Hakutulokset

1. N

Mielipiteitä nimistä...

Peppi-Lotta Olivia
  2. N

Jännittää, työasioita...

Saan todennäköisesti töitä päiväkodista 1-3 vuotiaiden ryhmästä. Työt alkaisivat kesäkuussa, lastenohjaajakoulutukseni puolesta pääsen lastenhoitajaksi. Vähän jännittää kun olen töissä ollut viimeksi noin vuosi sitten, mutta olen kyllä kaivannut töihin. Kaverit ovat ihmetelleet miksi...
  3. N

5kk:n ikäinen vauva 2 yöksi mummolaan??

Mikset voisi jos kerran luotettava mummo ja helppo vauva? (helppoa sanoa nyt kun ei itsellä vastaavaa tilannetta, voihan se olla että itse samassa tilanteessa olisi myös itku kurkussa...)
  4. N

Kävin kurkkaamassa saitin lapsettomien puolella...

Kiitos. Itse uskon onnistumiseen, mies ei jaksa toivoa enää. On sentään raskaus alkanut useasti, menee vain kesken ennen vkoa 10 Enemmän surua varmaan niillä, joilla ei plussaa ollenkaan
  5. N

5+5 oliskohan? Kuitenkin aivan alussa oltiin, ei sureta niin paljoa kuin aiemmat. Jotenkin osasin jo odottaa tätä. Mutta lääkäriaika ensi ma niin jos vaikka jatkotutkiukset kertois mikä vialla
  6. N

Odotan !

Erilaisuus on rikkaus...Eihän täällä jaksaisi roikkua tuntikaupalla päivittäin ilman värikkäitä persoonia! Hyvässä ja pahassa..
  7. N

Vertaistuki auttaa usein jaksamaan
  8. N

No ni GALLUp, minkä ikäinén lapsi saa sinusta tulla vastakkaisen sukupuolen suihkutiloihin uimahallissa?

Mielestäni koulun aloittamisen jälkeen omiin pukuhuneisiin. Ne, jotka ottavat kouluikäiset lapsensa pukkariin vastakkaisen sukupuolen tiloihin niin eivät ota huomioon samanikäisten tyttöjen/poikien tunteita kun vaikkapa luokkakaveri istuu lauteilla vieressä. Luulen että nykyään voi olla aihe...
  9. N

Vivian vai Lydia/Lyydia?

Lydia
  10. N

Minä oikeasti olen sitä mieltä, että lapsia saisi hankkia vain, jos

Mun mielestä kaikki lapsettomuushoitojen vastustajat voisivat vaihtaa osia meidän lapsettomien kanssa, eli lapset meille ja lapsettomuus heille. Olisi kiva tietää muuttuisiko mielipide yhtään...
  11. N

Koiraltani menee takapää alta eikä meinaa päästä ylös makuulta...

Mulla meni kolmen koiran el.lääkäri kuluihin parissa vuodessa noin 3000e eli se yksi puhelu ei kukkaroa kamalasti köyhdytä jos oikeasti haluaa lemmikkinsä parasta!
  12. N

Koiraltani menee takapää alta eikä meinaa päästä ylös makuulta...

Koirat yrittävät peittää kipunsa viimeiseen asti!!! Omistajan vastuulla viedä eläin saamaan tarvittavaa hoitoa jos yhtään epäilee siihen olevan tarvetta!!!
  13. N

Mikä on mukavin lapsuusmuistonne?

Muistan ainakin hiiret, jotka sain viisivuotiaana. Toinen oli ruskea ja toinen harmaa, nimeltään Ruskea ja Villi. Tosin olivatkin sitten tyttö ja poika joten tuli myös hiirivauvoja.... Hiirten kanssa pääasiassa elinkin pari vuotta kunnes sossut puuttuivat äitini rilluttelureissuihin. Ehkä sen...
  14. N

Mielipiteitä äitiyden "vaatimuksista" ennen lasten saamista

Kerro KOLME asiaa, luonteenpiirrettä yms jotka tulisi mielestäsi olla ennenkuin on valmis äitiyteen ja saamaan lapsia? Tässä omani -vastuuntuntoa -aikaa lapselle -oikea halu tulla äidiksi, tunnen ihmisen joka tuli vahingossa raskaaksi ja aina tavatessamme marmattaa kuinka sitovaa lapsen...
  15. N

Paljonko olisit sinulle ehdoton MAKSIMI polttaribudjetti?

Pidettiin polttarit kaveriporukalla ( 13 henkeä ) ruotsinlaivalla 2 yötä ja kustannuksia tuli yhteensä itselleni lähemmäs 500 euroa johon sisältyi ruoat ja juhliminen/ shoppailu perillä. En tiedä kavereiden budjettia mutta maksoivat matkani ja kyllähän rahaa paloi syömisiin ja juomisiin...
  16. N

Onko muita jotka oksennelleet läpi koko synnytyksen?

Veljen vaimolle kävi noin, mutta johtui todennäköisesti yliannostuksesta ilokaasua..
  17. N

Millä perusteilla lastensuojeluilmoitus

Sama harmaa nikki on aika usein tekemässä ls-ilmotusta jostakin... Tai muuten havaitsee jotain huolestuttavaa...
  18. N

Jos sinun nyt pitäisi valita tyttärellesi nimi

Aida Eeva Lydia, toiset nimet tulee molempien suvusta.
  19. N

Olenko jotenkin huonompi äiti?

Jos olet valmis asettamaan vauvan tarpeet etusijalle ja olemaan vastuullinen aikuinen niin miksi olisit huonompi äiti kuin muut? Ihmisiähän tässä kaikki ollaan, yhtä epätäydellisiä ja silti hyviä äitejä ( poikkeuksiakin on toki )

Yhteistyössä