onko näin
tosi laihoja ja iso tissisiä. Jotenkin sellaisen käsityksen olen saanut aikaan. Miksi sitten katukuvassa on niin paljon pyöreähköjä mammoja, eikö ne palstaile. Olenko mä väärässä
Yksi on laiha, mutta pieni tissinen ja varsin katkera asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja onko näin;24454520:tosi laihoja ja iso tissisiä. Jotenkin sellaisen käsityksen olen saanut aikaan. Miksi sitten katukuvassa on niin paljon pyöreähköjä mammoja, eikö ne palstaile. Olenko mä väärässä
Siis toimiiko sulla hyvin se rulla jolla rullaat tissit tuohon liiveihin tyrkylle? Mun on tosi vaikee ja tissit valahtaa aina auki tuohon liivien eteen kun hiukan liikun. Sitten saa pelätä koko ajan, että astuu tissin päälle....pitäis kehittää joku kunnollinen mekanismi jolla tissin sais rullattua piukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24455141:
minulla on myös tuommoset rullatissit
kaveri suositteli papiljottia! Aion kokeilla itekin sitä! Siis kun laidun ja vain nahkataskut = rullatissit jää.Siis toimiiko sulla hyvin se rulla jolla rullaat tissit tuohon liiveihin tyrkylle? Mun on tosi vaikee ja tissit valahtaa aina auki tuohon liivien eteen kun hiukan liikun. Sitten saa pelätä koko ajan, että astuu tissin päälle....pitäis kehittää joku kunnollinen mekanismi jolla tissin sais rullattua piukkaan....
Hei, aika hyvä idis...pitääkin heti kokeilla, kiittikaveri suositteli papiljottia! Aion kokeilla itekin sitä! Siis kun laidun ja vain nahkataskut = rullatissit jää.
uaaa!!!Siis toimiiko sulla hyvin se rulla jolla rullaat tissit tuohon liiveihin tyrkylle? Mun on tosi vaikee ja tissit valahtaa aina auki tuohon liivien eteen kun hiukan liikun. Sitten saa pelätä koko ajan, että astuu tissin päälle....pitäis kehittää joku kunnollinen mekanismi jolla tissin sais rullattua piukkaan....