Jännittää, työasioita...

Saan todennäköisesti töitä päiväkodista 1-3 vuotiaiden ryhmästä.
Työt alkaisivat kesäkuussa, lastenohjaajakoulutukseni puolesta pääsen lastenhoitajaksi.
Vähän jännittää kun olen töissä ollut viimeksi noin vuosi sitten, mutta olen kyllä kaivannut töihin.

Kaverit ovat ihmetelleet miksi haluan työskennellä pienten päiväkotiryhmässä ja nähdä lapsia päivittäin tilanteeni huomioon ottaen. Varsinkin kun hoitojakin päästään todennäköisesti aloittelemaan parin kuukauden sisällä mikäli tarvetta löytyy.

Itse en koe ongelmaksi, pidän alasta todella paljon!

Mietinkin vain hoitojen vaikutusta työntekoon.
Onko sellaisia hoitomuotoja jotka haittaisivat oleellisesti työntekoa? Oletteko pystyneet käymään töissä normaalisti hoitojen aikana?

Haluaisin kovasti ottaa paikan vastaan, mutta mietin onko oikein jos joudun pitämään sairaslomia hoitojen takia? Työnantajalle en ole kertonut, pitäisikö?
 
minävain
Hei! Teen töitä perhepäivähoitajana ja meillä juuri tehty icsi hoito, jonka tulosta nyt jännäillään ja odotetaan. Pieniä lapsia pyörii siis jaloissa. Toisinaan ollut henkisesti tosi raskasta. Etenkin, kun törmää vanhempiin, jotka laiminlyövät lapsiaan (esim. pieni alle 2v turhaan 10h hoidossa) - omaa sydäntä särkee lapsen puolesta. Työstäni kuitenkin tykkään. Itse otin lomat tähän hoitoruljanssin ajankohdalle. Työnantajalle kerroin avoimesti tilanteestamme. Se tuntui itsestäni parhaalta. Sairaslomat ainakin itsellä olisivat palkattomia (lapsettomuushoitoihin liittyvät siis.) Itsekin olen muuten lasten-ohjaaja ammatiltani ja ikää 20 :) Meillä yritystä muutamia vuosia. Kiva törmätä nuoriin, jotka jo hoidoissa. Tuntuu monesti hoidoissa olijat olevan 40v ym..
 

Yhteistyössä