Hakutulokset

1. Littledeath

suututtaa mies, ei kyke paria viikkoo hoitaa lastaan,ilman et pitää dumppaa hoitoon!

No miten vaan. Musta on kuitenkin tärkeää että se halu lähtis siitä miehestä eikä tavallaan pakotettuna. Mun lapsella ei tavallaan edes ole isää.
  2. Littledeath

Yksinhuoltaja opiskelemassa

Mitä tästä oon nyt läheisille (perheelle) maininnut niin hyvin tuntuu olevan negatiivista suhtautumista. Sh-eno sanoi että monen kymmenen tuhannen opintovelat tulee ja kannattaako opiskella kun palkkakaan ei paljoa parempi olis. Ärh, eikö ne tajua että siitä palkasta nyt ei oo niin väliä...
  3. Littledeath

kokemuksia 3-vuorotyöstä, miten perhe jaksaa etenkin mies?

Mä olen yksinhuoltaja ja koko ajan tehnyt 3-vuorotyötä. Nyt kun lapsi on vielä alle kouluikäinen niin en näe tässä mitään ongelmaa. :O
  4. Littledeath

Sattuuko joku tietämään pariskuntia joilla on tapaamishetkellä ollut sama sukunimi, mutteivät ole sukua keskenään?

Eräällä seurustelukumppanilla oli sama sukunimi kuin mulla. Alle 1000 meidän sukunimistä on Suomessa.
  5. Littledeath

suututtaa mies, ei kyke paria viikkoo hoitaa lastaan,ilman et pitää dumppaa hoitoon!

Taidat olla vaan katkera kun ite et oo älynnyt antaa lasta hoitoon ja koitat kiillottaa sädekehää. Mitä kauheaa jos lapsi on isovanhempien kanssa?
  6. Littledeath

No huh huh. Ei ihmekään jos ero tulossa kun tollanen ajatusmaailma. En mäkään olis ihmisen kanssa, jos itellä ei sais olla mitään omaa.
  7. Littledeath

HuOmenta !!!

Täällä kans TJ 2!! :D Tosin huomenna ei oo niin aikasta herätystä kun on iltavuoro.
  8. Littledeath

Hammassärky ja pelko =(

Just noin että antibiootit annetaan ja sitten poistetaan. Kyllä mulla on ainakin puudutus auttanut vaikka on tulehdus. Voivat myös poistaa samantien.
  9. Littledeath

Kiitti vastauksista. Ehkä siis uskallan hakea :) Ja sitten jos kävisi sellainen tuuri että pääsisin kouluun niin sitten todella miettimään! Itekin olen tottunut vähällä rahalla tulemaan toimeen aiemmin. Ja siis ei me nytkään herroiksi elellä. Vuokra on isompi ja asunto parempi kuin silloin...
  10. Littledeath

Onkohan rahallisesti ihan mahdoton yhtälö..kokemuksia? Saakohan liitolta mitään rahoja? Mulla on vakituinen työ. Haluaisin opiskella röntgenhoitajaksi. Kukas tällä palstalla opiskeli(?) samaa, Anatolia?? Mut joku kuitenkin, tuli vaan mieleen. Voishan sitä edes kokeilumielessä ens vuonna...
  11. Littledeath

Te jotka ootte käyneet kokopäivätyössä lapsen ollessa vasta 1-2v: Miten sujui arki?

Oon yh ja 3-vuorotyössä, lapsi oli 11kk kun meni hoitoon. Eipä tässä mitään erityisen rankkaa ole.
  12. Littledeath

Kertokaa poikien nimiä.

Tuomas on meillä :) Jos joskus tulis vielä poika niin olis ehkä Topias tai Janne.
  13. Littledeath

Lapsia komentavat sukulaiset

Se on kans rasittavaa, jos joku kumoaa vanhemman kiellon. Esimerkki: lapsi on menossa ottamaan pöydältä keksiä tms. vaikka kohta olisi ruoka-aika. Sanon että ei vielä saa ottaa. Niin sukulainen sanoo että ota vaan ja äiti on tuhma kun kieltää. Tämä siis ko. sukulaisen kotona. Sitten tulee...
  14. Littledeath

Mitä ajatuksia herättää selleinen kuin...

Noo musta on aika outoa seurustelun alkuvaiheessa sanoa tyyliin että seksiä on sitten sillon ja sillon eka kerran. Miksi sitä ei vaan voi mennä fiiliksen mukaan? Ite en asettelis mitään aikarajoja, vaan ehdottelisin seksiä sitten kun siltä tuntuis.
  15. Littledeath

Hanki lapsia - lakkaaat olemasta!

Eikö se oo ihan normaalia että varsinkin lapsen ekoina vuosina sitä on melkosen kiinni siinä lapsessa. Ei mullakaan ole mitään omaa. Ei harrastuksia tms. Vain työ.
  16. Littledeath

Kivahan se on jos melatoniini tehoaa ja nukahtaa, mutta ne painajaiset

Joo en minäkään huvikseni ota.
  17. Littledeath

Kivahan se on jos melatoniini tehoaa ja nukahtaa, mutta ne painajaiset

Mä oon käyttänyt melatoniinia pari vuotta säännöllisesti. Painajaisia on näkynyt useammin ja muutenkin unet paljon vilkkaampia. Ärsyttää kun ei saa yölläkään olla rauhassa :D
  18. Littledeath

Koira meinasi purra lastani

Mullehan tuli tässä ketjun aikana selväksi että ärinä ja tommonen käytös tarkottaa että koira varoitti. Luulin että yritti purra.

Yhteistyössä