Sieltä puuttuu pari juttua mitä piti tulla pakettiin mukaan!
Voi luoja et mä kilahdan kohta! |O :headwall:
Voi luoja et mä kilahdan kohta! |O :headwall:
Mä pidän huolen että se ei ainakaan plussalla myy enää mitään!Alkuperäinen kirjoittaja hei:ota yhteyttä siihen tyyppiin äläkä täällä keuhkoo
Siis minä olen sika vai?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Ota yhteyttä siihen ja mielellään voisit vaikka varottaa muitaki etteivät joudu tommosen huijarin uhriks.
Sinä sika,häpeisit edes!
Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Mikä pakettiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Mikä Se paketti... mä olen ynt taas ihan pihalla... Mitä täälä tapahtuu??? onks siel paketis uhvojaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Siis et sä tiiä, no SE pakettiAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä pakettiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Tää kyseinen henkilö lähetti mulle paketin vasta sitten kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jos miulle tuommonen moka tulis, et puuttuu, ni mielellään ottasin palautetta asiasta henkilökohtasesti. Mullakin pää täynnä räkää ja silti pitää hommia tehrä ja lapset hoitaa ni ei aivot aina ihan toimi... Nytkin mietin, että muistinko kaikki laittaa vaihtopaketteihin...
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Siis et sä tiiä, no SE pakettiAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä pakettiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Eikun jotain ihan muuta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mikä Se paketti... mä olen ynt taas ihan pihalla... Mitä täälä tapahtuu??? onks siel paketis uhvojaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Onko se nyt SE paketti?
Jaa no sitten ymmärrän tarvikko apua löylytyksessä mein aitan takana ois tilaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää kyseinen henkilö lähetti mulle paketin vasta sitten kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jos miulle tuommonen moka tulis, et puuttuu, ni mielellään ottasin palautetta asiasta henkilökohtasesti. Mullakin pää täynnä räkää ja silti pitää hommia tehrä ja lapset hoitaa ni ei aivot aina ihan toimi... Nytkin mietin, että muistinko kaikki laittaa vaihtopaketteihin...
Mä en taida ostaa enää kuin huutiksesta ja sittenkin harkiten.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mä en kauheesti tuolta kirppareilta viitti ees ostaa kun kuullut niin paljon valituksia..mitä tilasit..
mie tulisin kans vaan en sua beibiä hoitoon.oon hengessä mukana.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jaa no sitten ymmärrän tarvikko apua löylytyksessä mein aitan takana ois tilaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää kyseinen henkilö lähetti mulle paketin vasta sitten kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jos miulle tuommonen moka tulis, et puuttuu, ni mielellään ottasin palautetta asiasta henkilökohtasesti. Mullakin pää täynnä räkää ja silti pitää hommia tehrä ja lapset hoitaa ni ei aivot aina ihan toimi... Nytkin mietin, että muistinko kaikki laittaa vaihtopaketteihin...
Mä annoin sille pe asti aikaa lähettää puuttuvat jutut ja sitten ryhdyn jatkotoimenpiteisiin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jaa no sitten ymmärrän tarvikko apua löylytyksessä mein aitan takana ois tilaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää kyseinen henkilö lähetti mulle paketin vasta sitten kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Jos miulle tuommonen moka tulis, et puuttuu, ni mielellään ottasin palautetta asiasta henkilökohtasesti. Mullakin pää täynnä räkää ja silti pitää hommia tehrä ja lapset hoitaa ni ei aivot aina ihan toimi... Nytkin mietin, että muistinko kaikki laittaa vaihtopaketteihin...
totta..inhottavaa kun ihmiset on tollasii epärehellisiä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en taida ostaa enää kuin huutiksesta ja sittenkin harkiten.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mä en kauheesti tuolta kirppareilta viitti ees ostaa kun kuullut niin paljon valituksia..mitä tilasit..