HPV rokotteesta

• Viestiketjun aloittaja Teinin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Mä ainakin ottaisin sen rokotteen mun lapselle. Toi sairaus on nääs tosi yleistä ja yleensä
ihmiset sairastaa sitä tietämättään.. varsinki jos ei käy papa kokeis. Miks et antais?
Kohdunkaulansyöpä on kyl mun mielest aika vakava asia..?

toinen äiti
Mä ainakin ottaisin sen rokotteen mun lapselle. Toi sairaus on nääs tosi yleistä ja yleensä
ihmiset sairastaa sitä tietämättään.. varsinki jos ei käy papa kokeis. Miks et antais?
Kohdunkaulansyöpä on kyl mun mielest aika vakava asia..?
Sivuvaikutukset ovat paljon vakavampia rokotteesta! Rokotteen teho on minimaalinen, suojaa vain muutamaa virustyyppiä vastaan. Varmin suoja on kumi, niitä pitäisi teineille jakaa, eikä myrkkypiikkejä! Tulisi varmasti valtiolle myös halvemmaksi.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti;27227822:
Sivuvaikutukset ovat paljon vakavampia rokotteesta! Rokotteen teho on minimaalinen, suojaa vain muutamaa virustyyppiä vastaan. Varmin suoja on kumi, niitä pitäisi teineille jakaa, eikä myrkkypiikkejä! Tulisi varmasti valtiolle myös halvemmaksi.
Olen aivan sama mieltä. Se suojaa vain muutama vuotta ei 2n virustyyppien vastaan, näitä viruksia on enemmän kuin 2 varma 170. Se rokote on liian hyvää bisness taa aivopestetyille kansaille. Kuitenkin terpauttinen rokote piian Europassa, niin turhaan tätä kakka pistää. Vaikka jokaisen oma valinta, mutta mä en vitsi antaa, sen verran asian tutkinut

Yhteistyössä