Tajuaako mies satuttavansa yhdynnässä jos ei sitä sano?

• Viestiketjun aloittaja autssss
  • Ensimmäinen viesti
autssss
Mitenkähän tuo on, pystyykö mies tajuamaan että naiseen sattuu jos ei sitä suoraan sano? Ehkä luuli voihkaisuja vain nautinnoksi? Kehtaako siitä sanoa että sattuu?!!

.....
Mitenkähän tuo on, pystyykö mies tajuamaan että naiseen sattuu jos ei sitä suoraan sano? Ehkä luuli voihkaisuja vain nautinnoksi? Kehtaako siitä sanoa että sattuu?!!
Miksi ihmeessä ei kehtaisi sanoa!? Tietenkin pitää sanoa. Joskus mies tajuaa/huomaa jos sattuu, joskus ei. Voi luulla, että voihkit vain nautinnosta tai sitten ei. Paha mennä arpomaan...

Se riippuu niin paljon miehestä, siitä kuinka paljon sattuu, mikä sattuu ja kuinka nainen siihen reagoi. Jotkut miehet kiinnittävät paljonkin huomiota naisen ilmeisiin ja eleisiin ja kyllä silloin pitäisi huomata sanomattakin, ainakin jos kovin ikävästi sattuu. Toiset taas ovat niin keskittyneitä omaan suorittamiseensa, etteivät huomaisi, jos norsulauma juoksisi ohitse.

Jos paikat on liian kuivat, kyllä sen huomaa mieskin, mutta ei välttämättä tajua kuinka epämukavalta se naisesta tuntuu. Jos taas saa vaikka krampin jalkaan tai jokin työntö tuntuu epämukavalta, sitä ei välttämättä huomaa yhtään niin helposti, ellei nainen todella voimakkaasti tuo äänillä, eleillä ja ilmeillä esiin sitä, että nyt on epämukavaa.

Mutta kyllä se varmin tapa on vaan sanoa suoraan, että tuo tuntuu epämukavalta sen sijaan että vaan luottaa siihen, että kyllä se toinen sen huomaa.

"vieras"
Saattaa tajuta tai olla tajuamatta. Itse en kehtaisi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jolle en kehtaisi sanoa jos sattuu.

Meillä käy edelleen (13 vuoden jälkeen) välillä niin. Enää sitä ei tarvitse aina ääneen sanoa, katsekontakti ja oman kropan tahdin hidastaminen kertoo että otetaan hetki rauhallisemmin ja minun määräämään tahtiin.

puhetta kehiin
Ei välttämättä ihan aidosti tajua. Ihmiset voihkii niin erilaisilla äänillä, jotta mistäs se miesparka tietää kyse olevan tuskasta eikä nautinnosta, jos et PUHU. Ei siitä aikuinen ihminen loukkaannu, jos sanot nyt olevan vähän huono kulma yms. Kyllä minä olen sanonut, että nyt varovasti kun siinä on sellainen ahtaampi kohta, nyt tuntuu vähän ikävältä laitetaankos liukastetta, uups ei ihan niin pohjaan asti jne. Miltä siitä miehestä tuntuu jälkikäteen joskus tajuta hänen satuttaneen sinua. Kyllä näistä asioista oikeasti tarvitsee aikuisten voida puhua.

Pariin kertaan kun omat kommervenkkinsä kertoo, niin jatkossa mies varmaan jo osaakin varoa. Meidän naistenkin anatomia on erilainen ja erilainen tuuppaus voi tuntua toisesta kivalta, toisesta pahalta. Meillä riittää näin pitkässä parisuhteessa ihan reisillä puristus, ehkä pieni pieni katsekontakti kommunikointiin ja mies tietää varoa. Ei ole pakko analysointiselostusta pistää käyntiin juuri aktin aikana....

"ookoo"
[QUOTE="...";28692478]Jos mies ei ymmärrä lukea ajatuksiasi, hän ei ole Se Oikea.[/QUOTE]

Hih, ihana :)
Juu, kukaan ei ole ajatustenlukija. Kun toinen on vaikka hekumansa huipulla, ei siinä päässä mitään liiku eikä huomaa tulkita toisen jokaista kasvojen ilmettä ja äännähdystä. En minä ainakaan jossain vaiheessa tiedosta yhtään mitään kun tietyn rajan yli mennään ;) Sama varmaa miehillä. Ja pitkän suhteenkin jälkeen pitää vielä välillä sanoa, jos sattuu kun esim. tietty asento ei sovi ja tuntuu ikävältä.

Puhetta peliin!

Kyllä mä sanoisin, kun ei siinä kesken kaiken välttämättä kiinnitä mihinkään voihkaisun äänenpainoihin huomiota.
Ja jotkut nauttivat pienestä kivustakin, ettei välttis heti mies tajua tekevänsä jotain väärin.

Riippuu tietty vähän siitäkin, oletteko uusia tuttavia vai vanha pari. :D

Yhteistyössä