taas on niin julmetun kuiva alapää, mikä avuks?

• Viestiketjun aloittaja "buu"
  • Ensimmäinen viesti
ihohnoh
Sit on paha sanoo. Jos alapää on kuiva, niin se johtuu hormonaalisista syistä. Ehkä terveellinen ruokavalio ja liikunta tasapainottaisi tilannetta tai saisi eloa sekä veren kiertämään myös down there.

Itelläni auttoi pillereiden lopettaminen. Saa nähdä, että tuoko raskaus mukanaan jotain pysyviä vaurioita hormonitasapainoon.

oihoih
[QUOTE="vieras";24452985]tuo jogurtti-kuuri tepsii, itellä ollu sama juttu, ja ihan lääkäri määräsi sitä laittamaan. on luonnollinen lääke, joka tasoittaa ph:n nopeasti.[/QUOTE]

Miten, millä ja mihin täsmälleen sä sitä jugurttia laitoit?

ap.
loppuuko tämä kuivuus piina koskaan? seksielämäkin kuolee...

alussa kun tämä kuivuus alkoi mulla oli useampi virtsatietulehduskin vaikka normaalisti mulla ei ikinä mitään tulehduksia ole... onneksi nämä tulehdukset ovat nyt jättäneet minut rauhaan.

"kkkk"
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=1980606(yabasecatalog)&category=intiimituotteet(yasalescatalog)/kuivatlimakalvot(yasalescatalog)

tota on kehuttu tosi paljon, itsekin aion kokeilla

loppuuko tämä kuivuus piina koskaan? seksielämäkin kuolee...

alussa kun tämä kuivuus alkoi mulla oli useampi virtsatietulehduskin vaikka normaalisti mulla ei ikinä mitään tulehduksia ole... onneksi nämä tulehdukset ovat nyt jättäneet minut rauhaan.
Kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä lääkäriin. Sinulla voi olla joku yleissairaus pohjalla, joka aiheuttaa kuivuutta.

ap.
Olen käynyt lääkärissä ja tutkittu on vaikka ja mitä. Mutta olen lääkärin mukaan terve kuin pukki. Estrogeeni vajetta saattaa kuulemma olla imetyksen jälkeen mutta sen pitäis korjaantua itsekseen ajan kanssa. Estrogeenivoidetta voi käyttää helpottamaan tilannetta mutta mulla on sellaisia riskitekijöitä etten voi käyttää mitään missä on estrogeeniä.

Imetin lasta 2v2kk ikään asti tosin viimeisen vuoden ainakan se oli suurimmaksi osaksi vain lyhyt imetys ennen nukkumaan menoa. nyt on kulunut noin 10kk kun lopetin imetyksen. lääkärin mukaan voi mennä jopa 1-2v ennen kun hormoonit tasaantuu. Kamalan pitkä aika jaksaa tätä ja pelottaa ettei se lopukaan ikään. :/ ikääkin mulla vasta 24v.

Yhteistyössä