Hakutulokset

1. A

Helsingin mammat!

täältä idästä äiskä 21vee ja taapero ja vaavi kaipailee myös jonkun näkösiä hengailu kavereita!:)ois kiva jos oisitte jostai päin itää tai malmi yms sopii..meilaile anskubanskubanaani@suomi24.fi
  2. A

TIESITTEKO ETTÄ

Mulla on ainakin tavoitteena mahdollisiman vähillä lääkityksillä synnyttäminen. Esikoisen synnytin pelkän ilokaasun avulla. Huom! En yritä esittää mitään sankariäitiä, mutta mielestäni synnytyksen ei ole tarkoituskaan olla kivuton. Ainakaan lähtökohtana ei pitäisi olla periaate, että jo ennen...
  3. A

mikä syöttötuoli hyvä?

Juuri eilen ostettiin Haberkorn Sunny valkoinen syöttötuoli. Samannäköinen kuin Tripp Trapp, mutta maksoi vain 65,-?. Tuntuu tukevalta ja kestävältä. Its en tykkää noista kotimaisista joita on ollut jo itsellä pienennä ja taisi olla äidillänikin.
  4. A

HABERKORT vaunut, kokemuksia?

Haberkorn Comforteista on minullakin vain hyvää kerrottavaa. Käytössä nyt 8 kk ja ei moittimista, päinvastoin. Kantokassihan on näissä mitalla mitattuna jopa pidempi kuin Emmaljungassa ja saman kokoinen sentteinä kuin useimmissa muissa vaunuissa. Luin jostain, että vanhemmassa mallissa...
  5. A

lapsen kuritus

Vika viestini tästä aiheesta, en jaksa täällä alkaa enää jankuttaa, kun jankutan ihan tarpeeksi vilkkaalle lapselleni :) Olen siis sitä mieltä, että lapselle tulee opettaa, että tietyt asiat on tehtävä kyseenalaistamatta. Esim. koulussa on toteltava opettajaa. Mutta ei lapsen opettamiseen...
  6. A

lapsen kuritus

Väsyneelle opelle sellainen kommentti, että minäkin entisenä ala-asteen opena tiedän, millaista pyöritystä tunnit voivat joskus olla ja että on aivan totta, että joillain lapsilla ei ole mitään kunnioitusta ns. auktoriteetteja kohtaan. Mutta kokemuksieni mukaan ne kaikkein kurittomimmat lapset...
  7. A

lapsen kuritus

Ei mun mielestä kukaan ole käsittänyt väärin sanaa fyysinen kuritus. Tuskin (toivottavasti ei) täällä sellaisia kirjoittelee, jotka paiskovat lasta seinille tai hakkaavat remmillä. Luunappi ja tukistus ovat fyysistä kurittamista, turha sitä on kieltää. Omasta lapsuudesta sen verran, että sain...
  8. A

lapsen kuritus

Hyvä kirjoitus, nimim. "ei tehonnut muuten"! Miksiköhän jotkut teistä, jotka kannatatte fyysistä kurittamista, miellätte toisenlaisen tavan kasvattaa pehmoiluksi, jossa lapset elävät pellossa ja pumpulissa. Minä ainakin vastustan ns. vapaata kasvattamista, vaikka en koskaan lastani läimäyttäisi...
  9. A

lapsen kuritus

Lukekaa Bent Hougaardin kirja Curling-vanhemmat ja lapsityrannit. Itse sain siitä hyviä vinkkejä. Hougaard kannattaa selvien rajojen asettamista lapselle, mutta vastustaa ruumillista kuritusta. Kirjassa sanotaan, että alle 2-vuotiasta ei tavallaan voi vielä kasvattaa (toki pientäkin pitää...
  10. A

Hidas kehitys

Lohdutuksena voin kertoa, että mieheni serkku alkoi puhua vasta 4-vuotiaana. Nyt jo aikuinen mies on aivan mahdottoman kova puhumaan. Eli ei hidas kehittyminen välttämättä tarkoita mitään vakavaa. Ja jos jotain joskus ilmeneekin, niin saatte varmasti apua neurologilta.
  11. A

Minkä ikäisenä pois pinnasängystä?

Meillä lapsi on pinnasängyssä niin pitkään kuin mahtuu :) Tyttö on kovasti kampeamassa ylös iltaisin, on liikkuvainan ja vilkas, mutta pinnasängystä hän ei hypi pois. Meillä ovat sängyn laidat niin korkealla, ettei pääse (ainakaan velä) kiipeilemään ja putoamaan.
  12. A

"isot perheet" miten asutte?

\ Meille riittää ihan hyvin. Tai itse asiassa ei noita neliöitä taida olla ihan sataakaan, mutta hyvin me tällä pärjätään ja meitä on siis 2aikuista, 4lasta ja pari eläintä. Ihan se on omasta päänupista kiinni, millainen tila riittää. Eipä ennenkään kaikille omia huoneita ollut ja ihmiset...
  13. A

Sektio EML

Hei! Onko kellekkään tehty suunniteltua sektiota erityismaksuluokan potilaana? Haluaisin kuulla kokemuksia ja paljonko tuli maksamaan? Itse olen vasta menossa yksityislääkärille juttelemaan sektion mahdollisuudesta EML:ssa. Tässä vaiheessa tiedän, että lapseni tulee syntymään sektiolla ja...
  14. A

Miten muihin alle 20 v. äiteihin on suhtauduttu?

kun odotin ensimmäistä lasta kaikki painostivat mua aborttiin.. Itse halusin pitää lapsen, olin tuolloin 16. sain sitten muutaman viikon jälkeen keskenmenon. nyt olen 18 ja raskausviikkoja 17. en oo vieläkään uskaltanu kertoo kenellekään, pelkään samaa vastaanottoa.. mutta sama terveydenhoitaja...
  15. A

Rannalla, vedessä istuskelusta..

onhan se vesi nyt jo aika lämmitä, vasinki siinä ihan rannassa... et tuskin ihan helpolla sen tulehduksen saa. luulen et helpommin saa sen tuulesta.
  16. A

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

jannette, jannika,usva,
  17. A

mikä toiseksi nimeksi?

Daniella Helmi Mirjami Daniella Johanna Daniella Valeria
  18. A

(Kotka)karhulan aluet ! Äidit!

Mulle saa myös laittaa postia: annukka_80@hotmail.com Olen siis -80 syntynyt kahden lapsen äiti ja asun Mussalossa. Myös muut kotkalaiset laittakaahan postia tulemaan!
  19. A

mites ois itä-hki mammat ; )

naana+muut kontula mellunmäki yms..ollaan äiskä 20vee ja tytär10kk(+masutoukka rv21)ois kiva saada uusia ystäviä ihan läheltä kaiki kaverit niin kaukaa :( heittäkää viestiä niin tutustutaan,käyn harvemmin netissä joten jos mahdollista sendatkaa viestiä puhe-elimeen :D 044-9103260 toki etempääkin...
  20. A

Huhuu Kotka!

Olisiko täällä uusia tuttavuuksia 25-vuotiaalle kahden lapsen äidille? Lapseni ovat syntyneet kesäkuussa -03 ja helmikuussa -05. Vanhat kaverit ovat hajaantuneet kuka minnekin ja välillä on kieltämättä yksinäistä. Ilmoitelkaahan itsestänne: annukka_80@hotmail.com.

Yhteistyössä