Apua postista pukkaa höylää ja sukkaa enkä saa peruttua niitä!

• Viestiketjun aloittaja höylätenviilaten
  • Ensimmäinen viesti
höylätenviilaten
Alkujaan olin mainoksen uhri ja tilasin sukat ja höylät koska ei pitänyt sitoa mihinkään, sitä julistettiin puh.monta kertaa ja kun pkt tuli olin kuitenkin jonkin kerhon jäsen ja oli nro mistä voi perua jäsenyyden ja vkon ajan siihen soitin ja sain peruttua lopulta mutta eipä loppunu siihen...niitä vaan tulee ja tuo kyseinen nro ei vastaa, aina vaan musaa ja nettiosotetta ei ole(joskus on ollut)ja mitään palautus tms.ohjetta ei ole paketissa tai että kirjeitse vois lopettaa jäsenyyden!!! Kellään kokemusta? Kuluttajaneuvontakin ruuhkautunu enkä saa sieltä apuja!

coffee brown
Alkuperäinen kirjoittaja höylätenviilaten;28685669:
Alkujaan olin mainoksen uhri ja tilasin sukat ja höylät koska ei pitänyt sitoa mihinkään, sitä julistettiin puh.monta kertaa ja kun pkt tuli olin kuitenkin jonkin kerhon jäsen ja oli nro mistä voi perua jäsenyyden ja vkon ajan siihen soitin ja sain peruttua lopulta mutta eipä loppunu siihen...niitä vaan tulee ja tuo kyseinen nro ei vastaa, aina vaan musaa ja nettiosotetta ei ole(joskus on ollut)ja mitään palautus tms.ohjetta ei ole paketissa tai että kirjeitse vois lopettaa jäsenyyden!!! Kellään kokemusta? Kuluttajaneuvontakin ruuhkautunu enkä saa sieltä apuja!
Me päästiin Dentally-harjoista eroon vasta kuluttajaviraston kautta. Sama toiminee noidenkin kanssa.

Tono-kalsareistakin oli vaikea päästä eroon. Nykyään, kun niitä miehelle kaupataan, mies sanoo "En mä käytä kalsareita." Yritä nyt myydä sitten :D

höylätenjaviil
Tämä on joku westerfield ja on siis ihan huijaustoimintaa! Asiakaspalvelunro on ilmeisesti vain näennäinen, koska musa pauhaa soittaapa koska vaan. Sain tosin yhteyden kuluttajaneuvontaan ja sieltä sähköpostiosoitteen jonne tein irtisanomisilmoituksen...tällä on kuulemma jotain kytköksiä veroparatiisi hommeleihin joten älkää hyvät ihmiset haksahtako, höyliä ja sukkia saa kaupasta ja virall.postimyynneistä ja paljon edullisemmin!

minä,
Aamulehti
Asiakkaille on markkinoitu maksuttomia tutustumispakkauksia, mutta tutustumisjakson jälkeen toimitukset ovat jatkuneet maksullisina ilman eri ilmoitusta. Tutustumistilauksen jälkeen tuotteita on lähetetty asiakkaille, vaikka he ovat yrittäneet peruuttaa tilauksen sekä kirjallisesti että suullisesti yrityksen antamiin osoitteisiin ja puhelinnumeroihin.

Kuluttajaliitto muistuttaa myös, että jos kuluttaja ei ole lainkaan tilannut tuotetta, sitä ei tarvitse maksaa, palauttaa tai säilyttää. Kuluttajalla ei ole edes velvollisuutta ottaa yhteyttä tavaran lähettäjään, vaikka käytännössä näin kannattaa tehdä, jotta vältettäisiin turhat perintäyritykset. Kuluttajalla on oikeus tehdä tavaralle mitä tahansa oman valintansa mukaan, esimerkiksi käyttää, hävittää tai vaikkapa lahjoittaa.

Mä olen tainnut muutaman kerran ottaa ton westerfieldin ilmaiset sukat ja höylät ja saanut tilauksen lopetettua n. 15 minuutin jonotuksen jälkeen. Mut joo, eipä ole kovin laadukkaita, joten eipä mitään menetä jos jättää ilmaisetkin ottamatta. (Enää jos soittavat en kyl ota edes ilmaisia.)

Joskus tuli ihan vahingossa tilattua jotain Omega-juttuja. Semmoisia "terveellisiä" juttuja mitä ihminen kuulema tarvitsee. Piti olla näyte ja kuukauden satsi. Sen jälkeen alkoi sitten tulemaan kuukausittain uutta ja laskun kanssa jossa jäsennumero joka viittasi kerhon jäseneen.
Olin vaan ottanut näyteerän, ja heti olikin sitten ikijäsen. Suutuin. En avannut vaan pistin palautuspostiin saatekirjeen kanssa, jossa sanoin:"Saatana, yhtään en maksa enkä ota vastaan. Jokainen lähetys tulee takaisin." Loppui siihen.
Niissähän on kuitenkin lähettäjän tiedot, että takaisin vaan. Palautus ei maksa mitään.
Enpä mitään nettikauppaa ole enää käyttänyt. En myös kirjeessä kotiin tulevia huippuhienoja tarjouksia.

Hermot menee
Meille tulee keinopeniksiä ja kumipilluja melkein joka päivä postissa. Joskus luukusta työnnetään ihan oikeaakin siitintä, kerran mieheni loukkasi silmänsä kun katsoi ilman silmälaseja että mikä se luukusta kurkistaa.

Ei auta vaikka soittaa minne, puhelimestakin kuuluu vain masturboivan lihavan miehen huohotusta tai huonolla suomella naista matkivan miehen ääni joka hokee "halutko rakastela?".

Ihan hermot menee kun ei mikään auta.

t u
Noita höyliä ja sukkia yritti minullekin ihan fiksun oloinen nainen puhelimitse tarjotella. Kun kävi ilmi, että eka satsi on ilmainen mutta sitten pitäisi puhelimitse peruuttaa, jos ei halua enempiä satseja, ilmoitin, etten viitsi sellaiseen ryhtyä.

Jos nyt olisi käynyt kuten aloittajalla, laittaisin lähetykset talteen ja mahdollisessa karhuamistilanteessa kertoisin, että täällä ne ovat, sopii tulla hakemaan. Kun lähetysten peruuttaminenkin kerran on tehty mahdottomaksi...

grekl
Mäkin otin vastaan ilmaiset näytepaketit. Kun ne ollut lopetin heti jäsenyyden. Lapussa oli sellainen 24h auki oleva numero, jossa voi perua seuraavan tilauksen johonkin automaattiin, mutta en soittanutkaan siihen vaan toiseen numeroon, joka oli ihan kirjelappusen alareunassa. Siellä vastasi nopeasti ihan oikea henkilö, joka kyseli miksi lopetan ja kyseli asiakasnumerot ja sanoi että nyt on jäsenyys sitten loppu. Ainakaan toistaiseksi ei ole vielä tullut lisää höyliä tai sukkia...

Älä koskaan ikinä haksahda kun luvataan jotain ilmaiseksi. Mä haksahdin aikoinaan noihin Tono sukkiin, mut niistä ainakin silloin pääsi ihan helposti eroon. Mut se hammasharjajuttu olikin kinkkisempi, harjoja tuli ja tuli, toinen varsista ei edes toiminut alun alkaenkaan, mutta mihis valitat, ja oli ilmaiseksi saatu. Kalliiks tuli varsi. Nyt on laatikollinen harjoja ... Soitin ja soitin firmaan ja palautin harjat ja laskun niin kuin neuvottiin. Tuli lisää harjoja, soitin uudelleen ja otin "virkailijan" nimen ylös. Kertoi että palautukseni on tullut ja tietoni päivitetty, mutta keräävät palautuksia / irtisanomisia ja lähettävät sitten enemmän kerralla ruotsiin. Eipä tullut harjoja sen jälkeen. Haluisko joku harjoja?

"vieras"
Just äsken koitti joku "kaupata" täysin ilmaisia etikkakromi-kapseleita eikä mitään maksa eikä velvoita.. Jep jep, uskoo ken tahtoo. Ei tarvii järjenjättiläinen olla tajutakseen ettei bisnes ilmaisnäytteitä lähettämällä pyöri, aina niissä joku koira on haudattuna.

Ikinä en oo mitään "ilmaista" tai näytekappaletta tilannut enkä tilaa. Mutta joku lankaan aina kai menee kun noita yrittäjiä on vaikka kuinka.

"tiitu"
itse aikoinaan suostuin puhelimessa siihen, että minulle lähetettiin näyte jotain kalaoljy-kapseleita..
oliko joku Pharma Med? tuosta on monta vuotta, mutta näköjään olen vaan jäsen vaikka muuttanutkin kahdesti :headwall: nyt lähettävät ilmoituksia "ilmaisista matkoista", kun en kerran tuotteita tilaa

Mulle tarjottiin jotai ihme laihdutuspillereitä, kuukauden satsi. Kieltäydyin pariin otteeseen mutta jankkasivat, suostuin lopuksi ilmaisnäytteeseen ja kuukauden ilmaiseen satsiin. Sanoi ettei velvoita mihinkään ja että jos jatkaa tilausta niin pitää erikseen tilata. Yhtäkkiä olin "jäsen" ja velvoitettu maksamaan joka kuukausi n.80e näistä ihmepillereistä mitä en tilannut. Koitin soittaa, lähetin s-postia mutta ei mitään. Lopuksi pistin pari päivää myöhemmin postiin takasin lähetyksenä ja kirjeen että ovat huijanneet enkä halua mitään heidän tuotteitaan. Laskuja tuli reilun parin sadan edestä mutta paketteja e hakenut postista vaan pistivät palautukseen. Lähetykset loppuivat jossain vaiheessa.

Se asiakaspalvelunumero vastaa kyllä, mutta sitä PITÄÄ odottaa sen vartin verran.....

Kova jono ilmiselvästi :rolleyes: (eli koska höylä on ihan paska vekotin, niin jostain kai rahat täytyy saada)

Opin kai viimein tästä höylätapauksesta, että jos myyjä on jankka ja sinnikäs, lyön ennemmin luurin korvaan kuin ajattelenkaan helposti peruvani tuotteen.

Felxifront huijaa
Tilasin 3,90 naisten teriä...tuli satsi jonka jälkeen irtisanoin puhelimessa asiakaspalvelijalle, joka lupasi ettei enää mitään tule. Mitä paskaa, 2kk meni ja tuli uusi isompi tilaus ja lasku. Tein eroamisen uudestaan heidän kotisivuilla sekä kirjeitse asiakaspalvelun osoitteeseen, laskua en maksanut. Tein pyynnön myös kuluttaja-asiamiehelle, josta odotan nyt yhteydenottoa. Perintä taitaa olla itse bisnestä. On kopiot kaikesta, nauhoitan ja kuvaan kaiken. Mieheni jopa kuvasi peruutuksen netissä videolle. Tuotteet lähetän takaisin. Tästä tulee pitkä taistelu, mutta vetoan lakiin. Joten käännän jokaisen kiven päästäkseni eroon.

Yhteistyössä