako tarpeeks tiheästi maitoa jos olis tiheä kausi menossa...? Vyöhyketerapia varmaan hyvä. t...
  15. S

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Esikoinen pesee hampaita, mä juon kahvia ja juniori selaa kirjaa. Koulutielle sekä ulkoilemaan pitäis siis lähteä kohta.
  16. S

H u o m e n t a !!!

Huomenia! Ihana keli! Piätä särkee...mutta jospa ulkoilu auttais, samalla saattaa esikoisen kouluun ja juniorin kans pulkkamäkeen...
  17. S

Kaupan piparitaikina vai itse tehty?

paraisten ohjeella teen, nyt ostin 2 levyä kaupankin pojat saa sen "läträtä" jo ennen joulua.
  18. S

auttakaa leivontapulmassa - Mitä tehdä kermavaahdosta?

Pannari+ kemavaahto Jäätelö+keksimurua+vaahtoa Hedelmärahkaa Marjoja+hilloa+jugurttia+vaahtoa lasiin kasattuna Omenapaistos+vaahto Kaakaojauhetta sekaan+ köyhät ritarit :p
  19. S

Ymmällään

Ööö...ei kai ne voi kadota. Pyydä varjoainemagneetti luulis näkyvän. T. yks lonkkavaivainen

Yhteistyössä