Missä mun kaverin kissa on?

Yksiö. Sänky ja alus etsitty, vessanpöntön tausta, hiekkalaatikko, lavuaari, keittiön kaapit, vaatekaapit, kaappien päälliset, tiskiallas. Parvekkeen ovi kiinni eikä oo luikahtanu ulko-ovestakaan ulos. Missä se on? Kukkalautoja tai pitkiä verhoja ei oo, kissa ei oo omassa kiipeilytelineessään...

Meillä kissa tulee heti kiehnäämään kun avaan märkäruokapaketin, olette jo varmaan tehneet tämän.

kissat on mestareita
Meillä kissan houkutteluun riittää kuivanappien rapistelut kuppiin. Ja joskus sitten kissa vain on jossain, tulee kun tulee, katsoamulkaisee tyyliin "et huutanut kuin tuhat kertaa minua". Kenkätelineessä tuo on ollut, viinipullotelineessä pentuna, kaapin takan, keittiössä kapeasta raosta mennyt keittiön kaappien taakse. Kaikissa kasseissa ja laatikoissa tykkää nukkua, talvisin sängyssä päiväpeiton alla (tyynyjen välissä niin ettei päälle näy edes kohoumaa.

"Vieras"
Meidän kissa löytyi kerran pitkän etsinnän päätteeksi mun äidin saappaan sisältä :) sieltä se kömpi nukuttuaan tarpeeksi.

Hattyhylly (menee varmaan tohon kaappien päällisiin?), eihän ole jotain avonaista lattiaviemäriä? Joku laukku/reppu lattialla (tai miksei jossain kaapissakin), pyykkikori, se sohvan sisus on varmaan hyvä myös tarkistaa. Onko lipaston laatikoita? Koreja hyllyssä?

No kissa on tietääkseni edelleen kateissa 37 m2 yksiössä, ellei juuri ole löytynyt.
Kisu on ihan normaalikokoinen aikuinen poika. Ei ois mitenkään pitänyt päästä karkuun. Omistaja tuli parin kolmen tunnin reisusta kotiin eikä kissaa ollut misään. Ei oo muutenkaan karkaavaista sorttia, viihtyy omassa kodissaan. Pakkohan sen on olla jossain kaapissa, tai jossain. Ei oo sellasta ikkunaa josta kissa vois karata ja parvekkeen ovi oli kiinni ja parvekelasit kiinni ja ehjät. Kaikki herkut ja mintut on kokeiltu... Jos ois vanha kissa niin alkaisin jo epäillä et se on kuollu johonkin (en sano tätä ääneen), mut kun on vielä onneks nuori. PItänee yrittää siirtää jotenkin hellaa ja jääkaappia, en kyllä muista onko mitään mahdollisuutta päästä sinne. Tai siis... kyllähän kissa pääsee,

Yhteistyössä