ja sitten paahteisen päivän ILTAPUKU-KIERROS + ruokaGallup yhdistettynä , olkaa hyvät

itsellä pitkä, punainen puuvillamekko jossa solmittavat olkaimet & koristenyöritys edessä + pikkarit, rintsikat heitin mäkeen heti kun kotiin pääsin... lautasella on grillimaustettua patonkia & lasissa mineraalivettä, kunnon ( = lämmin) ruokaa ei oikein tahdo saada alas tällä ilmalla : /

"3 x äiti"
Päällä alkkarit, rintsikat, narutoppi ja löysät pökät.
Äsken syötiin helppoa kesäruokaa eli makkaraa, pihvejä, riisiä, keitettyjä kananmunia ja salaattia (meilläkin siis ruoka kelpaa ;) ).
Laseissa helmeilivät sidukka ja kivennäisvesi.

bikinin yläosa ja lyhyet sortsit. ja miettikääs sitä, että olen käyskennellyt tuossa asussa koko päivän ympäriinsä, ravintolassakin piipahdin.

hain äsken kaksi ihanaa sushilajitelmaa, kohta kaikki syöty. NAM!

Persikanvärinen kesämekko,ei muuta :D
Äsken söin lohipuikkoja,katkarapuja,höyrytettyjä varhaisperunoita ja porkkanoita ja lasin maitoa

ei ikinä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23957116:
Sukat, yöpaita, alkkarit, rintsikat.

Kohta teen ehkä tonnikalasalaattia, ei näillä keleillä maistu lämmin ruoka.

Tonnikala on niin pahaa. Tein pyöreään ruisleipään pitsaa tonnikalalla iltapalaksi, ei sitä syönyt erkkikää, vaikka laitoin jauhelihaa sekaan. Karsean suolaistakin.

ei ikinä
Mulla on normivaatteet, shortsihame, musta pusero ja alusvaatteet. Tänään ei ole enää niin kuumakaan kun eilen, pyörälenkillä sen huomasin.
Pian mennään grillaamaan naapureiden kanssa pihalle.

Musta toppi ja musta puoleen sääreen ulottuva hame, alla leikatut sukkikset (reidet hankautuu toisiaan vasten ilkeesti ku oon niin pläski :D) ja alusvaatteet. Ruuaksi oli kanaa ja riisiä, illemmalla Juniorin kanssa sitten paistetaan sämpylöitä ja juodaan limua :D

Yhteistyössä