Vaiettu totuus: jokaisella terveellä miehellä tekee välillä mieli vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
g
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:
Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
eihän nyt siitä ollutkaan kyse että pettäisi, vaan siitä että tekee mieli jotain toista joskus.

mulla tekee mieli aika useinkin. :whistle:

Non compos mentis
Minusta olisi outoa, jos ei muka maailmassa olisi muita mielenkiintoisia ihmisiä olemassa enää parisuhteen alkamisen jälkeen. Sittenhän se enää riippuu siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mulla on joku jännä suodatin, koska en oikeastaan ole ollut kiinnostunut varatuista koskaan.

Minusta olisi outoa, jos ei muka maailmassa olisi muita mielenkiintoisia ihmisiä olemassa enää parisuhteen alkamisen jälkeen. Sittenhän se enää riippuu siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mulla on joku jännä suodatin, koska en oikeastaan ole ollut kiinnostunut varatuista koskaan.
Ei se, että joku on mielenkiintoinen, tarkoita, että sen kanssa haluaisi harrastaa seksiä.

[QUOTE="a.p";24453746]No ei, mutta jos joku on seksikäs, niin sitten kyllä. :D[/QUOTE]

En nyt tästä ap:n "totuudesta" tiedä, mutta minusta jonkun ihminen pitäminen seksikkäänä on ihan tavallista, mutta että se merkkaisi heti seksin haluamista tämän kanssa... Aika kypsymätöntä jotenkin, jos vaikka haluaisin seksiä George Clooneyn kanssa. Tai sitten otan tämän liian vakavasti, takerrun sanoihin :)

En nyt tästä ap:n "totuudesta" tiedä, mutta minusta jonkun ihminen pitäminen seksikkäänä on ihan tavallista, mutta että se merkkaisi heti seksin haluamista tämän kanssa... Aika kypsymätöntä jotenkin, jos vaikka haluaisin seksiä George Clooneyn kanssa. Tai sitten otan tämän liian vakavasti, takerrun sanoihin :)
Mä ajattelen kyllä ihan samalla tavalla. Kyllähän ympärillä olevat ihmiset nähdään ja tiedostetaan, mutta ei se tarkoita niiden haluamista.

Non compos mentis
Puhtaasti biologiselta pohjalta: tapaan viehättävän ihmisen, joka kiehtoo minua. Haluan häntä myös fyysisesti, haluan lisääntyä hänen kanssaan, koska olen viehättynyt häneen siksi, että hänestä tulisi oivallinen geenilisä perimääni?

"a.p"
Väittäisin, että miehillä on tuossa mielessä "eläimellisemmät" vaistot kuin naisilla: kun mies näkee haluttavan naisen, kyllä sillä käy mielessä seksi. Naiset taas saattaa ihastella, mutta ei varsinaisesti haluta, muita miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:
Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
Anteeksi kun sanon, mutta sä olet kyllä hirveen sinisilmäinen miehes suhteen. Muuten kyllä tykkään susta ja jutuistas, mutta jotenkin mä en ymmärrä kuinka sä et tajua että tottakai sun miehen on vastattava tällaisiin kysymyksii niin kuin sä haluat asian kuulla. Ethän sä oikeasti voi luulla että sun mies aina puhuu sulle totta, ihan joka asiassa, varsinkin jos on kerran herrasmies eikä halua sua loukata. Ei kukaan mies sano " juu kyllä mä sua joskus oon miettinyt pettäväni, mut en kuitenkaan oo niin tehnyt" ilman että saa vaimoltaan selkäänsä tai monon kuvan persuuksiin, mieti nyt itse.

Mä en nyt yritä sanoa että sun mies haikailis sua pettämään, mut en myöskään usko etteikö tuollainen ajatus ois koskaan käynyt hänen päässään, edes sekunnin verran. Ja tavallaan säälittää sun mies jos hän joutuu koko ajan vastailemaan sulle palstalla esitettyihin kysymyksiin miehen moraaliin, uskollisuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.

Anteeksi kun sanon, mutta sä olet kyllä hirveen sinisilmäinen miehes suhteen. Muuten kyllä tykkään susta ja jutuistas, mutta jotenkin mä en ymmärrä kuinka sä et tajua että tottakai sun miehen on vastattava tällaisiin kysymyksii niin kuin sä haluat asian kuulla. Ethän sä oikeasti voi luulla että sun mies aina puhuu sulle totta, ihan joka asiassa, varsinkin jos on kerran herrasmies eikä halua sua loukata. Ei kukaan mies sano " juu kyllä mä sua joskus oon miettinyt pettäväni, mut en kuitenkaan oo niin tehnyt" ilman että saa vaimoltaan selkäänsä tai monon kuvan persuuksiin, mieti nyt itse.

Mä en nyt yritä sanoa että sun mies haikailis sua pettämään, mut en myöskään usko etteikö tuollainen ajatus ois koskaan käynyt hänen päässään, edes sekunnin verran. Ja tavallaan säälittää sun mies jos hän joutuu koko ajan vastailemaan sulle palstalla esitettyihin kysymyksiin miehen moraaliin, uskollisuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.
Just. Mä säälin vähän tota sun ajatusmaailmaas.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453790:
Mä ajattelen kyllä ihan samalla tavalla. Kyllähän ympärillä olevat ihmiset nähdään ja tiedostetaan, mutta ei se tarkoita niiden haluamista.
Ja vaikka olisi haluakin, niin sellaisella tasolla, ettei se vaikuta elämään. Kuten nyt vaikkapa jonkun Clooneyn perään kuolaaminen - kyllä siihen voi haluakin liittyä. (Not me though.)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24453817:
Ja vaikka olisi haluakin, niin sellaisella tasolla, ettei se vaikuta elämään. Kuten nyt vaikkapa jonkun Clooneyn perään kuolaaminen - kyllä siihen voi haluakin liittyä. (Not me though.)
Niin, totta. Mä aattelen, että ihminen on kuitenkin muutakin kuin jotain biologiaa. Voi ihan tietoisella tasolla päättää, mitä haluaa.

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453827:
Niin, totta. Mä aattelen, että ihminen on kuitenkin muutakin kuin jotain biologiaa. Voi ihan tietoisella tasolla päättää, mitä haluaa.
Oletko itse PÄÄTTÄNYT, että rakastut mieheesi? Tai että tykkäät jostakin tietystä ruokalajista? Ei haluja päätetä, ne vain tapahtuvat. Ihminen voi kuitenkin kontrolloida, miten halujensa kanssa käyttäytyy.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24453817:
En ole edes seksuaalinen ihminen, mutta kunnon alfa-uros saa minussakin ihan primitiiviset toiminnot käyntiin. "Tässä olen, tule ja puserra!" Noin niin kuin kiltisti ilmaistuna. :D

Onneksi järki pistää jarrut päälle.

---
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453827:
No sitähän tuossa aloituksessa sanottiinkin.

"Jokaisella terveellä miehellä tekee välillä mieli vieraisiin
...suurin osa ei vain koskaan toteuta halujaan."

"mies"

kuules nyt. ihmisiä on erilaisia, niin miehiä kuin naisiakin. jos sinun tekee joskus mieli pettää, ei se tarkoita että kaikkia tekee. minä olen ollut puolisoni kanssa monta vuotta yhdessä enkä ole haaveillut pettäväni..ikinä ..voi toki kattoa et joku on hyvännäköinen mut ei se tarkota et sen kanssa haluaa pettää omaa puolisoaan.piste!

[QUOTE="a.p";24453835]Oletko itse PÄÄTTÄNYT, että rakastut mieheesi? Tai että tykkäät jostakin tietystä ruokalajista? Ei haluja päätetä, ne vain tapahtuvat. Ihminen voi kuitenkin kontrolloida, miten halujensa kanssa käyttäytyy.[/QUOTE]

Miksi sitten kehotetaan mietttimään, mitä haluaa elämältään? Eihän haluille voi mitään sinun mukaasi. No ihan sama, uskon kyllä, ettet ymmärrä.

Yhteistyössä