Hakutulokset

1. lai-ne

Missä menee yksityisyyden raja?? uusioperhe asiaa.

kyllä luotan. soitan, koska meillä on sellainen tapa eikä se ole ketään häirinnyt. lapset soittavat myös ihan itse, toinen omasta puhelimestaan, toinen isänsä puhelimesta, koska omaa ei vielä ole. ei ole kukaan sanonut että soitot häiritsisi. soitti toinen juuri äsken täältä kotoakin isälleen...
  2. lai-ne

Apua tarvitsisin taas/ihmissuhdekriiseilyä

no kyllä varmasti tiedät itsekin, että sinun on parempi elää kokonaan ilman miestä. et ole vastuussa miehestä tai hänen reaktioistaan. hyvä, että olet päässyt jo omaan asuntoon. hoida ero loppuun. kukaan ihminen ei ole sen arvoinen että menetät itse mielenterveytesi. sinulla on oikeus onneen!
  3. lai-ne

Missä menee yksityisyyden raja?? uusioperhe asiaa.

millä tavalla mielestäsi yksityisyyttä rikotaan? mun mielestä on hyvä, että lähivanhempi soittaa lapselle. soitan itsekin pari kertaa päivässä lapsilleni jos ovat isillään, vähintään hyvänyön toivotuksen. mitä muuta sen lapsen kanssa juttelisi kuin kyselisi mitä lapsi on puuhaillut yms?
  4. lai-ne

Ostaisitko luomukananlihaa, jos sitä olisi saatavilla?

ostaisin tosi mielelläni, voisin maksaa enemmän. ja kaupasta.
  5. lai-ne

Kuuluuko lapset päiväkotiin, kun vanhemmat lomalla?

olen täysin sanaton. täällä ei kai saa haukkua mutta mitään tyhmempää en ole aikoihin täälläkään palstalla nähnyt.
  6. lai-ne

Kuuluuko lapset päiväkotiin, kun vanhemmat lomalla?

:x voi tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden määrää!! juuri tällaiset vanhemmat on mun mielestä vanhempia, joilta voisi kysyä, että miksi se lapsi on alunperin edes haluttu? osaatko asettua lapsesi asemaan, nähdä lapsen parasta missään muussakaan asiassa jne? VOI ITKU!
  7. lai-ne

Monellako vauva syntynyt rvk38 tai aiemmin? Minkäkokoisia ovat olleet?

ap, veikkaan, että sun vauva on 2600-2700 eli älä huoli. mun 36+0 oli 2840 ja 39+6 syntynyt 3195 eli ei kauheesti eroa ollut heillä painossa vaikka syntymäiässä kuitenkin kuukausi. eikös ne loppuajasta kasva sen 100 g per viikko, noin kuvittelen.
  8. lai-ne

G: Painatko edelleen saman verran kuin 16 vuotiaana tyttösenä?

mistä tää ikä 16 tulee? miksi juuri siihen verrata, silloinhan osa on vielä ihan liian laihoja, kuten itsekin olin. taisin painaa sen ikäisenä n. 42-43 kg ja pituutta on 164. nyt on ehkä 10 kiloa enemmän. ja ikää n. 20 vee lisää. mihin tää aloitus siis niin kuin liittyy :D
  9. lai-ne

Ihana poikani heitti puolet leluistaan ulos ikkunasta!!!

on mun mielestä. omatpa ovat lelunsa ja ei tuosta haittaa aiheutunut kai sivullisille? mun mielestä 4-vuotiaan mielestä toi on voinut olla tosi kiva keksintö ja etkös kirjoittanut että hän nauroi ja oli hauskaa? en rankaisisi, mutta juttelisin asiasta.
  10. lai-ne

Miksi harrastat auringon ottamista?

koska rakastan sitä, rakastan maata auringossa, mikään ei ole parempaa. aurinko tuntuu iholla ihanalta ja myös mun keho on kuin luotu toimimaan kuumassa ilmassa ja auringossa. syksystä kevääseen palelen koko ajan. koskaan ei ole vielä ollut liian kuuma :D olen varmaan parin vuoden kuluttua...
  11. lai-ne

Viikon kielto Kaksplussailemisesta, onnistuisiko sinulta?

helposti, en käy täällä välillä lainkaan pariin viikkoon tms. en vaan ehdi tai muista.
  12. lai-ne

Kuin pitkä olet ja kuin paljon painat?

164, painoa en tiedä mutta enimmillään sitä on ollut 60 kiloa kummallakin kerralla synnyttämään mennessä. painan varmaan 50-54 kg.
  13. lai-ne

Pysyykö sun tissin alla lyijykynä?

ei pysy. ja en ole enää nuori ja kaksi lasta olen imettänyt.
  14. lai-ne

Montako facekaveria?

n. 360
  15. lai-ne

Paheksuisitko, jos lapsen eka nimi on Eeva ja toinen nimi Maria?

? en tajunnut kysymystä. eeva maria on ihan tavallinen nimi.
  16. lai-ne

En ole koskaan käynyt festareilla. Oletkö sä?

olen, arviolta 60-80 kertaa. tänä vuonna ilosaari, ruisrock ja flow ainakin.
  17. lai-ne

ja sitten paahteisen päivän ILTAPUKU-KIERROS + ruokaGallup yhdistettynä , olkaa hyvät

bikinin yläosa ja lyhyet sortsit. ja miettikääs sitä, että olen käyskennellyt tuossa asussa koko päivän ympäriinsä, ravintolassakin piipahdin. hain äsken kaksi ihanaa sushilajitelmaa, kohta kaikki syöty. NAM!
  18. lai-ne

forrest gump, ikäraja?

löysin, taitaa siis olla K-12. täällä se nyt kuitenkin katsotaan.
  19. lai-ne

forrest gump, ikäraja?

alkoi juuri, neljäsluokkalainen tahtoisi katsoa. en löytänyt googlaamalla ikärajaa, tietääkö joku? ne sotakohtaukset on kyllä kamalia, mutta en muista onko siinä jotain muuta ei-sopivaa.
  20. lai-ne

G: Mitä syötävää/juotavaa illan lätkämatsiin?

tortilloja kanatäytteellä toivoi poikani ja minähän menin kauppaan. lisäksi prinsessakakku ja mitä kukakin tahtoo. ketjun negiksille kysymys: miksi ei saa nauttia ja tehdä mukavaa iltaa? ei tällainen tilanne nyt ihan joka vuosi ole tarjolla. ja itse en siis ole mikään kovin kova lätkäfani...

Yhteistyössä