Hakutulokset

1. Littledeath

Voisitko seurustella 165-168 senttisen miehen kanssa?

Pidän pitkistä miehistä. Mutta jos kävis niin että rakastuisin lyhyeen mieheen niin tottakai "voisin". Ite oon 170cm.
  2. Littledeath

Käsi sydämelle: haluaisitteko, että oma poikanne menisi sotimaan, jos Suomi joutuisi sotaan?

Haluaisin. Ja olen pettynyt jos poika ei mene armeijaan. Kestän sen mutta pettynyt olen. Ja isänmaallisuuskasvatus on jo alkanut.
  3. Littledeath

Missä iässä taaperon kanssa elämä helpottaa?

Mulla 2v 4kk poika ja ei sillä oo mitään järkeä päässä. Siis meinaan sitä että jatkuvaa vahtimistahan se on ainakin vieraissa paikoissa ja sitä että ei ymmärrä vielä vaaraa. Tänään kielloista huolimatta tarras kiinni sähköaitaan ja sätkythän siitä tuli. Liekö ois sen verran viisastunut nyt ettei...
  4. Littledeath

Ei olisi koskaan pitänyt myöntää lääkärille olevani uupunut ja väsynyt

Ite oon ihan kusessa velkojen kanssa. Suurinpiirtein maailma romahti tossa pari viikkoa sitten. Hain rauhottavat kun en pystynyt kertakaikkiaan mihinkään. Nyt yritän parhaan kykyni mukaan pärjätä kun ei muuta voi.. kuolema käynyt täälläkin mielessä. Ootko käynyt terapiakeskuksessa tai...
  5. Littledeath

Liittyykö sun väsymys lapsiin? Jos, niin sittenhän ls-ilmoitus on hyvä juttu! :) Itellä tollaset ongelmat ei liity lapseen varsinaisesti. Ei oo koskaan ls-ilmoitusta tehty vaikka ravaan terapiassa ja psykiatrilla ja millon missäkin. Lapsen jaksan hoitaa moitteettomasti.
  6. Littledeath

Mitä sä sitten haluat? Miksi oot väsynyt?
  7. Littledeath

Apuja! Onko enää mitään tehtävissä?

Ite olin raskauden alusta saakka yksin. Ei mitään ongelmaa kun asennoidut vaan että sä pärjäät ja se on sulle se normaali juttu. Mainiosti pärjää ilman miestäkin.
  8. Littledeath

Milloin aloitit palstailun?

Kun tulin raskaaksi vuonna 2010. Etsin jotain palstaa jossa kirjotella ja löysin Maalismussukat2011. Sitten siirryin myöhemmin aktiivisemmin tänne Mitäs Nytille.
  9. Littledeath

Onko teillä helppo saada lapselle hoitajaa, jos lapsi sairastuu vai joudutteko jäämään itse kotiin?

Itse hoidan. Arkena en kyllä tiedä kenet edes saisin hoitamaan.. ja jos jonkun saisinkin niin haluaisin itse hoitaa.
  10. Littledeath

Voiko korviketta tarjota.?

Voi antaa ihan jääkaappikylmänäkin.
  11. Littledeath

Koska voin ottaa seuraavan särkylääkkeen (eri merkkisen) ?

Näinpä. Mullekin tiputetaan aina parasetamolit ja tulehuskipulääkkeet samaan aikaan, plus sitten lihakseen voltarenit ja sirdaludit. Voit sä ottaa hetikin sen Miranaxin.
  12. Littledeath

Lyhytaikainen ajokortti vanhenee tänään

Eikös kakkosvaihe pidä olla käytynä sillon kun kortti vanhenee? Huomenna sulla ei ole enää ajolupaa etkä saa ajaa ennen kuin kakkosvaihe on käyty.
  13. Littledeath

mitä sanotte arvon naiset?

Kuulostaa että vieraissa käy. Valitettavasti.
  14. Littledeath

Lyhytaikainen ajokortti vanhenee tänään

Mä en käynyt kakkosvaihetta ajoissa. Jouduin sitten tekeen teorian ja inssin uudelleen. Sillosesta elämäntilanteesta ja elämänhallinnan puutteesta johtu tuo että kortti oli muutaman vuoden "hyllyllä".
  15. Littledeath

Migreeni vie järjen

Tänään alotin Gabapentiinin. Huh huh, saapa nähä mitä tää tekee. Eilen kävin taas sairaalassa. Siellä tiputettiin Ketorinia, Oxynormia, Primperania.. viikon päästä on lääkäriaika ja viimein saa lähetteen neurolle!!
  16. Littledeath

Ensiviikolla lapsi hoitoon.

Pidittekö lomat eri aikaan? Mulla on kaks viikkoa lomaa. 18 kuukauden yhtämittaisen työrupeaman jälkeen.
  17. Littledeath

Missä mun kaverin kissa on?

Hmm. Jos kissa olis jossain mistä ei pääse pois niin kyllä se jo naukuis ja pitäis meteliä. Luulen ettei ole asunnossa enää..
  18. Littledeath

Millaisia vaivoja uskotte tulleen omille/tuttujen lapsille raskaudenaikaisesta tupakoinnista?

Mun äiti tupakoi raskausaikana ja mulla on ollut iho-ongelmia, mutta niin on kummallakin vanhemmalla joten lienee perinnöllistä. Muuta ei ole ollut. Pikkuveljellä on siitepölyallergiaa. Itse poltin jonkun verran raskaana ollessa ja samaa iho-ongelmaa on munkin lapsella, sekin lienee...

Yhteistyössä