Hakutulokset

1. TUNDRA-arjen sankari-

Ketkä palstalaiset on samantyylisiä luonteeltaan?

Syysyö ja TrueBlood ja oliko joku Twilight.... Kaikki kolme on samaa sakkia Ultramariini ja metsänpeitto Kepsis ja KAis, mutta vain siksi, että nikit on jotenkin samantyylisiä
  2. TUNDRA-arjen sankari-

Ehdotelkaas lapsiperheeseen sopivaa koirarotua!!

MEille on vastikään hankittu Pohjanpystykorva ensimmäiseksi koiraksi. Kokemusta koiran kasvattamisesta ei kummallakaan, minulla eikä miehellä ole. Lapsena ollessani perheessäni oli kyllä koira, mutta isäni sen oli kouluttanut. Joka tapauksessa. MEillä koira on tarkoitettu, seurakoiraksi...
  3. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

No tämä tapahtuu lähinnä oman aikani kustannuksella ja toisinaan minua kenkuttaa, kun olis voinut tehdä jotain järkevämpääkin. Ja mitä itsensä syyllistämiseen tulee, niin siinä olen oikein suvereeni. En tiedä miksi, mutta mulla on kauhea vimma syyllistää itseäni milloin mistäkin. Taidankin...
  4. TUNDRA-arjen sankari-

Omista jokin kappale jollekin palstalaiselle

Omistan tämän kaikille kielipoliiseille: Juice Leskinen - Ängängäng - YouTube
  5. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Tsadaa! Täällä taas. Ainakin hetken, ennenkuin vadelmavenepakolainen kutsuu. Tai kutsuuhan se jo, mutta pitää se kurkata onko täällä mitään jumittumisen arvoista.
  6. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

No eiköhän se paussi ala olemaan ohi. Parempaakin tekemistä tarjolla -> kotitöitä :(
  7. TUNDRA-arjen sankari-

20 vuotta vanhempi mies? Mahtaakohan toimia?

Näinhän se varmasti menee. Vaikka nyt kun alkoi ajattelemaan, niin omalla kohdalla en usko, että voisi toimia. Entäs sitten, kun itse on 50 niin toinen on jo 70.
  8. TUNDRA-arjen sankari-

Miehen pitkäkestoinen seisokki ja töihin vieminen

Jos kaksi viikkoa on jatkunut, niin olisi pitänyt viedä lääkäriin jo 13 päivää sitten. Iskee kuolio.
  9. TUNDRA-arjen sankari-

ketkä on palstan vakkareita?

Olipa kiva, kun kesällä ei tullut käytyä palstalla paljoa ollenkaan. Vaikka eipä minua siltikään olisi varmaan vakkarilistalle laitettu. Kiva kiva :)
  10. TUNDRA-arjen sankari-

Se on SORSA!

11. TUNDRA-arjen sankari-

Onko joku tehnyt pipoa 7 veljestä langasta?

Olen niin laiska ompelemaan vuoria, niin kudon piponi sellaisesta langasta, joka ei kutita.
  12. TUNDRA-arjen sankari-

täällä kaikki palstailijat taitaa olla

En mie vain lue seiskaa, enkä katso salkkareita. Mutta olikohan alkuviikosta vai koska, kun kaupassa näin seiskan otsikon, jossa Vesa Keskinen tilitti: Pääni tungettiin rintojen väliin, tai jotain vastaavaa. Ajattelin, että mahtaa olla Keskisellä traumaattinen elämä. En aja partaa, mutta...
  13. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Kun on heilunut koko päivän, niin silloin saa pitää pienen paussin.
  14. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Kumma juttu. Piti tulla varta vasten tunnustamaan ennen vessanpesua...
  15. TUNDRA-arjen sankari-

Vaiettu totuus: jokaisella terveellä miehellä tekee välillä mieli vieraisiin

Eipäs yleistetä. Jokaisella ei tee mieli vierasta, mutta suurimmalla osalla kyllä. Mutta vaikka mulla tai miehellä tekisi joskus mieli seksiä jonkun muun ihmisen kanssa, se ei tarkoita sitä, että niitä ajatuksia tarvii toteuttaa. Ajatukset on ajatuksia, eikä niihin kannata suhtautua turhan...
  16. TUNDRA-arjen sankari-

780-20+20=

Luulin olevani huono matematiikassa. Kiitos siitä, että sain nostaa itsetuntoani jonkun muun kustannuksella.
  17. TUNDRA-arjen sankari-

täällä kaikki palstailijat taitaa olla

En mie ainakaan ole laiha vaan täyteläinen. Joskus oli Lola Odusogan alusvaatekuvia täällä näytillä. Pikkusen hoikempi, mutta en paljoa. Mies on kunnollinen, usein liiankin. Toisinaan meillä tulee riitaa siitä, kun minua ahdistaa miehen suorituskeskeisyys. Ei elämä ole vain velvollisuuksia...
  18. TUNDRA-arjen sankari-

taas on niin julmetun kuiva alapää, mikä avuks?

Kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä lääkäriin. Sinulla voi olla joku yleissairaus pohjalla, joka aiheuttaa kuivuutta.
  19. TUNDRA-arjen sankari-

Mitä tuumaisit jos saisit tietää miehestäsi seuraavaa:

Parisuhde olisi entinen samalla sekunnilla. Mutta epäilenpä, että meidän parisuhde olisi koskaan alkanutkaan, jos mies olisi ollut lapsiin suuntautunut.

Yhteistyössä