G: Mitä syötävää/juotavaa illan lätkämatsiin?

• Viestiketjun aloittaja hhhhhhh
  • Ensimmäinen viesti
h.
tuore ananas, pikkuporkkanoita ja jotain muuta jos jaksaa vääntää. juomaksi teetä.
lapset ja mies syö sitten varmaan poppareita noitten lisäksi ja juo limuu jos niin haluavat.

"sama"
[QUOTE="vieras";23770264]Ihan samaa mieltä. Muijat vetää kaksin käsin kokista ja sipsejä telkkarin ääressä. Eikä sen ohjelman tarvii edes olla Suomi - Ruotsi matsi.[/QUOTE]

Niinpä.. mä veikkaan että suurin osa katsoo peliä vain sen vuoksi, että on hyvä tekosyy vetää sitä laardia naamaan!!

"vieras"
[QUOTE="sama";23770274]Niinpä.. mä veikkaan että suurin osa katsoo peliä vain sen vuoksi, että on hyvä tekosyy vetää sitä laardia naamaan!![/QUOTE]
Miten mulle tulee tästä mieleen se järkyttävän näköinen muija, joka kyseli, käykö hänelle etutukka ja minä vastasin siihen, että ihan sama sun ulkonäölläs etu- vai takatukka, tai ei tukkaa ollenkaan :LOL:

"Vieras"
[QUOTE="vieras";23770297]Miten mulle tulee tästä mieleen se järkyttävän näköinen muija, joka kyseli, käykö hänelle etutukka ja minä vastasin siihen, että ihan sama sun ulkonäölläs etu- vai takatukka, tai ei tukkaa ollenkaan :LOL:[/QUOTE]

No johan olet herttainen ja ihana ihminen - not! Olitko muuten koulukiusaaja kun olet nykyään noin kauhan ilkeä?

"..."
[QUOTE="vieras";23770297]Miten mulle tulee tästä mieleen se järkyttävän näköinen muija, joka kyseli, käykö hänelle etutukka ja minä vastasin siihen, että ihan sama sun ulkonäölläs etu- vai takatukka, tai ei tukkaa ollenkaan :LOL:[/QUOTE]

Kiusaaja tai kiusattu? Tai ihan vaan olet ollut jossain muualla kun aivoja jaettiin. Noloa on, ettei noin typerä ihminen useinkaan osaa hävetä itseään.

"mä"
[QUOTE="Vieras";23770328]No johan olet herttainen ja ihana ihminen - not! Olitko muuten koulukiusaaja kun olet nykyään noin kauhan ilkeä?[/QUOTE]

no kyl munki mielest se kamalan näköinen oli... enkä ollu koulukiusaaja...makuja nyt vaan on monia...

"mii"
Teen kinkkuaurajuustopasteijoita.
Lisäksi kokoan coctail-tikkuja, joihin tulee kirsikkatomaattia, avokadoa, kurkkua, porkkanaa ja paprikaa.
Niitä voi dippailla.

Miehelle olut ja mulle siideri. Limua löytyy myös.

tortilloja kanatäytteellä toivoi poikani ja minähän menin kauppaan. lisäksi prinsessakakku ja mitä kukakin tahtoo.

ketjun negiksille kysymys: miksi ei saa nauttia ja tehdä mukavaa iltaa? ei tällainen tilanne nyt ihan joka vuosi ole tarjolla. ja itse en siis ole mikään kovin kova lätkäfani, toki silti innostuin suomi-venäjäpelistä, joka oli ensimmäinen näissä MM-kisoissa jota seurasin. ja mertaranta selostajana on jo sellainen tapaus että <3

Yhteistyössä