Hakutulokset

1. S

Punainen kiille juustokakkuun

Onko kokeiltu valmiita mehukeittoja+liivatetta?
  2. S

G: Mitä syödään?

Illaksi ajattelin siiklipottua uunilohkoina ja broiskupihviä kaveriks ja kiuasmakkarat myöhemmin.
  3. S

Mitä teillä leivotaan jouluksi?

Lusikkaleipiä, suklaakakku, pumpulikakku ja ehkä kokeilen tuota Mustikkakakku hapankorppupohjalla - Valion reseptit
  4. S

Keväällä 17v täyttävä tyttö -ostaisitko joululahjaksi kahden päivän festariliput ensi kesälle?

Juu ostaisin,mutta tekisin itse pahvista "liput" joululahjaksi ja sit lähempänä ajankohtaa ostaisin tietty ne oikeat. Ei tarviis sit kaupata lippuja jos tuleekin jokin este tms. kesään kun on aikaa...?
  5. S

Kuinka moni aikoo katsoa huomenna linnanjuhlat?

Yleensä en katso, mutta nyt vilkaisen kun ollut puhe vieraiden "erilaisuudesta" vrt. aikaisemmat vuodet.
  6. S

Jippii, mikä joulu tulossa =(

No tuskin se mitään helpottaa että toisten verotukselle hermoilee... Siis oikeesti. Mä hankin lasten lahjoja pitkin vuotta, kun alessa tulee vastaan ja jouluruoat saa melkein samalla rahalla kuin tavispäivänkin, riippuu mihin tyytyy... Köyhyys ei ole ilo, mutta on asioita mihin se...
  7. S

Mistä mä tiedän olenko masentunut?

Auttaako tuolta testi ja tietoa? www.vastaamo.fi/masennustesti/ Soita arkena terv.keskukseen ja selitä tilanne. Lääkärille tietty ellei muu auta.
  8. S

Lapsi, jolle oikein mikään ei riitä

Mulla on tuollainen 2,5v ja ei ole kaikki kylläkään uhmaa...aina pitäis olla kaikkea kivaa, hyvää, miellyttävää että olisi niinkun muutkin...ellei ole niin kiljuu kiljuu ja kiljuu. Ihan pihalla sen kanssa kun esikoinen oli ihan tavis tyyppi ja on sitä edelleen 7-vuotiaana. ps. muut ei meillä...
  9. S

Mitä teillä kuuluu aaton kylmään/ alkupalapöytään? Tai mitä muuta teillä syödään kuin perinteisen laatikot ja kinkku?

Taidan nyt ekan kerran laittaa lapsille jouluaamun pöytään leikkelettä, kylmää kalaa ja hirvilihapullia, juurestikkuja, pähkinöitä, mangoa, päärynää, rusinoita, viikunoita, omenaa, ruissipsejä, vijhersalaattia ja juomia . Ruoka sit myöhemmin ihan niitä perinteisiä jouluruokia paitsi kinkun...
  10. S

Kyllä eineslaatikot on hyviä

Joo lanttuloota saarioisten :p ja tietty maksaloota, silakkaloota ja miksei pottulootakin.

Yhteistyössä