Eikä ole. Tänne pääsee kirjoittaa bannattunakin. Kun vaan osaa kiertää ip:n.Pahus, kun modet poisti sen eilen aloittamani bannikoulun Siitä olisi ollut apua teille
Kiertää ip:n ? Jos "kierrät ip:n" niin periaatteessa et ole enää internetissä. Jos ihan kirjaimellisia ollaan joojoo pilkku on ihana rakastaja.Eikä ole. Tänne pääsee kirjoittaa bannattunakin. Kun vaan osaa kiertää ip:n.
Luin Vadelmavenepakolaisen viime kesänä, kun ajoimme Ruotsin halki. Se oli viihdyttäväTsadaa! Täällä taas. Ainakin hetken, ennenkuin vadelmavenepakolainen kutsuu. Tai kutsuuhan se jo, mutta pitää se kurkata onko täällä mitään jumittumisen arvoista.
omistin sinulle(kin) kappaleen, tuossa Paatuneen parahduksen ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24462440:Luin Vadelmavenepakolaisen viime kesänä, kun ajoimme Ruotsin halki. Se oli viihdyttävä
No tämä tapahtuu lähinnä oman aikani kustannuksella ja toisinaan minua kenkuttaa, kun olis voinut tehdä jotain järkevämpääkin.Ihmiset syyllistää itseään mitä oudoimmilla asioilla. Mitä vikaa palstailussa, tai missä tahansa muussa harrastelussa / ajanvietossa on jos se ei tapahdu perheen tai lapsen / lapsien kustannuksella.
Miks alkaa olla mitta täynnä? Älä poistu, oot mun yks suosikkimusta, oot niin positiivinen ja aina herttainen muille. Oot varmaan tosi ihana ihminen myös irl.Täällä kans yks...alkaa olla mitta täynnä piakkoin, luulen että tulee sama pommi kuin vauvapalstalta lähtemisestä, että räjähdän lopullisesti enkä enää palaa että kannattaa ärsyttää etenkin nyt jos haluaa eroon. Tekisi hyvän muutoksen elämään, voisin kuluttaa saman ajan älyllisesti vaikka lukemalla.
aaww kiitos. No nyt meni vähän kauemmaksi lähtemisestä ainakin.Miks alkaa olla mitta täynnä? Älä poistu, oot mun yks suosikkimusta, oot niin positiivinen ja aina herttainen muille. Oot varmaan tosi ihana ihminen myös irl.
Keep telling yourself that..En ole palstaholisti, olen vasta palstan suurkuluttaja. Homma on hanskassa.. pystyn lopettamaan koska haluan..
Joo ehdottomasti minustakin olet palstan parasta antia. Älä siis mee. Miksi nettipalstailu nyt olisi niin pahasta?Täällä kans yks...alkaa olla mitta täynnä piakkoin, luulen että tulee sama pommi kuin vauvapalstalta lähtemisestä, että räjähdän lopullisesti enkä enää palaa että kannattaa ärsyttää etenkin nyt jos haluaa eroon. Tekisi hyvän muutoksen elämään, voisin kuluttaa saman ajan älyllisesti vaikka lukemalla.
Osta mokkula.Kiertää ip:n ? Jos "kierrät ip:n" niin periaatteessa et ole enää internetissä. Jos ihan kirjaimellisia ollaan joojoo pilkku on ihana rakastaja.
Sä sotket nyt tän koko teeman, koska ei täällä ole meseä.Ei palsta vielä mitään, mutta mese. :headwall: Siellä on tullu pahimmillaan juteltua koko yön.