Tunnustus

"vieras"
Hei, olen vieras. Palstalle jäin koukkuun jo reilu 6 vuotta sitten. Minulla oli myös musta nikki, mutta en ole kirjoitellut sillä vuosiin. Lomilla en yleensä palstaile ollenkaan, mutta varsinkin arki-iltaisin on aina pakko kurkata mitä palstalla tapahtuu. Tosin on täältä vuosien aikana saanut myös paljon neuvoja, apua ja vinkkejä :)
Ja nyt on pakko tunnustaa, että nykyisessä työpaikassakin tulee välillä eksyttyä palstalle... yritänkin nykyään vältellä turhaa istuskelua koneella.

Keittiönoita
Tein sen, mitä jokaisen palstaholistin pitäisi tehdä: rajattu palstailuaika. Vein eilen läppärini toimistolle ja jätin sen sinne. Haen pois vasta tiistaina. Siihen asti saan käyttää kuopuksen konetta 2 kertaa päivässä 15 minuuttia kerrallaan :)

Hei, olen HouseOfSleep ja olen palstaholisti. Etenkin nyt viimeaikoina kun olen raskaushormoneissani ottanut kaikesta itseeni niin tiedostan täysin, miten turmiollista on tulla tänne joka päivä kaivamaan verta nenästään. Ei vain voi lopettaa. Joskin palstan ansiosta olen koko viikon jaksanut lähteä lopulta aina ovet paukkuen pihalle, raivolenkille....

Yhteistyössä