"a.p"
No jos se nyt rupeaisi kuola poskella kulkemaan naisten perässä, niin ehkä sitten. Sellaista ei ole toistaiseksi näkynyt.Mutta vähänkö kuitenkin välität?
No jos se nyt rupeaisi kuola poskella kulkemaan naisten perässä, niin ehkä sitten. Sellaista ei ole toistaiseksi näkynyt.Mutta vähänkö kuitenkin välität?
eihän nyt siitä ollutkaan kyse että pettäisi, vaan siitä että tekee mieli jotain toista joskus.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
Ei se, että joku on mielenkiintoinen, tarkoita, että sen kanssa haluaisi harrastaa seksiä.Minusta olisi outoa, jos ei muka maailmassa olisi muita mielenkiintoisia ihmisiä olemassa enää parisuhteen alkamisen jälkeen. Sittenhän se enää riippuu siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mulla on joku jännä suodatin, koska en oikeastaan ole ollut kiinnostunut varatuista koskaan.
No ei, mutta jos joku on seksikäs, niin sitten kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453729:Ei se, että joku on mielenkiintoinen, tarkoita, että sen kanssa haluaisi harrastaa seksiä.
naiviuden huipentuma.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
Aijaa, mä kun luulin tässä jo murtaneeni ikiaikaisen miehisen koodin! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453729:Ei se, että joku on mielenkiintoinen, tarkoita, että sen kanssa haluaisi harrastaa seksiä.
Itse olet kyynisyyden huipentuma.naiviuden huipentuma.
Mä ajattelen kyllä ihan samalla tavalla. Kyllähän ympärillä olevat ihmiset nähdään ja tiedostetaan, mutta ei se tarkoita niiden haluamista.En nyt tästä ap:n "totuudesta" tiedä, mutta minusta jonkun ihminen pitäminen seksikkäänä on ihan tavallista, mutta että se merkkaisi heti seksin haluamista tämän kanssa... Aika kypsymätöntä jotenkin, jos vaikka haluaisin seksiä George Clooneyn kanssa. Tai sitten otan tämän liian vakavasti, takerrun sanoihin
Väittäisin, että miehillä on tuossa mielessä "eläimellisemmät" vaistot kuin naisilla: kun mies näkee haluttavan naisen, kyllä sillä käy mielessä seksi. Naiset taas saattaa ihastella, mutta ei varsinaisesti haluta, muita miehiä.En nyt tästä ap:n "totuudesta" tiedä, mutta minusta jonkun ihminen pitäminen seksikkäänä on ihan tavallista, mutta että se merkkaisi heti seksin haluamista tämän kanssa... Aika kypsymätöntä jotenkin, jos vaikka haluaisin seksiä George Clooneyn kanssa. Tai sitten otan tämän liian vakavasti, takerrun sanoihin
Anteeksi kun sanon, mutta sä olet kyllä hirveen sinisilmäinen miehes suhteen. Muuten kyllä tykkään susta ja jutuistas, mutta jotenkin mä en ymmärrä kuinka sä et tajua että tottakai sun miehen on vastattava tällaisiin kysymyksii niin kuin sä haluat asian kuulla. Ethän sä oikeasti voi luulla että sun mies aina puhuu sulle totta, ihan joka asiassa, varsinkin jos on kerran herrasmies eikä halua sua loukata. Ei kukaan mies sano " juu kyllä mä sua joskus oon miettinyt pettäväni, mut en kuitenkaan oo niin tehnyt" ilman että saa vaimoltaan selkäänsä tai monon kuvan persuuksiin, mieti nyt itse.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
Just. Mä säälin vähän tota sun ajatusmaailmaas.Anteeksi kun sanon, mutta sä olet kyllä hirveen sinisilmäinen miehes suhteen. Muuten kyllä tykkään susta ja jutuistas, mutta jotenkin mä en ymmärrä kuinka sä et tajua että tottakai sun miehen on vastattava tällaisiin kysymyksii niin kuin sä haluat asian kuulla. Ethän sä oikeasti voi luulla että sun mies aina puhuu sulle totta, ihan joka asiassa, varsinkin jos on kerran herrasmies eikä halua sua loukata. Ei kukaan mies sano " juu kyllä mä sua joskus oon miettinyt pettäväni, mut en kuitenkaan oo niin tehnyt" ilman että saa vaimoltaan selkäänsä tai monon kuvan persuuksiin, mieti nyt itse.
Mä en nyt yritä sanoa että sun mies haikailis sua pettämään, mut en myöskään usko etteikö tuollainen ajatus ois koskaan käynyt hänen päässään, edes sekunnin verran. Ja tavallaan säälittää sun mies jos hän joutuu koko ajan vastailemaan sulle palstalla esitettyihin kysymyksiin miehen moraaliin, uskollisuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.
:xEn nyt tästä ap:n "totuudesta" tiedä, mutta minusta jonkun ihminen pitäminen seksikkäänä on ihan tavallista, mutta että se merkkaisi heti seksin haluamista tämän kanssa... Aika kypsymätöntä jotenkin, jos vaikka haluaisin seksiä George Clooneyn kanssa. Tai sitten otan tämän liian vakavasti, takerrun sanoihin
Ja vaikka olisi haluakin, niin sellaisella tasolla, ettei se vaikuta elämään. Kuten nyt vaikkapa jonkun Clooneyn perään kuolaaminen - kyllä siihen voi haluakin liittyä. (Not me though.)Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453790:Mä ajattelen kyllä ihan samalla tavalla. Kyllähän ympärillä olevat ihmiset nähdään ja tiedostetaan, mutta ei se tarkoita niiden haluamista.
Niin, totta. Mä aattelen, että ihminen on kuitenkin muutakin kuin jotain biologiaa. Voi ihan tietoisella tasolla päättää, mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24453817:Ja vaikka olisi haluakin, niin sellaisella tasolla, ettei se vaikuta elämään. Kuten nyt vaikkapa jonkun Clooneyn perään kuolaaminen - kyllä siihen voi haluakin liittyä. (Not me though.)
Oletko itse PÄÄTTÄNYT, että rakastut mieheesi? Tai että tykkäät jostakin tietystä ruokalajista? Ei haluja päätetä, ne vain tapahtuvat. Ihminen voi kuitenkin kontrolloida, miten halujensa kanssa käyttäytyy.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453827:Niin, totta. Mä aattelen, että ihminen on kuitenkin muutakin kuin jotain biologiaa. Voi ihan tietoisella tasolla päättää, mitä haluaa.
En ole edes seksuaalinen ihminen, mutta kunnon alfa-uros saa minussakin ihan primitiiviset toiminnot käyntiin. "Tässä olen, tule ja puserra!" Noin niin kuin kiltisti ilmaistuna.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24453817:Ja vaikka olisi haluakin, niin sellaisella tasolla, ettei se vaikuta elämään. Kuten nyt vaikkapa jonkun Clooneyn perään kuolaaminen - kyllä siihen voi haluakin liittyä. (Not me though.)
No sitähän tuossa aloituksessa sanottiinkin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453827:Niin, totta. Mä aattelen, että ihminen on kuitenkin muutakin kuin jotain biologiaa. Voi ihan tietoisella tasolla päättää, mitä haluaa.
kuules nyt. ihmisiä on erilaisia, niin miehiä kuin naisiakin. jos sinun tekee joskus mieli pettää, ei se tarkoita että kaikkia tekee. minä olen ollut puolisoni kanssa monta vuotta yhdessä enkä ole haaveillut pettäväni..ikinä ..voi toki kattoa et joku on hyvännäköinen mut ei se tarkota et sen kanssa haluaa pettää omaa puolisoaan.piste!Anteeksi kun sanon, mutta sä olet kyllä hirveen sinisilmäinen miehes suhteen. Muuten kyllä tykkään susta ja jutuistas, mutta jotenkin mä en ymmärrä kuinka sä et tajua että tottakai sun miehen on vastattava tällaisiin kysymyksii niin kuin sä haluat asian kuulla. Ethän sä oikeasti voi luulla että sun mies aina puhuu sulle totta, ihan joka asiassa, varsinkin jos on kerran herrasmies eikä halua sua loukata. Ei kukaan mies sano " juu kyllä mä sua joskus oon miettinyt pettäväni, mut en kuitenkaan oo niin tehnyt" ilman että saa vaimoltaan selkäänsä tai monon kuvan persuuksiin, mieti nyt itse.
Mä en nyt yritä sanoa että sun mies haikailis sua pettämään, mut en myöskään usko etteikö tuollainen ajatus ois koskaan käynyt hänen päässään, edes sekunnin verran. Ja tavallaan säälittää sun mies jos hän joutuu koko ajan vastailemaan sulle palstalla esitettyihin kysymyksiin miehen moraaliin, uskollisuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.