.......
"Kohta kolmen äiti" -nimerkki muuten tuli tuonne sotkemaan, koska vastasi aloittajalle osoitettuihin viesteihin. Ilmeisesti ap kuitenkin on eri henkilö kuin kkä?
Ääni kolmannen tekemättä jättämiselle!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25154074:Mistähän se muuten johtuu, että - jos palstaa on uskominen - juuri kolmen lapsen äideillä on pipo kaikista kireimmällä? Ja tää siis hetto 10 vuoden palstakokemuksella ja mutu-tuntumalta. Kannattaisko hankkia neljäs tai jättää kolmas tekemättä? Joissain kulteissa muuten parittomat luvut ovat pahasta. Hmmmmm...
Seurataan mitä Anatolialle tapahtuu. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25154074:Mistähän se muuten johtuu, että - jos palstaa on uskominen - juuri kolmen lapsen äideillä on pipo kaikista kireimmällä? Ja tää siis hetto 10 vuoden palstakokemuksella ja mutu-tuntumalta. Kannattaisko hankkia neljäs tai jättää kolmas tekemättä? Joissain kulteissa muuten parittomat luvut ovat pahasta. Hmmmmm...
Siis eikäääää,mä oon opettanu omille lapsille just päinvastoin?+++!!11!! :O :O MItä mÄ nYT tEeeN VääR1n??+++!!!Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti;25153862:Samaa ajattelen, kun näen kavereiden lastenhuoneita. Meillä ei hurjasti leluja ole eikä varsinkaan krääsää, kaikki lelut on harkinnalla ostettuja. Ja kaikille leiuille on omat laatikkonsa; Legoille, Barbeille, Pets Shopeille, Poneille, Little Peopleille, pehmoleluille...jne.
Vetäkää sitten vaikka hernareita nenuun, mutta meillä on muutenkin aina siistiä, kuin sisutuslehdestä ja lapset opetettu pienestä pitäen siivoamaan jälkensä, käyttäytymään kunnolla ja käsittelemään leluja yms kunnioituksella. Mitään ei rikota ja tavaroista pidetään huolta.
On kohteliasta olla arvostelematta toisten siisteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja käy vielä kerran;25154285:Nuohan olivat vain esimerkit ja esimerkki lelut, minulla on kuitenkin 4 lasta kotona, mutta yhdenkään lelut eivät ole sekaisin kopissaan vaan jokaiselle tavaralle on oma paikkansa ja yksi lapsi on tosiaan maailmalle lähtenyt.
Vanhin lapsi ihmettelee kavereitaan jotka eivät osaa pitää asunnoistaan huolta lain! Hän on ihan kiittänyt kun olen opettanut siivoamaan ja järjestelemään tavarat niin ettei sitä siivoamista nyt juurikaan nimeksikään ole, oli sitten joulu tai normiarki!!!
Katsos yhden krääsä on toisen aarre. Mun mielestäni tuossa listassasi on kolmet krääsät, Pet shopit, Ponit ja Little People -lelut.Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti;25153862:Samaa ajattelen, kun näen kavereiden lastenhuoneita. Meillä ei hurjasti leluja ole eikä varsinkaan krääsää, kaikki lelut on harkinnalla ostettuja. Ja kaikille leiuille on omat laatikkonsa; Legoille, Barbeille, Pets Shopeille, Poneille, Little Peopleille, pehmoleluille...jne.
Meillä on kolme eikä eksällä ole pipo kireänä. Miehillä pipo ei taas ole koskaan kireällä eikä kämppä ole muutenkaan sisustuslehdestä Legoja on kaksi laatikkoa mutta muuten ei ole lajiteltu noita tavaroita. Legojakin löytyy välillä muualta kuin niille varatuista laatikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25154074:Mistähän se muuten johtuu, että - jos palstaa on uskominen - juuri kolmen lapsen äideillä on pipo kaikista kireimmällä? Ja tää siis hetto 10 vuoden palstakokemuksella ja mutu-tuntumalta. Kannattaisko hankkia neljäs tai jättää kolmas tekemättä? Joissain kulteissa muuten parittomat luvut ovat pahasta. Hmmmmm...