Millainen määrä seksiä puolisonsa kanssa on teidän mielestä tavallinen? Entä liian/kovin vähän? Entä hurjan paljon?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Normaali ehkä joku kerta viikossa. Meillä seksiä noin kerran kuussa, se alkaa olla jo vähän alakanttiin, mutta siihenkin on jo tottunut ja tuntuu jo meille normaalilta.

Suzyanne
Minusta tavallinen määrä on lapsiperheessä 3-5 kertaa kuussa. Liian vähän voisi olla 1- 2 kertaa kuussa. Hurjan paljon on minusta enemmän kuin kolme-neljä kertaa viikossa, siis jos on monta lasta, molemmat töissä, harrastuksia ja muita aktiviteetteja.

vieras (se alkuperäinen)
Kun mun miehen mielestä seksiä kuuluisi olla joka päivä, kerran viikossa on hänestä hurjan vähän. Siis meillähän oli paljon seksiä ennen lapsia, mutta mielestäni on normaalia että perhetilanne vaikuttaa. Olen yrittänyt selittää, mutta mies kokee, että en enää halua häntä. Ei se mene niin, on vaan niin paljon muutakin ajateltavaa ja tehtävää tällä hetkellä.

"sini"
Meilläkin on seksi valunut siihen,että äitiyspakkauksen mukana tulleet kondomit loppuivat vasta... lapsi on reilun vuoden. Eli tosi tosi vähäistä on seksi meillä....

kokemusta
Nuoren miehen mielestä sopiva määrä on 1-5 kertaa päivässä, mutta vakiintuneen perheenäidin mielestä sopiva määrä on 1-2 kertaa viikossa. Näin siis keskimäärin. Vanhemmille miehille riittää kerta viikossa ja 40-50 vuotiaana naiset alkavat haluta enemmän, eli tarvetta olisi melkein joka päivä.

Mun mielestä normaali olis 2-4krt/vko, kerran viikossa on siinä rajoilla ja jos harvemmin niin se on jo liian vähän... hurjan paljon olis montakertaa päivässä.

Miehen mielestä hyvä on kerran viikossa tai kahdessa...

juu,lapset 3,5v ja 1,5v

[QUOTE="vieras";25158849]Millainen määrä seksiä puolisonsa kanssa on teidän mielestä tavallinen? Entä liian/kovin vähän? Entä hurjan paljon?
. [/QUOTE]

Mun mielestä ei ole "tavallista määrää seksiä" pitkässä suhteessa. Tavallista on että määrä vaihtelee kulloisenkin elämäntilanteen, terveyden, stressin ja monen muun tekijän vaikutuksesta.

Meillä oli tuossa muutama hiljaisempi kuukausi, nyt taas ollaan hyvinkin aktiivisia. Näin se on mennyt koko ajan alkuhuuman jälkeen, vaihdellen.

• Tykkää
Reactions: Sassykatti
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25158926:
Mun mielestä ei ole "tavallista määrää seksiä" pitkässä suhteessa. Tavallista on että määrä vaihtelee kulloisenkin elämäntilanteen, terveyden, stressin ja monen muun tekijän vaikutuksesta.
Oispa ihanaa jos oiskin näin! Meillä seksin määrä väheni ja väheni ja nyt sitä on kerran kuussa tai kahdessa ollut jo viimeiset 5-6 vuotta... Ei oo ollut mitään vaihetta jolloin ois enemmän. Kerran taidettiin jopa kahdesti saman kuun aikana paneskella, mut se oli varmaan ainoa kerta. Eikä auta puhuminen, sitä joku kumminkin ehdottaa...

bieras
Ennen normaalimäärä oli kerran päivässä. Nykyisin seksiä on miehen takia pari kertaa kuukaudessa. Tuntuu vähäiseltä. Jotenkin ei olisi luullut, että vähän yli kolmekymppisenäolisi jo tämä tilanne.

"Kolmen äitee"
Oma tarpeeni olisi 3-7krt viikossa, siis vähintään. 1-2krt viikossa olisi ihan liian vähän! Nykyään olen sinkku ja vaikuttava tekijä oli sekin, että mies ei halunnut tarpeeksi seksiä. Mieluummin elän nyt sinkkuna puutteessa, kuin parisuhteessa puutteessa.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
??
[QUOTE="Kolmen äitee";25159041]Oma tarpeeni olisi 3-7krt viikossa, siis vähintään. 1-2krt viikossa olisi ihan liian vähän! Nykyään olen sinkku ja vaikuttava tekijä oli sekin, että mies ei halunnut tarpeeksi seksiä. Mieluummin elän nyt sinkkuna puutteessa, kuin parisuhteessa puutteessa.[/QUOTE]

Eiks toi vie vähän turhaan energiaa että on pakko saada seksiä noin usein? Seksi taitaa hallita sun elämää liikaa

Meillä tavallinen määrä seksiä on ainakin joka toinen päivä. Hirmu paljon vois olla, jos monta kertaa päivässä pitäs harrastaa. Ja vähältä kuulostaa kerran viikossa. Molemmat ollaan samoilla linjoilla, joten ei tarvi puutteessa elää.

Viimeksi muokattu:
"Kolmen äitee"
Eiks toi vie vähän turhaan energiaa että on pakko saada seksiä noin usein? Seksi taitaa hallita sun elämää liikaa
Ei mielestäni hallitse mitenkään liikaa, jos peiton alle käytyään vaikka pikaisetkin ottaa. Orgasmin jälkeen sitä vasta ihanan rentoutunt ja energinen onkin!

Olen kyllä yllättynyt, miten vähäseksistä väkeä ihmiset useimmiten ovat. Tämän ketjun luettuani ymmärrän, että miehet sanoo naisten "pihtaavan". Moni olisi ilmeisesti ollut tyytyväinen "pihtaavaan" exääni, joka ei mielestään koskaan kerennyt tehdä aloitteita. Itseäni alkoi kyllästyttää mies, joka lasten nukkuessa ennemmin katsoi tvtä kuin hyppäsi kanssani sänkyyn..

Yhteistyössä