Hakutulokset

1. V

Heräileekö teidän 3 -vuotiaat vielä öisin?

Meillä kans tosi huono nukahtaja. Pitää vieressä oli se tunti ja rauhotella ja silittää niin nukahtaa omaan sänkyyn. Sit kuitenkin aamu yöstä hiippailee meijän viereen. Parhaiten nukku sillon kun oli vielä tutti käytössä. 2 veenä oli myös niitä yö kauhu kohtauksia että huutaa ihan täysiä ja ei...
  2. V

20-vuotias tyttäreni on alkanut seurustella 32-vuotiaan miehen kanssa.

Ite olin just täyttäny kuukaus sitte 18 kun tapasin mun aviomiehen joka oli silloin 30 ???? joo opintolainaa ei oo hirveesti tarvinnu ottaa???? kun vanhemmat ei pidä lapsistaan huolta niin onhan se pakko ettiä hyvä mies niin pian kun mahollista.
  3. V

20-29-vuotiaat naiset, älkää tehkö lapsia!

Ite olin niin tyhmä että halusin lasta hirveest 20 ja sain sen vähän ennen kun täytin 21. Katkera siitä vielkin että ei ehditty olee naimisis ku 10 kk ku tuli yks terroristi. Ei ehitty ees häämatkalle. No ei ois ollu kyl ees rahaakaan ???? mut ei voi mitään. Ehk mennään sit kun poika on 5 v...
  4. V

Muita, jotka ei ole koskaan olleet lentokoneessa?

Mä en oo ollu koskaan lentokoneessa. Ehkä joskus viel pääsen kun on rahaa tarpeeks lähtee jonnekin.. Joskus se harmitti sikana mut nyt suhtaudun niin että kaikki aikanaan ja se voi olla sellainen unelma jota kohti voi mennä :)
  5. V

Inhoan, mutta on silti tultava toimeen.

Joo mielensä pahoittajat on pahimpia. Itellä kans yks sellanen :)
  6. V

Nukutko alasti vai vaatteet päällä?

Sama mulla :)
  7. V

Oletko pannut tyttäresi poikaystävän kanssa?

Trolli hohhoijaa..
  8. V

Lapsi suhteeseen?

Lapsien saanti ja varsinkin niiden hoito on työlästä. Mielestäni molempien pitää niitä haluta oikeasti, että yhdessä elo sujuu. Se on n 18 vuoden työ oikeasti! Lapset ovat ihania mutta välillä myös raivostuttavia. Mieti mikä painaa vaakakupissa enemmän. Itsellä lapsi jota molemmat halusimme ja...
  9. V

Aiheuttiko lastensuojelu perhesurman tälläkertaa?

En tiedä itseäni on kaiken median yms. Jälkeen tullut hieman negatiivinen kuva lastensuojelusta. Eräs ystäväni myös sijoitettiin huonoon perheeseen, missä joutui kärsimään.. Säälittää kos vanhemmilta uhattu viedä lapset ja saanut hulluus kohtauksen ja tehnyt huonon päätöksen. Varmaan oli...
  10. V

Toivon seurakunta ja muita "seurakuntia" mihin ihmiset hurahtaneita

Mitä pahaa siinä on, jos ystäväsi on hurahtanut uskoon? Ok, hän ehkä koko ajan puhuu uskon asioita, koska toivoo, että innostuisit kanssa samalla tavalla. Tuskin hän mitään pahaa tahtoo sinulle! Vaikutti ihan kivalta seurakunnalta ainakin nettisivujen perusteella ja Turussa taitaa olla? Usko...
  11. V

Lapsi jääty tarhassa

Tottakai voit sanoa päiväkodissa asiasta? Eikö se ole ihan normaalia olla huolissaan omasta lapsesta? Mutta nyt huomiseksi kannattaa varmaan jo laittaa se toppapuku kun tulee luntakin..
  12. V

Äitini haukkui aina ulkonäköään

mul on ollu vähän sama ongelma! omal äitil oli huono itsetunto, vaikka ei ees ollu ruma nuorena ja vielki iha ok.. Huono itsetunto tarttuu valitettavast! Mäkin sitten jossai vaihees tajusin olevani ihan ok näköne, mut kyl vielki välil tulee niit ns. vääriä ajatuksia omasta ulkonäöstä. Eikö...
  13. V

Harrastaako kenenkään lapsi niin paljon, että

Ei. Miksi lapsesi harrastaa niin paljon? Voisiko jonkun harrastuksen karsia tai lapset laittaa harrastamaan yhdessä jotain ja muut harrastukset pois? Mielestäni 2 kertaa viikossa kouluikäisillä jotain harrastustoimintaa on ok. Sitä nuoremmat ei välttämättä edes tarvitse kummoista toimintaa...
  14. V

"Tyttöjä ei syntyisi jos naiset joogaisi"

Tieteellisesti on osoitettu, että pojat voivat muuttua tytöiksi kohdussa jos esim. äiti tupakoi tai juo liikaa alkoholia tms.. Pojat ovat paljon herkempiä kehitysvaiheessa.. Joogan en ole kuullut vaikuttavan asiaan. Itse olen kovin skeptinen joogan suhteen.. Mielummin metsään kävelylle...
  15. V

Muuttaisitko yhteen miehen kanssa, jonka kuulet pahoinpidelleen ex-vaimoaan?

Joo kannattaa ensin tutustua KUNNOLLA ennen kuin muuttaa yhteen. Varsinkin jos edes on epäilystä väkivaltaisuudesta. Naiset on yleensä niin pelkureita, etteivät uskalla lähteä hakkaavan miehen luota, joten sellaiseen tilanteeseen ei kannata väkisin hakeutua. Muista sinä et voi parantaa etkä...
  16. V

voi ei olen nyt sitten naimisissa miehen kanssa, jolla on katkarapu :(

Orgasmin voi saada monella tapaa, jos yhtään lohduttaa! Haiskahtaa kyllä vähän tää keskustelun alotus. Ja tosiaan, mistä tiiät että se on niin pieni, jos ei muuta seksi kokemusta?
  17. V

"Otan osaa", miten vastataan?

KIITOS PALJON! No ei :D Munkaan mielest ei välttämät tarvii sanoo mitään... paitsi jos pelkää, että toinen rupee kelaileen jotai outoo nii ehk sit kannattaa sanoo se tyhmältä kuulostava kiitos..
  18. V

HPV rokotteesta

Mä ainakin ottaisin sen rokotteen mun lapselle. Toi sairaus on nääs tosi yleistä ja yleensä ihmiset sairastaa sitä tietämättään.. varsinki jos ei käy papa kokeis. Miks et antais? Kohdunkaulansyöpä on kyl mun mielest aika vakava asia..?
  19. V

1v kiukuttelee ja huutaa jatkuvasti..

Itsellä taapero kotihoidossa vielä ja ihan samanlaista täällä...1v ja 3kk.. Ja välillä kun herää päiväunilta itkee ja huutaa vartin yhtä menoa...ja joskus kiukkuuaa kun vaihetaan vaippaa tai syötössäki vähäse, vaikka tähän asti on tykänny kaikista ruuista. Ja olen huomannu, että sillonku...
  20. V

Mitä ajattelet, jos näet uimahallissa lihavan perheen?

toivon, tosiaan että nää on niitä trolleja...

Yhteistyössä