Hakutulokset

1. W

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Kuinkas moni täältä yrittää pitää myös tämän päivän jo herkuttomana? Täällä yksi, joka ainakin yrittää tehdä niin.:snotty:
  2. W

Onko täällä naisia, jotka ovat leikkauttaneet pitkät hiuksensa lyhyiksi?

Kai minun nyt täytyy tulla myöntämään tännekkin tämä, että taidan jänistää.:ashamed: Tykkään vielä liiaksi nykyisistä pitkistä hiuksistani leikkauttaakseni se tässä vaiheessa lyhyiksi. Siitä mallistakaan en vielä ole oikein ollenkaan varma. Lisäksi tuo, kun hiukseni kasvavat niin tuskallisen...
  3. W

Juotko jos sinulla on lääkitys?

Älkää nyt hyvät ihmiset käykö hengellänne leikkimään tuon alkon kokeilemisen kanssa lääkkeiden vaikutuksen alaisina!:O Ette te kuitenkaan voi itseänne humalaan juoda vaan se alkoholin käyttö pakostikkin olisi korkeintaan yksi tai kaksi siideriä. Mitä siitä sitten edes saa, ei humalaa ainakaan...
  4. W

Eiks tääl oo enää ketään?

Onhan täällä eloa vähän enemmän kuin jo ehdin kuvitella.:whistle:
  5. W

Ketä paikalla?

Täällä ollaan.:wave: Kohta tosin voisi lähteä nukkumaan.
  6. W

Mies löi justiin!

Olen todella pahoillani. Hirveitä olet joutunut kokemaan.:( Eroa ehdottomasti ja tee rikosilmoitus.
  7. W

Miks mulla näkyy joidenki (ainakin harmaiden) viesteissä

Laatikoita näkyy Explorerilla täälläkin.
  8. W

Maanantaina alkaa "uusi elämä". Haluaisin vinkkejä kiitos!

Olen oikeastaan samaa mieltä vaikka kohtuullista herkuttelua yleisesti suositaankin. Omalla kohdallani vain tuntuu lopulta paremmalta olla ilman herkkuja, koska heti kun siitä ehdottomuudesta lipsuu, se kierre ei katkea. Mikä nyt sopii kenellekkin.
  9. W

Näin karsean näyn tässä eräänä päivänä ja nyt avaudun siitä

Muulla ei ole niinkään väliä, mutta tuo tupakka kyllä inhottaa.:x
  10. W

Säälin...

Onhan sellainen erittäin ikävää käytöstä.: /
  11. W

Pistäkää kuvianne :)

Katselin aivan samaa.:)
  12. W

Juotko jos sinulla on lääkitys?

En. Tällä tarkoitan, etten esim. kokonaista kaljaa tai siideriä joisi, mutta muutaman kulauksen voisin silti ottaa.
  13. W

mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

On tosiaan huonoa palvelua.: / Sana kiertämään vain. Onhan noita nettikauppoja. Itse tosin en viitsi alkaa mustamaalaamaan ko. puljua, koska kokemus ei ole omani. Jokainen kuitenkin itse tietää miten heitä on kohdeltu ja voivat sen myös kertoa tuttavilleen.
  14. W

Haukutaan modet

Palstan moderaattorit on listattuna keskustelupalstan ohjeissa: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1972282-ohjeita-keskustelupalstan-kayttajille/
  15. W

Kulta rahaksi?

Minä ainakin olen vähän skeptinen näitä "lähetä kultasi meille ja muutamme sen rahaksi"-puljuihin. Ensinnäkin niissä tuntuu vahvasti olevan tuollainen käytäntö, ettei asiakas tule lainkaan tietämään paljonko hän kultaesineistään ennenkuin kaupat on jo tehty. Vähän sellainen "tässä ostetaan sikaa...
  16. W

Haukutaan modet

Ymmärrän. Sitä olen käyttänytkin.:) Silti monet asiattomat keskustelut notkuvat pitkään palstalla. En suinkaan moiti moderaattoreita. Ymmärrän hyvin, ettei koneella päivät pitkät palkatta notkuminen innosta, kun muutakin elämää on. Lähinnä ihmettelin tuota miksei ylläpito värvää moderaattoreita...
  17. W

Mitä neuvoja sait äidiltäsi kuukautisten suhteen? Miten kerroit asiasta äidillesi?

Perus käytännön jutut, sekä sen miten inhottaja ja kamala asia se on.
  18. W

Haukutaan modet

Sitä minäkin mietin, että ei nyt luulisi olevan vaikea homma löytää halukkaita moderaattoreita. Tässäkin ketjussa jo heti sinua ja allekirjoittanutta homma houkuttaisi jos sellainen vain olisi tarjolla. Vaikea uskoa, etteikö muitakin modeksi haluavia olisi ja paljon.:) Pointtini joka tapauksessa...
  19. W

Onko sinulla tunne näin juhannuksen aikaan, että se kesä oli sitten tässä ja....

Eihän se mikään kesän loppu ole. Mielestäni kuitenkin enemmän keskikesää kuin kesän alkua, mutta mielipideasiahan se taitaa olla.:)
  20. W

Onko tämä herkullisen näkönen/nätti?

On nätti ja todella maistuvan näköinen kaiken lisäksi! :)

Yhteistyössä