Vaiettu totuus: jokaisella terveellä miehellä tekee välillä mieli vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";24453843]kuules nyt. ihmisiä on erilaisia, niin miehiä kuin naisiakin. jos sinun tekee joskus mieli pettää, ei se tarkoita että kaikkia tekee. minä olen ollut puolisoni kanssa monta vuotta yhdessä enkä ole haaveillut pettäväni..ikinä ..voi toki kattoa et joku on hyvännäköinen mut ei se tarkota et sen kanssa haluaa pettää omaa puolisoaan.piste![/QUOTE]

Olipas hienosti sanottu. :)

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453844:
Miksi sitten kehotetaan mietttimään, mitä haluaa elämältään? Eihän haluille voi mitään sinun mukaasi. No ihan sama, uskon kyllä, ettet ymmärrä.
Nyt tuntuu, että sinä et ihan ymmärrä. Luulisin, että tuolla kehotuksella on tarkoitettu, että ihmisen tulisi tunnistaa halunsa. Jotkut elävät epätyydyttävissä olosuhteissa ihan vaan sen takia, että eivät tiedosta, mitä oikeasti haluavat. Se ei kuitenkaan (mielestäni) tarkoita sitä, että halut olisivat päätettävissä.

"a.p"
[QUOTE="mies";24453843]kuules nyt. ihmisiä on erilaisia, niin miehiä kuin naisiakin. jos sinun tekee joskus mieli pettää, ei se tarkoita että kaikkia tekee. minä olen ollut puolisoni kanssa monta vuotta yhdessä enkä ole haaveillut pettäväni..ikinä ..voi toki kattoa et joku on hyvännäköinen mut ei se tarkota et sen kanssa haluaa pettää omaa puolisoaan.piste![/QUOTE]

Tuskin kukaan ajattelee haluavansa pettää puolisoaan - vaan haluavansa harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Siinä on iso ajatusero. Ja kuten totesin, suurin osa ei koskaan silti tee sitä.

[QUOTE="a.p";24453882]Tuskin kukaan ajattelee haluavansa pettää puolisoaan - vaan haluavansa harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Siinä on iso ajatusero. Ja kuten totesin, suurin osa ei koskaan silti tee sitä.[/QUOTE]

Eikö se automaattisesti ole pettämistä, jos on seksiä toisen kanssa? Minusta ei voi oikein ajatella loogisesti noin, kuten kirjoitit, tai sitten logiikasta ei ole edes kyse.=)

Ah, no mähän sanoinkin että mä haluisin pettää, tai että kaikki muutkin haluis pettää. En käsittääkseni puhunut että haluaisi varsinaisesti pettää, vaan että jokainen on varmasti ajatellut seksiä jonkun muun kanssa parisuhteessa ollessaan, edes sen ohikiitävän hetken verran. Ei se tarkoita että silti varsinaisesti ajattelis "haluisinpa pettää puolisoani tuon kanssa" vaan pikemminkin "vau, millaistahan olisi panna tota" tms.

"a.p"
Ah, no mähän sanoinkin että mä haluisin pettää, tai että kaikki muutkin haluis pettää. En käsittääkseni puhunut että haluaisi varsinaisesti pettää, vaan että jokainen on varmasti ajatellut seksiä jonkun muun kanssa parisuhteessa ollessaan, edes sen ohikiitävän hetken verran. Ei se tarkoita että silti varsinaisesti ajattelis "haluisinpa pettää puolisoani tuon kanssa" vaan pikemminkin "vau, millaistahan olisi panna tota" tms.
Ihanasti joku ymmärsi, mitä tarkoitin. :)

[QUOTE="a.p";24453916]Mietipä oikein kovasti, mitä yritin sanoa. Pointti oli siinä, että ei mies ajattele haluavansa pettää, jos hänellä tekee mieli toista naista.[/QUOTE]

Sinä siis olet nainen? Aika tarkasti tunnut tietävän mitä miehen päässä tapahtuu. Siis yleisellä tasolla.

"N27"
Mun mies on täydellinen sängyssä ja rakastan sitä sataprosenttisesti enkä vois ikinä kuvitella oikeasti pettäväni sitä, mutta SILTI joskus tapaan jonkun josta en voi olla fantasioimatta ja tekis mieli niin hirveästi harrastaa seksiä sen kanssa. Niin se vaan on, ei sille voi mitään, näin on juttu mun kohdalla.

naimisissa 13v
Ihan varmasti jokainen kaksilahkeinen jolla vehkeet pelaa joskus katsoo vierasta naista niin että huomaa tämän viehättäväksi. Se on sitten ihan kokonaan eri asia, päättääkö antaa ajatuksen jäädä siihen, vai "tekeekö mieli vieraisiin".

Avioliitossa ja parisuhteessa yleensäkin merkitystä on sillä TAHDON valinnalla. Ei siellä alttarilla kysytä että himottaako tänään, tai että onko tuo toinen tänään se maailman kaunein (kurjaa oliskin jos kysyttäisi koska sehän voi muuttua?). Kysytään tahdotko, ja siihen sisältyy juuri tämä asia, että vaikka joskus saattaisi mielessä käydä toive mennä vieraisiin, TAHDOTAAN edelleen hyvää omalle puolisolle ja annetaan niiden ajatusten olla.

Ihan varmasti joskus jokainen kokee pientä flirttiä tai tahtoisi kokea. mutta se mihin se sitten johtaa on kiinni tahdosta eikä mielihalusta. Se erottaa meidät ihmiset eläimistä, emme ole pelkästään viettiemme vietävissä.

Mulla ei juurikaan tee mieli vieraisiin:

a) saan kotona lähestulkoon riittävästi
b) inhoan kumeja enkä uskaltais panna paljaalla satunnaista hoitoa
c) tulen muijan kanssa aika hyvin toimeen enkä halua ottaa riskejä
d) olen aivan onneton naisten iskijä

Eipäs yleistetä. Jokaisella ei tee mieli vierasta, mutta suurimmalla osalla kyllä.

Mutta vaikka mulla tai miehellä tekisi joskus mieli seksiä jonkun muun ihmisen kanssa, se ei tarkoita sitä, että niitä ajatuksia tarvii toteuttaa. Ajatukset on ajatuksia, eikä niihin kannata suhtautua turhan vakavasti.

Yhteistyössä