"vieras"
Tietenkin sanoin ja arvaa millainen itkunpurkaus tästä seurasiEt siis voi sanoa lapselle, että ei?
Lähinnä ihmettelen hänen vanhempiensa toimintaa.
Tietenkin sanoin ja arvaa millainen itkunpurkaus tästä seurasiEt siis voi sanoa lapselle, että ei?
Näin justiinsa. Lapsen kotona komentoa pitävät lapsen vanhemmat. Jos eivät pidä, se on heidän ongelmansa jos lapsi hajottaa paikkoja. Sinne ei myöskään tarvitse mennä vierailulle, jos kurittomuus häiritsee.Mun mielestä kotonaan saa kuka tahansa komentaa.
No just näin. Nimimerkillä terveisiä anopin & apen mökiltä.......Älkööt unohtako niitä, joiden lapset ovat jo aikuisia. Samaa settiä, mutta vielä kaikkiluulevammassa paketissa.
Meillä on kans miehen sukulaiset, sekä vanhemmat, että sisarukset hyvinkin tietäväisiä, miten meidän lapset tulisi kasvattaa.No just näin. Nimimerkillä terveisiä anopin & apen mökiltä.......
Mun kotiini ei kyllä ole kellään perheen ulkopuolisella aikuisella asiaa tulla keksimään uusia sääntöjä. Voisi itselläkin verenpaine nousta, jos vieras tulisi päsmäröimään mulle kodissani, että huuhtele tiskirätti kylmällä äläkä kuumalla, ja ethän nyt todellakaan jätä sitä ovea lukitsematta.Alkuperäinen kirjoittaja kasvattava äiti;28643900:Kaikkien aikuisten tulee tarvittaessa voida komentaa väärin toimivaa tai tekevää lasta.
Aivan totta. Jos vieras lapsi kiipeää puuhun tai mökin katolle, ja jessicamarcukselle kiipeäminen on kielletty, on turha alkaa kieltää kaikkia kun oma meidän jessicamarcuskaan ei saa.Mun kotiini ei kyllä ole kellään perheen ulkopuolisella aikuisella asiaa tulla keksimään uusia sääntöjä. Voisi itselläkin verenpaine nousta, jos vieras tulisi päsmäröimään mulle kodissani, että huuhtele tiskirätti kylmällä äläkä kuumalla, ja ethän nyt todellakaan jätä sitä ovea lukitsematta.
Lähes yhtä raivostuttavaa on, kun joku alkaa leikkiä sääntöjumalaa lasten leikkipaikoilla. Jos leikkinurkassa on rakentelukuutioita, niin totta vitussa niitä saa muut pinota, vaikka se omaa juliajessiinaa ahdistaisikin. Ja puiston liukumäestä saa laskea mahallaan naama edellä jos haluaa, turha siitäkään on muille lapsille inistä.