Hakutulokset

1. Ford Prefect

Hankkisko tälläiset tuolit seuraavaksi?

2. Ford Prefect

Oikeastikko teille lasten juhlavaatetus tarkoittaa verkkareita ja collegepuseroa?

Mä ite en käsitä sitä eroa, että tytöille hankitaan juhlamekot viimisen päälle, mutta pojille hyvä kun farkut. MIKSI?
  3. Ford Prefect

Rehellisiä ihmisiä on kuin onkin :)

Mä löysin tuolta lähitieltä kerran kassin, oli levällään siinä auton valoissa, hyvä etten yli ajan. Kamaa oli levällään siinä ympärillä: Pikkarit, kivituikku, villatakki, jotain vartalovoidetta, lompakko jne. Olin että what? Mietin että onko se nainen kiskottu sinne pusikkoon (hiekkamontun...
  4. Ford Prefect

Mitä asioita olet tajunnut vähän "myöhässä"?

Joo toki, mutta kirjakielellisesti ei. Mä ITE tajusin puhuneeni kelistä siihen asti, kun sää oli kehno. Nykyään yritän välttää :D
  5. Ford Prefect

Kynttilöiden koristelusta

Joo ja jos on posliininmaalaajaa suvussa, niin nekin värit käy.
  6. Ford Prefect

Kynttilöiden koristelusta

Kai se kärtsää. En tiiä onko se metalli-metallia, vai muovia, jos metallia niin ei kait haittaa, jos muovia niin haju on kaamee.
  7. Ford Prefect

Mikä astiasto teillä on arkikäytössä?

Joku kammotus halpis Hobby Hall, mutta maalasin tilalle violettivivahteisen, kun astiat seiso jo 15:tta vuotta varastossa oottamassa.
  8. Ford Prefect

Jee. Eli tässä esim linkkiä tiesäähän JA keliin. Liikennevirasto | Ajantasainen liikenteen tiedotus Liikennevirasto | Ajantasainen liikenteen tiedotus
  9. Ford Prefect

No mä tunnustan yhden, jonka tajusin ihan vasta. Keliä saa käyttää vaan tien pinnasta. Ei voi sanoa, jos on kova tuuli, että ompa huono keli. Vaan ainoastaan ajoKELI on keli.
  10. Ford Prefect

Kuuluko teidän mielestänne liikunnanopettajan uida, kun lapsetkin uivat?

Ei. Meillä on kaupungissa ihan määrätty uimaope, joka "uittaa" lapset.
  11. Ford Prefect

Millainen määrä seksiä puolisonsa kanssa on teidän mielestä tavallinen? Entä liian/kovin vähän? Entä hurjan paljon?

Mulle normaalia olis kerran päivässä. Epänormaalin suurta 2 tai enemmän päivässä. Normaalia on sen kerran kans kuussa. Mulle. Pöh.
  12. Ford Prefect

Onko teistä epäreilua, että sinkku ei saa viettää lomiaan koulujen loma-aikoina?

On epäreilua. Ei se ole sinkun "vika". Meillä töissä pyörii lomat niin, että kaikki on joskus lomalla toukokuussa ja joskus heinäkuussa. Kiertävät siis. Viis siitä onko lapsia, miestä, lemmikkisikaa vai vatupassi kotona.
  13. Ford Prefect

Huomenta!!! Mitäs teette tänään?

Mä lähden myymään paikkakunnan mittakaavassa suhteellisen isoille lastentarvikekirppikselle/-myyjäisiin.
  14. Ford Prefect

Mitä avatarisi esittää?

Ääh. En olis uskonu. Luulin että kittaat jos kittaat jotain absinttia tai kotipolttosta. :whistle:
  15. Ford Prefect

Mitä tekisitte?

Joku kunnon kaveri apuun? Kun kysyt jo valmiiksi.
  16. Ford Prefect

Miten voi loukkaantua siitä, että toinen ei pidä toista läheisenä?

Ööh no en mä jaa anopin kanssa mitään kovin läheistä. Tyyliin, että "oon vähän masentunut kun vauva itkee ja ei saa nukuttua ja mummi kuoli ja ruoka palo pohjaan ja rahat on vähissä". Noup. Vaikka asuu seinän takana.
  17. Ford Prefect

Mitä avatarisi esittää?

Äh piti lainata mut tykkäsin mut toisaalta jaariti jaariti ASIAAN Foortti eli : MÄ uskon, että Jonsered TALUTTAA sitä karhupapparaista, auttaa liikennevaloissa.
  18. Ford Prefect

En voi sietää kun joillakin lapsilla on

On kohteliasta olla arvostelematta toisten siisteyttä. Oli lapsi taikka aikuinen, niin ÄÄNEEN. Asui kopissa tai ei. :D
  19. Ford Prefect

G: Miten ja missä vietätte joulunne? Lähinnä aatto

Lapset aamulla kaivaa joulusukat pahimpaan tuskaansa. Ja joulupuuro syödään aamulla kotona. Sitte lahjojen jakamista sukulaisiin/kavereille jne. Porukoille syömään sikaa ketkä sitä syö (mä en) ja sitten joulupukkia oottaa tänne. Mun porukat ei varmaan tänne enää tuu, joskus tulivat...
  20. Ford Prefect

En voi sietää kun joillakin lapsilla on

Mua vaan risoo sana "koppa".

Yhteistyössä