Hakutulokset

1. C

Töniminen

Moni on vastannut myös siihen. Mutta tuntuu, että välittämättä siitä, mitä muut tilanteessasi tekisivät se on jotenkin väärin. Mikä sinänsä on jokseenkin ymmärrettävää, koska tiedämme kokonaistilanteesta vain pienen palasen niin väistämättäkin vastauksemme ovat epätäydellisiä. Lainaan vielä...
  2. C

Töniminen

Kaikki ei pidä sua syyllisenä, sä tunnut vaan lukevan ainoastaan ne viestit tai ainakin vastaavan ainoastaan niihin. Kuten sanottu tarinasi tarkentuu kokoajan ja useat eivät jaksa lukea koko ketjua ja vastaavat ensimmäisten viestien perusteella. Yksityiskohtia tippuu kokoajan lisää (mikä toki...
  3. C

Töniminen

Kuten jo aiemmin sanottu, ensimmäisestä viestistäsi saa hyvin erilaisen kuvan tapahtumista kuin minkä myöhemmin annat. Kukaan ei puolustele tönimistä, mutta ensimmäisestä viestistäsi saa sen kuvan, että molemmat huusitte ja riehuitte ja tönäisy olisi saattanut olla myös vahinko. Suurin osa on...
  4. C

Parisuhde vai juosta karkuun

Et ole. Jotkut ihmiset saattavat puhua ilkeästi edes tarkoittamatta sitä (tosin kirjoittamasi perusteella miehesi ei kuulu näihin vaan vittuilee kyllä ihan tarkoituksella), mutta jos se itsestä tuntuu ikävältä ei sitäkään pidä sietää. Oleellisinta on miten miehesi reagoin kun hänelle kertoo...
  5. C

Mies ei oo vieläkään palannut "yhdeltä".

Onpas kyllä todella itsekäs ja lapsellinen mies. Kuulostaa kyllä todella vahvasti siltä, että miehelle tuli yllätyksenä se, että lapsen tulo muuttaa elämää ja haluaisi takaisin oman vapautensa. Se ei kuitenkaan kehtaa jättää vaimoa ja pientä vauvaa, joten käyttäytyy sitten todella vittumaisesti...
  6. C

Tämän lukemalla ja kirjoittamalla varmaan itsekin alat huomata, että mies ei olekaan ihan sitä mitä kuvittelit. Kun suhde on vielä noin tuore kannattaa heti viheltää peli poikki, ei tuo tuosta ainakaan parempaan suuntaan muutu.
  7. C

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Juokse karkuun! Olet ihan oikeassa epäillessäsi suhdetta ja miestä.
  8. C

Tajuaako mies satuttavansa yhdynnässä jos ei sitä sano?

Se riippuu niin paljon miehestä, siitä kuinka paljon sattuu, mikä sattuu ja kuinka nainen siihen reagoi. Jotkut miehet kiinnittävät paljonkin huomiota naisen ilmeisiin ja eleisiin ja kyllä silloin pitäisi huomata sanomattakin, ainakin jos kovin ikävästi sattuu. Toiset taas ovat niin...
  9. C

Ero "järkevästä" kumppanista 2013 ?

Kun on kyse parista jolla ei vielä ole lapsia, eli ero päätös koskee vain tuota pariskuntaa, toimimaton suhde todellakin on pätevä syy erota. Elämä on aivan liian lyhyt elettäväksi onnettomassa suhteessa. Minä ja ex-mieheni erosimme reilu puoli vuotta sen jälkeen kun olimme menneet naimisiin...
  10. C

G: Jos olet nyt Sen Oikean kanssa...

Pidän ehdottoman tärkeänä sitä, että minulla on taustalla ne parisuhteet (ja avioliitto) jotka minulla ennen miestäni on ollut. Opin erityisesti siitä avioliitosta niin paljon asioita toisen ihmisen kanssa elämisestä ja parisuhteesta ylipäätään, että en missään tapauksessa antaisi niitä...
  11. C

G: Pystyisitkö juomaan 10-12 annosta alkoholia ja mennä seuraavana päivänä skarppina klo 14 töihin?

En nyt ihan varmasti väitä, että enää pystyisin, mutta todennäköisesti kyllä. Useampaan vuoteen en ole juonut mitään. Tosin tuollaisia määriä kyllä juonut jonkun kerran elämässäni (niinkin että takana neljän vuoden täys absolutismi) ja silti ihan ok kunnossa ollut seuraavana päivänä ja...
  12. C

Apua postista pukkaa höylää ja sukkaa enkä saa peruttua niitä!

Mä olen tainnut muutaman kerran ottaa ton westerfieldin ilmaiset sukat ja höylät ja saanut tilauksen lopetettua n. 15 minuutin jonotuksen jälkeen. Mut joo, eipä ole kovin laadukkaita, joten eipä mitään menetä jos jättää ilmaisetkin ottamatta. (Enää jos soittavat en kyl ota edes ilmaisia.)
  13. C

Seksi parisuhteessa...

Alkuhuuma on sitä, mikä sellaisilla ihmisillä joiden normaalit seksihalut ovat väheäisempiä tulee suhteen alussa. Tätä selitetään aivokemialla sun muulla ja koska sitä on ollut tarve tutkia voit varmasti ymmärtää, että suurimmalla osalla ihmisiä tällainen vaihe kuin alkuhuuma suhteessa tulee. On...
  14. C

Seksi parisuhteessa...

Olen kyllä sitä mieltä, että seksi ehdottomasti kuuluu parisuhteeseen, mutta erityisesti ketjussa kirjoittava nimimerkki Leena on aivan pihalla. Hän siirtää AP:n tilanteen suoraan omaan historiaansa ja olettaa räikeästi asioita AP:n elämästä, joista osa on suoraan vääriä perustuen AP:n...
  15. C

Raskaus/synnytyskysely

1. Millä rv:llä lapsesi syntyi? Montako lasta sinulla on? Rv 39, 1 lapsi 2. Käynnistettiinkö synnytys? Kuinka kauan synnytys kesti? Ei käynnistetty. Sairaalaan menin maanantai-iltana n. klo. 22, yö osastolla ja saliin n. klo 6 tiistai aamuna. Pikkuinen syntyi 16.30 tiistai iltapäivällä...
  16. C

Onko kumppanisi elämäsi suurin rakkaus ja se ainoa oikea, vai oletko joutunut tyytymään ns. vähempään?

Mieheni on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. En voisi kuvitella elämääni ilman häntä. Rakastan häntä aivan valtavasti ja tiedän hänen rakastavan minua. Hän tekee minut valtavan onnelliseksi joka päivä. En usko, että minun olisi koskaan mahdollista löytää yhtä täydellisesti minulle...
  17. C

En halua alkaa pettämään!!

Miksi naiset tyytyy tommoseen? Onko se rakkaus tosiaan niin sokea, että olla kituutetaan suhteessa, josta saa itselle todella vähän. Mä en jotenkin vaan pysty käsittämään sitä, että jompikumpi puolisoista on täysin välinpitämätön toisen onnellisuutta kohtaan. Et sinä tosiaan voi miehellesi kovin...
  18. C

Miten naisen alapää muuttuu konkreettisesti raskauden/synnytyksen jälkeen?

Yksi alatiesynnytys takana (ei repeämiä ja muutenkin palautui nopeasti). Ulkonäöllisesti tuo ei mielestäni muuttunut mitenkään. Saan nykyään hieman paremmin orgasmeja (ei tosin ollut ennenkään vaikeaa) ja ne ovat hieman voimakkaampia. Joten omalla kohdalla ainakin parempaan suuntaan.
  19. C

Mikä auttaa kun parisuhde on yhtä taistelua?

Mun aiempi ihmissuhteeni oli hyvin samantyyppinen ja riitelyn malli myös opittu kotoa. Aina riidoissa huusimme kurkkusuorana exän kanssa ja tiuskimme todella ikäviä asioita. Näin ei ollut suhteen alussa, vaan alkuaikoina mies oli hyvin maltillinen riitelijä, mutta epäilemättä väsyi kuuntelemaan...
  20. C

voihan paha mieli

Ei kyllä voi käsittää tuollaista asennetta miehellä. Että ei yhtään välitä siitä, että toiselle tulee paha mieli. Avioliitto kuitenkin antaa sen yhteisen nimen ja selkiyttää perintö yms. kuvioita. Itselle oli selvää, että naimisiin mennään ennen kuin lapsista edes puhutaan. Mutta vaikea...

Yhteistyössä