vierailija
Ja miksi tää tyyppi on ylipäänsä jatkuvasti siellä, kun mikään sisältö ei miellytä.Luin sen myös. Siinähän puhuttiin Kärtsän mahdollisista keikoista Ruotsiin, ja siitä, kannattaisivatko ne taloudellisesti. BC-viittaus liittyi oleellisesti ulkomailla keikkailun kalleuteen ja siihen, että niistä ei jää juurikaan mitään käteen.
Miten tämä nyt sinua niin häiritsee? Se oli hyvää keskustelua. Ei siellä ole kuin yksi sellainen, joka on selkeästi näitä Vauvan ja Plussan jankkareita. On aina oikeassa ja vetää hernettä nenään vähän kaikesta.
Ja joo, ei tuoda sieltä juttuja tänne.
No sanopa muuta, ja jaksaa ihan joka asiasta vielä valittaa täällä päivittäinJa miksi tää tyyppi on ylipäänsä jatkuvasti siellä, kun mikään sisältö ei miellytä.
Täh, montako siellä muuten on?Jaa tuostakin tuli sit K Discord niinkuin arvelin. No eipä tarvitse liittyä.
Ai siitä uudesta Komposti 2.0 tyyppien perustamasta? Miks ihmeessä ne perusti uuden?Jaa tuostakin tuli sit K Discord niinkuin arvelin. No eipä tarvitse liittyä.
Koska ei haluttu K ja B shippiä ilmeisesti.Ai siitä uudesta Komposti 2.0 tyyppien perustamasta? Miks ihmeessä ne perusti uuden?
Eihän tuolla toisellakaan servulla edes kukaan shippaaKoska ei haluttu K ja B shippiä ilmeisesti.
Riippuu päivästä, kyllä sitä on.Eihän tuolla toisellakaan servulla edes kukaan shippaa
Aijaa, mä en ole huomannut. En kyl ole siellä kauhean aktiivisesti. Tai sitten se shippaaminen on omaan silmään nykyään sitä täältä tuttua "tosishippaamista", tuolla discordissa on lähinnä bojere-fiilistelyä ja sitä tykkään itsekin lukeaRiippuu päivästä, kyllä sitä on.
Juu no ei mitään noin heviä tietysti, minä kirjoittelen ainakin tosipohjaiset shippijutut tänne.Aijaa, mä en ole huomannut. En kyl ole siellä kauhean aktiivisesti. Tai sitten se shippaaminen on omaan silmään nykyään sitä täältä tuttua "tosishippaamista", tuolla discordissa on lähinnä bojere-fiilistelyä ja sitä tykkään itsekin lukea
Mä ymmärsin niin, et sille ketjulle on tarvetta, koska he haluavat siellä fiilistellä ja kuumistella näitä saagan henkilöitä ristiin rastiin. Luulen, et kyllästyminen tosishippaukseen ja se tosishippaajien tapa myrkyttää kaikki keskustelu oli se suurin syy, miksi he sen ketjun perustivat. Eiköhän sekä B/K:n että tämä komposti discordin henkilöt kyllästyneet myös trollailuun. Itse siirryn nyt tumppuun kokonaan.Ai siitä uudesta Komposti 2.0 tyyppien perustamasta? Miks ihmeessä ne perusti uuden?
Tavaroiden heittely on aina vaarallista. Ne voi vahingossa osua bändiin tai muihin ja kun ne jää lavalle pyörimään niin niihin voi liukastua ja kompastua. Esiintyessä niitä on vaikea huomata. Joillain keikoilla on ihan syystä tavaroiden heittelykielto.Kiva, nyt arvostellaan tavaroiden heittelyä discordissa keikkaraportin jälkeen, tuskin on bändiä päin heitelty, ei ole todellista.
Ootko ees seurannut Joksujen keikkoja aiemmin? Josksu on meinannut osua jonkun silmäänkin koru olisko ollut B:n. Mun mielestä sit kun Joksut pyytää jotain heittämään niin sit on ok, mut ei muutenKiva, nyt arvostellaan tavaroiden heittelyä discordissa keikkaraportin jälkeen, tuskin on bändiä päin heitelty, ei ole todellista.
Sitä on syytäkin arvostella. Mitä oikein tarkoitat. On varmasti epämiellyttävää esiintyjän kannalta, kun ei voi tietää mitä sieltä yleisöstä lentää.Kiva, nyt arvostellaan tavaroiden heittelyä discordissa keikkaraportin jälkeen, tuskin on bändiä päin heitelty, ei ole todellista.
Joo, sen lisäksi että se on vaarallista se häiritsee esiintymistä juuri tuosta syystä ja keskittyminen herpaantuu helposti. Todella epäkunnioittavaa heitellä mitään.Sitä on syytäkin arvostella. Mitä oikein tarkoitat. On varmasti epämiellyttävää esiintyjän kannalta, kun ei voi tietää mitä sieltä yleisöstä lentää.
Ai toisen kirjoittaman keikkaraportin perään, onhan ne voitu heittää siihen lavan reunaan. Ja joka kerta niille jotain annetaan.Sitä on syytäkin arvostella. Mitä oikein tarkoitat. On varmasti epämiellyttävää esiintyjän kannalta, kun ei voi tietää mitä sieltä yleisöstä lentää.
Ensin valitetaan kun Discordissa kukaan ei kyseenalaista tai kritisoi mitään ja sitten valitetaan kun näin tehdään. Ette ole todellisia.Ai toisen kirjoittaman keikkaraportin perään, onhan ne voitu heittää siihen lavan reunaan. Ja joka kerta niille jotain annetaan.
Tää on tää yks tyyppi, joka valittaa kaikista discord jutuista...Ensin valitetaan kun Discordissa kukaan ei kyseenalaista tai kritisoi mitään ja sitten valitetaan kun näin tehdään. Ette ole todellisia.
Se pitäis minusta tehdä asiallisemmin, ei tollein dissaavalla tavalla. Niin no onhan toikin totta, että sit välillä siellä ei puututa mihinkään ja jotkut hölmöt viestit saa yläpeukkuja.Ensin valitetaan kun Discordissa kukaan ei kyseenalaista tai kritisoi mitään ja sitten valitetaan kun näin tehdään. Ette ole todellisia.
En valita aina, ei ne eilisetkään jutut olleet minun.Tää on tää yks tyyppi, joka valittaa kaikista discord jutuista...
Arvostan paljon enemmän sellaista joka kirjoittaa Discordiin asiallisen kritiikin omalla nimimerkillään kun anonyymisti täällä ulisevaa reppanaa. Propsit hänelle eikä tuosta raportin kirjoittaja varmaan loukkaannu.Se pitäis minusta tehdä asiallisemmin, ei tollein dissaavalla tavalla. Niin no onhan toikin totta, että sit välillä siellä ei puututa mihinkään ja jotkut hölmöt viestit saa yläpeukkuja.
Minä en, koska se oli rumasti tehty.Arvostan paljon enemmän sellaista joka kirjoittaa Discordiin asiallisen kritiikin omalla nimimerkillään kun anonyymisti täällä ulisevaa reppanaa. Propsit hänelle eikä tuosta raportin kirjoittaja varmaan loukkaannu.