ap
Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
Olla jollain palstalla ja toivoa lasta?
Eikös sinun pitänyt olla raskaana, näin muistelisin?Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:Vertaistuki auttaa usein jaksamaan
Voi ei, olen pahoillaniAlkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:km tuli
Eiköhän syynä ole juuri se vertaistuki. Mitä jos edes yrittäisit asettua toisten asemaan ja miettiä miltä heistä mahtaa tuntua? Toisten kannustus ja se että saa purkaa oloaan ja mietteitään sekä käydä läpi kokemuksiaan on ihan yhtä tärkeää lapsettomille kuin niille joilla lapsia on. Vaikka vuodesta toiseen... Niin kauan kuin tarvetta on. Ainakin näin uskoisin asian olevan ja ihmettelen miksi tästä pitää tehdä keskustelu, kun asian varmasti voi järkeillä itse...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
No höh :hug: mitkä viikot?Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:km tuli
Kuinka sä jaksat pällistellä asiaa mikä ei sua mitenkään kosketa? Anna mä arvaan, sä olet tullut erittäin nopeasti raskaaksi, todennäköisesti useamman kerran, tai sitten olet vela?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
Toivottavasti löytyy joku helposti korjattavissa oleva ongelma ja seuraavalla kerralla saatte pienen syliin saakka. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:5+5 oliskohan? Kuitenkin aivan alussa oltiin, ei sureta niin paljoa kuin aiemmat. Jotenkin osasin jo odottaa tätä.
Mutta lääkäriaika ensi ma niin jos vaikka jatkotutkiukset kertois mikä vialla
No eipä siinä paljon muuta voi Lapsettomuus kun on niitä asioita, jotka eivät ole omassa vallassa. Ja se on mielessä koko ajan, kun vauvakuume vaivaa ja muut vaan lisääntyy ympärillä. Lapsettomuuskeksusteluissa on kohtalotovereita, niitä jotka ymmärtää...Ja ihan turha sanoa et lapsettomien ei ole tarkoituskaan lisääntyä, hanki koira, hanki elämä tai jotakin muuta yhtä tökeröä...Kaikkea on kuultuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
No niin, eli mä korjaan nyt asennettani.Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:Kiitos. Itse uskon onnistumiseen, mies ei jaksa toivoa enää.
On sentään raskaus alkanut useasti, menee vain kesken ennen vkoa 10
Enemmän surua varmaan niillä, joilla ei plussaa ollenkaan
Tätä meinasin itsekin ehdottaa, siis ainakin sitä kilpirauhasarvojen tutkimista. Hyvällä ystävälläni oli kanssa sama juttu, raskaaksi tuli mutta ennen rv 10 sai aina keskenmenon. KIlpirauhasesta löytyi häiriö (kuulemma saa kohdun hylkämään sikiötä), lääkityksellä heti seuraavan raskauden tuloksena oli potras poikavauvaAlkuperäinen kirjoittaja jo 4 vuotta turhaa yritystä:Onko sulla NuorenaÄidiksi tutkittu kilpirauhasarvoja tai hyytymistekijöitä? Näistä voisi hyvinkin löytyä syy ja se saadaan helposti lääkityksellä kuntoon! Voimia :hug:
Hymiö ei todellakaan kuuluu siihen!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tätä meinasin itsekin ehdottaa, siis ainakin sitä kilpirauhasarvojen tutkimista. Hyvällä ystävälläni oli kanssa sama juttu, raskaaksi tuli mutta ennen rv 10 sai aina keskenmenon. KIlpirauhasesta löytyi häiriö (kuulemma saa kohdun hylkämään sikiötä), lääkityksellä heti seuraavan raskauden tuloksena oli potras poikavauvaAlkuperäinen kirjoittaja jo 4 vuotta turhaa yritystä:Onko sulla NuorenaÄidiksi tutkittu kilpirauhasarvoja tai hyytymistekijöitä? Näistä voisi hyvinkin löytyä syy ja se saadaan helposti lääkityksellä kuntoon! Voimia :hug:
Mikä on vela?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Kuinka sä jaksat pällistellä asiaa mikä ei sua mitenkään kosketa? Anna mä arvaan, sä olet tullut erittäin nopeasti raskaaksi, todennäköisesti useamman kerran, tai sitten olet vela?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
Vapaaehtoisesti lapseton.Alkuperäinen kirjoittaja Häh?:Mikä on vela?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Kuinka sä jaksat pällistellä asiaa mikä ei sua mitenkään kosketa? Anna mä arvaan, sä olet tullut erittäin nopeasti raskaaksi, todennäköisesti useamman kerran, tai sitten olet vela?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka te jaksatte? Päivästä, viikosta, ehkä vuodesta toiseen?
Näin kymmenkunta km kokenut kaverinikin arveli. Sanoi että se kuitenkin hyvä että edes tulee raskaaksi helposti.Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:Kiitos. Itse uskon onnistumiseen, mies ei jaksa toivoa enää.
Aika hullua..Alkuperäinen kirjoittaja mä:Näin kymmenkunta km kokenut kaverinikin arveli. Sanoi että se kuitenkin hyvä että edes tulee raskaaksi helposti.Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:Kiitos. Itse uskon onnistumiseen, mies ei jaksa toivoa enää.
Minusta tuossa ap:n asenteessa ja aloituksessa ei ollut mitään tyhmää tai itsekästä. Sekun kysyi kun kiinnosti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No niin, eli mä korjaan nyt asennettani.Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:Kiitos. Itse uskon onnistumiseen, mies ei jaksa toivoa enää.
Antakaa anteeksi mulle, olin tyhmä ja itsekäs. Enkä tosiaan näköjään tajua kuinka tuo lapsettomuus käy kipeää.
Hyvää yötä kaikille