mites ois itä-hki mammat ; )

muru04
sattuisiko teistä kumpikaan olemaan puotilan suunnalta? Siellä on mielestäni hyvä puisto (rusthollarin puisto), mutta olis kiva jos siellä tutustuisi uusiin lapsiin ja äiteihin. Meillä tyttö 11kk. Eli puistoillaanko joskus yhdessä?

Pakko kommentoida:)
Rushollari oli meidänkin puisto, kunnes palailin töihin 2vee sitten ja hyvä puisto olikin!
Nauttikaa puistoiluista, kun vielä voitte. Meille se on jo taakse jäänyttä elämää:(
Hyvät kesän odotukset teille kaikille!!!

toivottaa anne, jessika, jasmin ja jesse

ja oon muuten asunut Laajasalossa lapsuuteni;)

Naana79
moikkas!me oleillaan kontulassa pojan(5kk)kanssa :p Mielellään näkisin muitakin mammoja ko päivät alkaa oleen pitkäveteisiä :'( Muualta muuttanut tänne eikä niitä ystäviä hirmuisdesti ole...Ikää mulla löytyy 26 B)

Miten olisi jos tämän viikon loppupuolella tavattaisiin jossain? Meille käy puisto kun puisto, kunhan vaan suunnilleen tiedetään missä se on. Rusthollarin puisto on nimeltä tuttu, mutta en tiedä tarkalleen missä se on.

muru04
Me tultais mielellään myös tapaamiseen, mutta ollaan reissussa tämän viikon to-ma. Eli liitymme joukkoon sitten seuraavalla kerralla! Rusthollarinpuisto on keskellä Puotilaa, ja lähellä metroasemaa. Sinne on helppo löytää, ja kaikki ohikulkijat puotilassa varmasti osaavat myös neuvoa! Hauskaa puistoilua kaikille!

olemme myös reissussa loppuviikosta joten meille sopisi paremmin ensi viikolla. kävisikö siis ensi viikolla joku päivä...? Rusthollarin puistosta en olekaan ennen kuullut mutta eiköhän sinne löydä.
meidän neiti tulee tosiaankin vasta 4 kk joten ei vielä hiekkalaatikolla leikitä mutta olisi tosiaankin kiva saada uusia ystäviä =)

naana+muut kontula mellunmäki yms..ollaan äiskä 20vee ja tytär10kk(+masutoukka rv21)ois kiva saada uusia ystäviä ihan läheltä kaiki kaverit niin kaukaa :( heittäkää viestiä niin tutustutaan,käyn harvemmin netissä joten jos mahdollista sendatkaa viestiä puhe-elimeen :D 044-9103260 toki etempääkin kaverit ovat aina tervetulleita..itse olen vaan hiukka laiska bussittelemaan kauas mutta toki se onnistuu :snotty:

Jep, ensi viikolla sopii mainiosti. Me mennään maanantaina kahden aikoihin moikkaamaan neuvolatätiä, mutta voidaan tulla ennen tai jälkeen käynnin mukaan (jos maanantaista sovitaan).

Paikkana on varmaan sitten se Rusthollarin puisto?

Me käytiin tänään klo 12.30 aikoihin Rusthollarin puiston edessä pyörähtämässä. Ajattelin jos vaikka joku sattuisi "ilmoittamatta" sinne tulemaan, mutta taidettiin kahelleen pojan kanssa siellä olla? Miten olisi joku toinen kerta jos kiinnostusta löytyy?

Yhteistyössä