Tunnustus

Täällä kans yks...alkaa olla mitta täynnä piakkoin, luulen että tulee sama pommi kuin vauvapalstalta lähtemisestä, että räjähdän lopullisesti enkä enää palaa että kannattaa ärsyttää etenkin nyt jos haluaa eroon. :D Tekisi hyvän muutoksen elämään, voisin kuluttaa saman ajan älyllisesti vaikka lukemalla.

Palstavuosia on kertynyt jo jokunen. Vuoden 2003 lopussa eksyin tänne ja koukutuin. Minun on pitänyt lopettaa, milloin minkäkin syyn nojalla. Olen ylittänyt iän, jonkaikäisenä ajattelin, etten tänne enää tulisi.. mutta siitäkin on jo 4 vuotta. Loma-aikoina pysyttelen poissa ja palattuani aina vaan mukamas kurkistan kuulumiset.. mutta.. sitten... niin.. täällä yhä.

Kepsis
Ihmiset syyllistää itseään mitä oudoimmilla asioilla. Mitä vikaa palstailussa, tai missä tahansa muussa harrastelussa / ajanvietossa on jos se ei tapahdu perheen tai lapsen / lapsien kustannuksella.

Ihmiset syyllistää itseään mitä oudoimmilla asioilla. Mitä vikaa palstailussa, tai missä tahansa muussa harrastelussa / ajanvietossa on jos se ei tapahdu perheen tai lapsen / lapsien kustannuksella.
No tämä tapahtuu lähinnä oman aikani kustannuksella ja toisinaan minua kenkuttaa, kun olis voinut tehdä jotain järkevämpääkin.

Ja mitä itsensä syyllistämiseen tulee, niin siinä olen oikein suvereeni. En tiedä miksi, mutta mulla on kauhea vimma syyllistää itseäni milloin mistäkin. Taidankin lopettaa sen, tosi kauhea tapa.

Leenuliinukka harmaana
Täällä kans yks...alkaa olla mitta täynnä piakkoin, luulen että tulee sama pommi kuin vauvapalstalta lähtemisestä, että räjähdän lopullisesti enkä enää palaa että kannattaa ärsyttää etenkin nyt jos haluaa eroon. :D Tekisi hyvän muutoksen elämään, voisin kuluttaa saman ajan älyllisesti vaikka lukemalla.
Miks alkaa olla mitta täynnä? Älä poistu, oot mun yks suosikkimusta, oot niin positiivinen ja aina herttainen muille. Oot varmaan tosi ihana ihminen myös irl.

Miks alkaa olla mitta täynnä? Älä poistu, oot mun yks suosikkimusta, oot niin positiivinen ja aina herttainen muille. Oot varmaan tosi ihana ihminen myös irl.
aaww kiitos. No nyt meni vähän kauemmaksi lähtemisestä ainakin. :D
Liekö hyvä asia... :D En ole ollut viimeaikoina kamalan mukava mielestäni, vähän pahantuulinen kun kipeänä ärähtelen helposti. :ashamed:

hyvyys
Joo ehdottomasti minustakin olet palstan parasta antia. Älä siis mee. Miksi nettipalstailu nyt olisi niin pahasta?

PaHolainen
Mitä jännää teille tapahtui juuri päättyneenä sunnuntaina? Minä olin välillä yläkerran koneella, kun se on korjattu ja tykkään siitä enemmän. Nyt olen alakerran koneella.

Yhteistyössä