K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin sen myös. Siinähän puhuttiin Kärtsän mahdollisista keikoista Ruotsiin, ja siitä, kannattaisivatko ne taloudellisesti. BC-viittaus liittyi oleellisesti ulkomailla keikkailun kalleuteen ja siihen, että niistä ei jää juurikaan mitään käteen.

Miten tämä nyt sinua niin häiritsee? Se oli hyvää keskustelua. Ei siellä ole kuin yksi sellainen, joka on selkeästi näitä Vauvan ja Plussan jankkareita. On aina oikeassa ja vetää hernettä nenään vähän kaikesta.

Ja joo, ei tuoda sieltä juttuja tänne.
Ja miksi tää tyyppi on ylipäänsä jatkuvasti siellä, kun mikään sisältö ei miellytä.

vierailija
Aijaa, mä en ole huomannut. En kyl ole siellä kauhean aktiivisesti. Tai sitten se shippaaminen on omaan silmään nykyään sitä täältä tuttua "tosishippaamista", tuolla discordissa on lähinnä bojere-fiilistelyä ja sitä tykkään itsekin lukea
Juu no ei mitään noin heviä tietysti, minä kirjoittelen ainakin tosipohjaiset shippijutut tänne.

vierailija
BoKris 🥰

vierailija
Ai siitä uudesta Komposti 2.0 tyyppien perustamasta? Miks ihmeessä ne perusti uuden?
Mä ymmärsin niin, et sille ketjulle on tarvetta, koska he haluavat siellä fiilistellä ja kuumistella näitä saagan henkilöitä ristiin rastiin. Luulen, et kyllästyminen tosishippaukseen ja se tosishippaajien tapa myrkyttää kaikki keskustelu oli se suurin syy, miksi he sen ketjun perustivat. Eiköhän sekä B/K:n että tämä komposti discordin henkilöt kyllästyneet myös trollailuun. Itse siirryn nyt tumppuun kokonaan.

vierailija
Kiva, nyt arvostellaan tavaroiden heittelyä discordissa keikkaraportin jälkeen, tuskin on bändiä päin heitelty, ei ole todellista.
Tavaroiden heittely on aina vaarallista. Ne voi vahingossa osua bändiin tai muihin ja kun ne jää lavalle pyörimään niin niihin voi liukastua ja kompastua. Esiintyessä niitä on vaikea huomata. Joillain keikoilla on ihan syystä tavaroiden heittelykielto.

vierailija
Se pitäis minusta tehdä asiallisemmin, ei tollein dissaavalla tavalla. Niin no onhan toikin totta, että sit välillä siellä ei puututa mihinkään ja jotkut hölmöt viestit saa yläpeukkuja.
Arvostan paljon enemmän sellaista joka kirjoittaa Discordiin asiallisen kritiikin omalla nimimerkillään kun anonyymisti täällä ulisevaa reppanaa. Propsit hänelle eikä tuosta raportin kirjoittaja varmaan loukkaannu.

Yhteistyössä