apua nyt mä repesin...onko järkeä olla fb:ssa, jos ei ole sielä kavereita?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23957996:0 =)
En mä olekaan.apua nyt mä repesin...onko järkeä olla fb:ssa, jos ei ole sielä kavereita?
aa okei joo hehAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23958009:En mä olekaan.
Jos lonkalata vedän, ni ne mun kaverit jotka ei ole faces pitää itseään yleensä "älykkäämpinä" tai "viksumpina" tai jotain muuta tollasta yliluuloa. Tai sit ne pelkää, et ne ei saisi siellä kuin korkeintaan 2 kaveria. Osuiko vai menikö ohi?En ole facessa ollenkaan. Tekekö se minusta epäsuositun vai salailevan? Molempia?
?Eiks sulla oo koskaan muuta tekemistä ko olla täällä 24/7
No hups näitä sattuu Öö laita oma vastauksesi vaikka tohon 300 kun se on kuitenkin tota 321 lähempänä321
Sulla on muuten virhe noissa luvuissa. On 250-300 ja sitten yhtäkkiä 350-400. Eli mihin sitä laittaa oman vastauksensa.
Jos lonkalata vedän, ni ne mun kaverit jotka ei ole faces pitää itseään yleensä "älykkäämpinä" tai "viksumpina" tai jotain muuta tollasta yliluuloa. Tai sit ne pelkää, et ne ei saisi siellä kuin korkeintaan 2 kaveria. Osuiko vai menikö ohi?