Hakutulokset

1. Littledeath

Koira meinasi purra lastani

Vieras: Voitko kertoa montako koiria käsittelevää aloitusta olen tehnyt, tai missä oikein julistanut että kaikki koirat sais kuolla? Ja juu, minä en ihan oikeasti ole tiennyt että koira tuolla tavalla varoittaa. Hyvä tietää. :)
  2. Littledeath

Eikös täällä sellasiakin ketjuja jo ole.
  3. Littledeath

Eiku hetkinen.. täällä palstalla jossain koiranhaukkumisketjussa (ei ollut mun tekemä ketju) kerroin naapureiden koirista jotka hyppivät mun päälle kun vauva oli sylissä. Ja toinen yritti hypätä auton turvaistuimeen kun olin laittamassa vauvaa siihen. Irti siis olivat eivätkä totelleet...
  4. Littledeath

Iik siinä mun lapsi on lähellä eläintä.. ja kattokaas seuraavassa oon noin lähellä koiraa. Ja kuvanki ottanu noin läheltä. Ovat muuten just niitä koiria joista Iltasanomat kirjotti. Tai siis yksi niistä oli se "pimahtanut". :( Musta on niin naurettavaa alkaa täällä suurinpiirtein...
  5. Littledeath

Ei lapsi ollutkaan yksin. Meitä oli siinä kahdeksan aikuista olohuoneessa ja koira makoili lattialla, ja lapsi leikki lattialla autoillaan. Kyllä minun mielestäni koiran omistajan olisi pitänyt viedä koira muualle kun tiesi että se ei pidä lapsista.
  6. Littledeath

Aiemminkaan ei ole tarvinnut koiraa tai lasta laittaa eri huoneeseen. Mun puolesta koira saa olla läsnä. Paitsi jos se käyttäytyy aggressiivisesti.
  7. Littledeath

Haukkuminen mt-ongelmaiseksi on väärin!

Voi että kun mua ei tartte sääliä. Mulla on asiat hyvin.
  8. Littledeath

Kotonako pitäs pysyä ettei vaan tulis koiria vastaan? En haluakaan oppia ymmärtämään. Miksi pitäisi? Mua ei kiinnosta. Ei myöskään kiinnosta oppia auton moottorin tekniikkaa tai monimutkaisia matemaattisia juttuja tai pitsinnypläystä. Tajuatko että kaikkia ei kiinnosta samat asiat. Etipä...
  9. Littledeath

Haukkuminen mt-ongelmaiseksi on väärin!

Ite taidat jatkuvasti roikkua koska aina näet mut täällä? :)

Yhteistyössä