Onko muita jotka oksennelleet läpi koko synnytyksen?

• Viestiketjun aloittaja oksutautinen?
  • Ensimmäinen viesti
oksutautinen?
Tuli mulle täytenä yllätyksenä! Kukaan ei varoittanut mua että supistukset saattavat aiheuttaa joillekin pahoinvointia! Tai siis olin varautunut että tulee sattuman ihan porkkanasti, mutta en siihen että piti yökkiä vielä päälle, eikä edes vesi pysynyt sisällä.

Lopulta olin niin nestehukassa että laittoivat tipan...

ap
En vedellyt ilokaasua, sairaalaankin lähdin sen takia että olin jo pariin otteeseen oksentanut. Muuten olisin kokenut pärjääväni vielä kotona. Mutta se oksentelu toi tosi epävarman olon. Tyyliin mitäs tää nyt on!?

anika harmaana
Minä oksensin ensimmäisessä synnytyksessä ihan lakkaamatta. Viimeisen kerran suihkuun mennessä kätilön jaloille. Ilokaasua en saanut enkä ole saanut seuraavissakaan synnytyksissä - juuri tuon oksentelun takia.

Kahteen muuhun synnytykseen ei liittynyt tuota pahoinvointia.

ap
Kyllä muuten otti päähän kun oksensin synnytyssalissa kun olin 5 cm auki ja kätilö tuumasi myhäillen että nyt on sitten ne perinteiset viiden sentin pahoin voinnit. AAARRGGh! Olin purra siltä pään poikki ja ärisin että tässä on jo kuule lähemmäs 12h oksenneltu...

po
Oksensin pari päivää ennen synnytystä kolme kertaa ja selkä vihloi pirusti. Oksensin sitten vielä kerran kun olin n. 7 cm auki. Ilokaasua en sitten saanutkaan juuri tuon pahoinvoinnin vuoksi...

jep
Mä oksensin synnärillä. Just kun siirryin käyritlä ja sain luvan käydä pisulla niin tulikin oksennus. Sitten kun sinne synnytyshuoneeseen käveltiin niin oksensin kahdesti! Ja piti itse kävellä sinne. Tuntui mailman pisimmältä matkalta kun kärsi supistuksista ja pysähtelin oksentamaan kahden metrin välein. Mies kanto kuppia kourassa :/

manda
aika erikoista. en mäkään oo kuullu et synnytykseen liittyis pahoinvointi. varmaan oksensi jo kaiken silloin alkuraskaudessa niin ei sitten tarvinnut enää synnytyksessä =)

Yhteistyössä