rv 18+3 eikä vieläkään tunnu liikkeitä!! Muita?

• Viestiketjun aloittaja hermoilia
  • Ensimmäinen viesti
hermoilia
Eli nuo viikot enkä tunne vieläkään (kai?) liikkeitä. Kolmas raskaus, viimeisestä aikaa 7v.
Viikko sitten kävin pikaisesti neuvolassa että kuunneltiin syke ja sillon oli kaikki ok. Nyt hävettää soittaa uudestaan ja kun ens viikon loppuna on neuvola aika.
Reilu vuos sitten jouduin kokemaan keskenmenon rv 17 joten se tässä kummittelee mieltä.

Välillä on pieniä vihlaisuja mahassa, aina vähä eri kohdissa, onko sitten kohdun kasvua tai jotain sen tyylistä? Ei kuitenkaan oo supistuksia.

ap..
[QUOTE="vieras";28370350]Huoh... jos istukka on etenä voi tuntua vasta rv 22-23 liikkeet.[/QUOTE]

Ei tätä hermoilua kukaan muu tajuakkaan kuin sellanen joka on kokenu saman. Moni luulee että rv 12 jälkeen ei voi tapahtua mitään että turha sen jälkeen hermoilla.

Ei tätä hermoilua kukaan muu tajuakkaan kuin sellanen joka on kokenu saman. Moni luulee että rv 12 jälkeen ei voi tapahtua mitään että turha sen jälkeen hermoilla.
Jos tiedät kuuluvasi heihin jotka hermoilee, niin eikö kannattaisi ostaa kotiin doppleri? Semmoisen saa alta kahdella kympillä käytettynä...jos ja kun se vähentää stressiä, niin eikö se ole melko pieni raha sijoittaa?

"Vieras"
Nyt viides raskaus ja liikkeitä tuntunut nyt vasta muutamana päivänä rv19+ 4 istukka on edessä. Mulla kanssa takana myöhäinen keskenmeno, joten kyllähän sitä kerkee ajatella vaikka mitä. Muissa raskauksissa tuntunut liikkeet aikaisemmin vaikka on ennenkin ollut istukka edessä. Mä hommasin vuosia sitten doplerin kotiin ja sillä oon sitten pahimman paniikin iskiessä kuunnellut pienen ääniä.
Helppo on sanoa, että rauhassa vaan, tiedän. Suurimmalla todennäköisyydellä pikkuisella on kaikki hyvin :) onneks neuvolaan ilmeisesti pääset kuitenkin kuuntelemaan sydänääniä jos huolettaa, meillä ei pääse kun on niin pirun täyttä :(

ap..
[QUOTE="Vieras";28370471]Nyt viides raskaus ja liikkeitä tuntunut nyt vasta muutamana päivänä rv19+ 4 istukka on edessä. Mulla kanssa takana myöhäinen keskenmeno, joten kyllähän sitä kerkee ajatella vaikka mitä. Muissa raskauksissa tuntunut liikkeet aikaisemmin vaikka on ennenkin ollut istukka edessä. Mä hommasin vuosia sitten doplerin kotiin ja sillä oon sitten pahimman paniikin iskiessä kuunnellut pienen ääniä.
Helppo on sanoa, että rauhassa vaan, tiedän. Suurimmalla todennäköisyydellä pikkuisella on kaikki hyvin :) onneks neuvolaan ilmeisesti pääset kuitenkin kuuntelemaan sydänääniä jos huolettaa, meillä ei pääse kun on niin pirun täyttä :([/QUOTE]

Meillä pääsee neuvolaan helposti kuuntelee sydänäänet. Mulla tosi ymmärtäväinen neuvolatäti joka kehotti soittamaan jos vähänkin siltä tuntuu.
Ja epätodennäköistä että sama toistuu kuin viimeksi mutta eihän sitä voi sata varma kuitenkaan olla.
Enkö mä vaan osaa sitten käyttää sitä doppleria mutta en vaan saa kuulumaan.

vasta muutama päivä sitten aloin tuntea liikkeet tässä toisessa raskaudessa, istukka on etuseinämässä nyt rv 18+5. ensimmäisestä tunsin rv 20 vaikka oli takaseinässä istukka silloin :) elä huoli kyllä ne alkaa tuntua pian :)

vierailija
Minulla ei vielä tunnu mitään, rv 18 alkaa sunnuntaina. Koitan kovasti pikkuista kuulostella, mutta ei, vaikka siellä riehuisikin niin liian hennosti vielä toistaiseksi. :D

Yhteistyössä