Noniin, sain paketin jota olin jo odottanut eräältä palstalaiselta,mutta..

Hei
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Ota yhteyttä siihen ja mielellään voisit vaikka varottaa muitaki etteivät joudu tommosen huijarin uhriks.

Sinä sika,häpeisit edes!
Siis minä olen sika vai?
Eiku se huijari myyjä.
Et sinä :LOL:

Voisit vaikka julkistaa kauppiaasta jotain et muutki osais varoo...
Kolmee ekaa kirjainta tai jotain :O

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Jos miulle tuommonen moka tulis, et puuttuu, ni mielellään ottasin palautetta asiasta henkilökohtasesti. Mullakin pää täynnä räkää ja silti pitää hommia tehrä ja lapset hoitaa ni ei aivot aina ihan toimi... Nytkin mietin, että muistinko kaikki laittaa vaihtopaketteihin...
Tää kyseinen henkilö lähetti mulle paketin vasta sitten kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen.
Jaa no sitten ymmärrän :) tarvikko apua löylytyksessä ;) mein aitan takana ois tilaa... :kieh:
Mä annoin sille pe asti aikaa lähettää puuttuvat jutut ja sitten ryhdyn jatkotoimenpiteisiin :saint:

Pyyränkö isäntää kaivamaan kröhöm. "kukkamaan" kuopan valmiiksi :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mä en kauheesti tuolta kirppareilta viitti ees ostaa kun kuullut niin paljon valituksia..mitä tilasit..
Mä en taida ostaa enää kuin huutiksesta ja sittenkin harkiten.
totta..inhottavaa kun ihmiset on tollasii epärehellisiä! :kieh:
Ne pilaa hyvienkin myyjien maineet! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
:/ no voi vinde..näit juttuja tuntuu olevan paljon ..että ei kaupat suju.kohta ei kukaan uskalla tehdä sieltä ostoksia.

ihme touhua |O
miullakii tuppaa ainoo paikka olemaan tuo kirppis mistä pystyn jtn pientä ja halapaa ostaa,raha on tiukassa,ei oo kiva kuulla tällasia uutisia...

Ota yhteyttä siihen ja mielellään voisit vaikka varottaa muitaki etteivät joudu tommosen huijarin uhriks.

Sinä sika,häpeisit edes!
Siis minä olen sika vai?
Eiku se huijari myyjä.
Et sinä :LOL:

Voisit vaikka julkistaa kauppiaasta jotain et muutki osais varoo...
Kolmee ekaa kirjainta tai jotain :O
No mä vähän jo aattelinkin kuka tässä sika on :LOL:

Voi että mua sylettää kaiken maailman epärehelliset kaupantekijät |O
..ja sellaiset ketkä sanovat, että vien huomenna ja taas vien huomenna. Ymmärrän jos tulee joku este, mutta jos ei laiskuuttaan jaksa postittaa vaikka lupaa niin... ARGH! Miksi sitten jaksaa tehdä edes kauppaa??

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Voi että mua sylettää kaiken maailman epärehelliset kaupantekijät |O
..ja sellaiset ketkä sanovat, että vien huomenna ja taas vien huomenna. Ymmärrän jos tulee joku este, mutta jos ei laiskuuttaan jaksa postittaa vaikka lupaa niin... ARGH! Miksi sitten jaksaa tehdä edes kauppaa??
Tää ei edes ottanut muhun mitään yhteyttä ennenkuin laitoin sille vähän viestiä :kieh:

Tälläkin palstalla voisi laittaa noita kaupankäynti kokemuksia ihan nimimerkkien kanssa. Kertoa miten kaupat meni omasta mielestä. Ja jos tuntee itsensä kaltoin kohdelluksi niin voi aina kertoa myös oman kantansa (siis jos on saanut omasta mielestään aiheettomat haukut jne.).
Osaisivat sitten ihmiset tehdä omia ratkaisujaan muiden kokemusten perusteella. Ehkä se karsisi jotain huijareitakin pois, kun tietäisivät, että käry tulee käymään ja kaupat loppuu.

Tälläkin palstalla voisi laittaa noita kaupankäynti kokemuksia ihan nimimerkkien kanssa. Kertoa miten kaupat meni omasta mielestä. Ja jos tuntee itsensä kaltoin kohdelluksi niin voi aina kertoa myös oman kantansa (siis jos on saanut omasta mielestään aiheettomat haukut jne.).
Osaisivat sitten ihmiset tehdä omia ratkaisujaan muiden kokemusten perusteella. Ehkä se karsisi jotain huijareitakin pois, kun tietäisivät, että käry tulee käymään ja kaupat loppuu.
tässä on toteuttamiskelepoinen idea!

vieras
Huutonetin palautesysteemi olisi tuollakin hyvä! Tunnuksia voi aina muuttaa, mutta palautteet pysyy eikä niitä pysty kymmenittäin kovin pienellä vaivalla itse itselleen vänkäämään(kai tuotakin tapahtuu huutonetissä). Ja kun tulee ekanega niin toiset osaa varautua.

hei
Olisiko ideaa, että pidettäisiin jotain kehuntapinoa hyvistä kaupoista, tyyliin "XX" kiitos kaupoista... idea vaan. Itse olen (vasta) pari erittäin hyvää ostosta kirppispalstalta tehnyt ja molemmat samalta myyjältä.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Olisiko ideaa, että pidettäisiin jotain kehuntapinoa hyvistä kaupoista, tyyliin "XX" kiitos kaupoista... idea vaan. Itse olen (vasta) pari erittäin hyvää ostosta kirppispalstalta tehnyt ja molemmat samalta myyjältä.
No samaahan tässä moni jo ajattelinkin, samalla kun väsäilin tätä tekstiäni.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No samaahan tässä moni jo ajattelinkin, samalla kun väsäilin tätä tekstiäni.

tässä
löysinpä netistä saman ihmisen muunkin myynti-ilmoituksen:
"myydÄÄn kaksi punakorvakilpikonnaa tytÖt ovat molemmat noin 14 vuotiaita terveitÄ ja kauniita konnia..konnat tuli minulle rescue tapauksena..akvaariota ei ole mukaan antaan.konnat ovat todella kilttejä otuksia ja pitäisin itse mikäli olisi tilaa..uudella kodilla on kiire!!konnat saa mukaansa jäljellä olevat ruuat,kirjanpunakorvista.molemmat konnat lähtevät yhteis hinnalla
Hp. 30e
lellu, Nummela
puh. 0449163224, sposti elina.uusipantti@netti.fi

Ilmoitus jätetty 2008-09-14 (Ilm.nro 109)"

vieras
Jatkossa varmaan sitten pyydän kaikki mahdolliset tiedot myyjästä,muuten en osta :xmas:
Kyllä minunkin mielestäni esim. myyjän nimi ja osoite on ihan asiallista kysyä. Ei kai se nyt mikään salaisuus ole, keltä tavara on tulossa.

Yhteistyössä