Äitiyspakkaus gallup:

• Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti"
1.Minkä vuoden pakkauksen/pakkaukset olet saanut lapsellesi/lapsillesi?
2.Olitko tyytyväinen?

3.Pitäisikö sota-ajan jälkeen ihmisiä ajatellen ja tukien suunniteltu pakkaus jättää pois kokonaan? ...ajatellen sitä että jotkut haukkuvat pakkausta aika rankalla kädellä vaikka sitä ei ole pakko edes ottaa...

1. Itse olen saanut pakkaukset:
-2003 violettia mm haalari, potkarit, body,muutenkin hyvin tyttömäinen pakkaus ja kiva oli tietenkin itselle ku tytön sai =) .

-2005 vihreä painotteinen paketti. Haalari oli omaan silmään outo valinta, mutta muuten pakkauksen kaikki osat hurjassa käytössä =) .

-2009 pakkaus, neutraalin värinen. Vihreä ja ruskea olivat sen sävyisiä että olivat tytöillekin kivoja.

Sitten nyt laitan hakemuksen marraskuun alussa, saa nähdä tuleeko 2012-2013 paketti vai 2011. 2012-2013 olisi enemmän omaan mieleen, mutta 2011:kin käy.

2. Ja olen ollut tyytyväinen, tasan tuo yksi haalari oli omaan makuun liian erikoinen =D, mutta muuten ovat olleet ihania perusvaatteita.

3. En oikein tiedä, tuntuu kyllä kurjalta kun pakkausta niin parjataan ja aina värit haukutaan. Miksi se on niin vaikea ymmärtää että kyllä ne suunnittelijat koittaa tehdä pakkauksia jotka olisivat neutraaleja.

nohh
2008 otettiin, vaatteet paerusvaatteita, paljon hyvää tavaraa
2010 ei otettu pakkausta. Ei mitään tarvetta kakkoselle.

Ekalle koen pakkauksen todella hyvänä, mukana tulee kattava peruspaketti.

Saan nyt tän uusimman esikoiselleni ja ehdottomasti ei pitäisi lopettaa pakkausta eikä jakaa pelkästään rahana. Saa sitä silti mun mielestäarvostelkakin jos haluaa. Eihän sitä muuten sais kehitettyäkään.

ffff
". En oikein tiedä, tuntuu kyllä kurjalta kun pakkausta niin parjataan ja aina värit haukutaan. Miksi se on niin vaikea ymmärtää että kyllä ne suunnittelijat koittaa tehdä pakkauksia jotka olisivat neutraaleja. "

Kun ei siltä vaikuta. Mutta parjata en viitsi, ilmaisesta.

"vieras"
Otin esikoiselle 2008. Oli hyvä, mutta collegepuku ei ollut ihan sitä päivää. Ja muutoinkin osa vaatteista jäi käyttämättä, koska lahjaksi saadut tai itse ostetut olivat suosikkeja. Mutta ihan hyvä pakkaus silti. Käytettiin haalareita kyllä ja toppatöppöset on kierrätetty sisaruksille. Parasta ehkä oli kynsisakset, harja, lämpömittari ym. tarpeellinen tavara, jota ei ehkä olisi muutoin tajunnut ostaa. Tai ei edes siis tarvinnut tajuta ostaa.

Pienellä ikäerolla tehdyille pikkusisaruksille ei pakkausta otettu, koska vaatetta oli jo enemmän kuin tarpeeksi.

Hepulin jee
- ja se haalari oli todella outo samoin siihen kuulunut hattu. Muuten melko kiva. Tosin aika poikamainen kun tytölle tuli. Kuosit jotenkin vanhanaikaisia. Nyt toivon saavani 2012-2013 pakkauksen kivan värikäs kuositkin moderneja. Luomupuuvillaa paljon! Ym. Joulukuun lopussa LA niin varmaan sen saan, mut eipä haittaa jos tulee toi pliisumpi 2011 pakkaus.

"a p"
Joo täällä laskettu tammikuun alussa, mutta jotkut sanoo ettei uutta pakkausta tulla jakamaan ollenkaan tänä vuonna vielä ja toiset lähteet sanoo että syys-lokakuussa jaetaan viimeiset 2011 pakkaukset. Pakkauksen kuitenkin otan, mutta joo täälläkin tuo 2012-13 pakkaus oli mieleisempi

1. vuoden 2005
2. Olin tyytyväinen, vaikkei kaikkea tullut käytettyä. Joistakin vaatteista tuossa pakkauksessa tykkäsin hurjasti
3. Ei pitäisi lopettaa. Pakkauksesta puhuminen jo kertoo minusta siitä ettei sitä pitäisi lopettaa. Pakkaus ja sen kehitys kiinnostaa suurta määrää ihmisiä. Toisekseen pakkaus on aivan loistava aloitus vauvan kanssa. Ei tarvitse ensimmäisen kanssa murehtia niin paljoa siitä onko tarvittavat vauvan hoitotarvikkeet ostettuna, kun ne tulee pitkälti jo paketissa mukana.

1. Vuoden 2002 ja 2011

2. 2002 vuoden pakkaukseen olin täysi tyytyväinen, 2011 pakkaukseen en. 2011 pakkauksesta en edes saanut kaikkea mitä siinä piti olla, laatu oli huono ja on ihan typerää että 80cm vatteet on otettu pois ja laitettu täysin turhia 50cm vatteita tilalle

3. On se hyvä olla, ainut vaan että saisivat panostaa määrän sijasta laatuun

"ilona"
2010 paketin sain esikoiselle, kokopotkuhousut jäivät käyttämättä ja kuosit ja värimaailma olivat aika tympeitä. Toiselle en meinannut pakkausta ottaa mutta kun näin uuden pakkauksen kuvat, tulin toisiin ajatuksiin... :)

Esikoinen syntyi alkuvuodesta 2009 ja sai edelllisen vuoden pakkauksen. Siinä oli monta tarpeellista juttua (makuupussi, lakanat ja peitto, kynsisakset, helistin, muovifrotee jne.), jotka säilytin tulevallekin. Vaatteet ok, niitä tuli pidettyä. Haalari ei ollut koskaan sopivan kokoinen, se oli harmi.

Toiselle (syntyi 2011) ei enää otettu pakkausta.

Käytin rahat oikein hyvin eli oman mieleni mukaisesti.

Keskustelu kaikesta on hyväksi. Miksi ei saisi sanoa, jos on eri mieltä? Maailma muuttuu ja asiat muutuvat sitten tarpeen mukaan. Mielestäni aina kannattaa pyrkiä parempaan ja kuunnella asiakkaita. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta jos sulkee korvat, ei opi sitäkään. Hyvä kun raha on vaihtoehtona.

"vieras"
Pakkaukset vuosilta tai lapset syntyneet 1994, 1996, 2000, 2004, 2010, 2012.
En sitten tiedä oliko joku vanha pakkaus vai uusi. Kaikki ovat kuitenkin olleet ihania. Ei valittamista mistään. Kaikkia on aina käytetty ahkerasti ja jostain syystä en ole vaatteita paljon ostellut ;)

On otettu 2008 ja 2006 vuosien pakkaukset.
Oon tykännyt kummastakin ja tuli käytettyä kai kaikkea vaatetta mitä pakkauksessa oli.
Musta äitiyspakkaus on hyvä juttu ja jos ei nappaa niin ainahan sen voi ottaa rahana ja ostaa just sellasta mitä haluaa. Pakkauksella on kuitenkin mahdoton miellyttää aivan kaikkia.

Esikoinen tulossa joulukuun alussa 2012, otimme ilomielin pakkauksen. Ilo oli suuri kun se oli vielä vanhaa 2011-mallia :)) Olihan siellä tietty muutama "ei-niin-oman-värinen"vaate, mutta kokonaisuus oli harmoninen ja miellytti (etenkin) minua enemmän kuin tämä uusi.

Pitää muistaa että makuja on monia, aina löytyy nuristavaa jos sille linjalle haluaa lähteä. Mielestäni tällainen etu on todella hieno asia ja toivottavasti pysyy jatkossakin jaossa.

2003 joulukuussa syntyneelle tytölle sain sen liilan sävyisen pakkauksen. Olin tyytyväinen - ja tottakai olin ensin tutustunut pakkauksen sisältöön, ennen kun päätin että otanko sen vai en. Kaikkia vaatteita ja tavaroita käytettiin.

2006 tammikuussa syntyneelle en ottanut pakkausta. Olisi saanut sen 2005 pakkauksen, jossa oli mielestäni susiruma haalari. Esikoisen jäljiltä oli tallessa kaikki tarpeellinen, ja 2006 äitiyspakkauksen kivoimmat jutut (bodyt, potkarit) sain ystävältä kun ne jäivät pieneksi hänen vauvalleen :)

2012 kesäkuussa syntyneelle en ottanut pakkausta. Mietin sen ottamista pitkään, mutta jätin väliin. Vaatteita ostin paljon kirppikseltä, sellaista joka miellyttää minua, ja äitiyspakkauksen harmaan sävyisen norsuhaalarin ostin kirppikseltä myös (en tiedä minkä vuoden, mutta pidän siitä). Makuupusseja on peräti 3, ei ollut sillekään siis tarvetta.

En ymmärrä nurisijoita. Pakkauksen sisältö on netissä nähtävissä, ja siihen kannattaa tottakai tutustua. Jos ei tykkää, ottaa pakkauksen rahana. Vain typerys ottaa sian säkissä, tai ostaa 140 eurolla tavaraa mistä ei pidä.

kukkarulla
Ensimmäistä pakkausta odottelen, toivoisin saavani vanhan koska pidän siitä enemmän kuin tuosta uudesta. Onhan molemmat kuitenkin kivoja mutta jos nyt pitäisi valita. Jos sattuu tulemaan uudempi pakkaus niin vaihtaisin mielelläni jonkun kanssa siihen vanhempaan :)

Yhteistyössä