Hakutulokset

1. T

Onko kukaan muu innostunut isoista tyynyistä, lattioille käyttöön sohvan sijasta tmv.?

Juu oisin kans noista kiinnostunut mutta kaikki löytämäni vaihtoehdot olleet kauheen kalliita :(
  2. T

Olettteko riemuissanne, kun lapsilla alkaa kesäloma - vai v***taako?

Riemuissani :) mukava viettää aikaa ihan rauhassa lasten kans.
  3. T

rv 18+3 eikä vieläkään tunnu liikkeitä!! Muita?

Soita vaan sinne neuvolaan. Kyllä ne varmasti ymmärtää sun huolen tuossa tilanteessa. Saisi vähän mielenrauhaa.
  4. T

Ketä paikalla?

:wave:
  5. T

Millaiset verhot teillä on lastenhuoneessa?

Vihreet joissa istuksii oksilla jotain lintuja. Ihastelin niitä usein kaupassa ja lopulta alesta ne ostin. Kotona yllättäen lapset rakastu niihin niin, että lastenhuoneeseenhan ne sitten oli laitettava.
  6. T

Saako vauva huutaa

Ei meillä ole lapset ilman syytä huutaneet, niin eipä olla nähty mitään syytä miksi ois pitäny jättää huutamaan.
  7. T

Pääsiäismunien maalaus

keitettynä yleensä, koska olen niin laiska puhaltaan niitä tyhjiks.
  8. T

Oikein ihanaa pääsiäistä teille kaikille!

Hyvää pääsiäistä :wave:
  9. T

Kyllä sai hävetä taas kaupassa!

Anna sen mukulan kiljua ja pidä pääsi. Nythän se on oppinu, et kun laittaa hanttiin ni saa periks.
  10. T

Pääsiäisen munavarasto!!

Tais noita jokunen osua meidän ostoskärryihin :D Saa kait sitä lapsellakin olla juhlapäivänä jotain extra kivaa. Me koe maisteltiin pari aikasemmin ja nyt sitten ostettiin hevisaurus, angry birds, kinder ja mikki hiiri tuonne oottamaan. Saa nähdä mitä se kukko sitten vielä on muninu. Täällä...
  11. T

Jättäisittekö eskarilaisen yksin kotiin noin tunniksi?

Kyllä voisin jättää tuon ikäisen, jos on kerran jo lyhyempiä aikoja harjoiteltu.
  12. T

Anoppi pitää lapsen syttärit!

Oho. Ootpa melkosen pitkä pinnanen. Minä oisin kyllä vastaavassa tilanteessa ollu niin raivona et ois sukulaiset tienny kaapin paikan vastaisuuden varalle
  13. T

Miksi luottotiedoton on kuin rutto?!!

Mietis miten se ihminen elättää perheensä ja pyörittää yrityksensä jolle jätit maksamatta? Sun mielestä se ei ole keltään pois, mutta ihan kokemuksesta se todellakin on joltain pois.
  14. T

Ottaisitko kissan löytökodista?

Voisin, jos ei olisi noita lapsia. Täällä ainakin mitä olen noiden löytöeläinkotien kissailmoituksia selannu niin kaikissa lukee lapsettomaan kotiin.
  15. T

Ruokahaaste vol 46 Äänestys

Saanko kysyä kenen tuo vaahto systeemi on? Mun ääni menee noille korvapuusteille :p Tehny taas koko viikon mieli korvapuusteja niin ei auta. Näyttävät tosi herkullisilta.
  16. T

Voisko joku fiksumpi auttaa? Olin tänään ruokapaikassa syömään ja minulta laskutettiin liikaa.

Ihan tosi :xmas: No sitten toisissa paikoissa vaan ollaan niin taitavia, että osaavat ne rahat sen kortin avulla sinne tilille taikoa takaisin.
  17. T

Voisko joku fiksumpi auttaa? Olin tänään ruokapaikassa syömään ja minulta laskutettiin liikaa.

Voisko olla ettei vain näy palautus vielä? Mulle on siis kyllä noin palautettu väärin laskutettu summa.
  18. T

Äitiyspakkaus gallup:

1. vuoden 2005 2. Olin tyytyväinen, vaikkei kaikkea tullut käytettyä. Joistakin vaatteista tuossa pakkauksessa tykkäsin hurjasti 3. Ei pitäisi lopettaa. Pakkauksesta puhuminen jo kertoo minusta siitä ettei sitä pitäisi lopettaa. Pakkaus ja sen kehitys kiinnostaa suurta määrää ihmisiä...

Yhteistyössä